Gość skicz__86 Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Witam Jestem tutaj nowy i mam problem, szukalem o tym na forum znalazlem ale nie dokladnie to. Jestem szczesliwym (jak narazie ) posiadaczem Nissana Sunny 1,4 i od jakiegos czasu pojawil sie problem z ubywajacym olejem (mokra misa olejowa). Na forum znalazlem ze wyciek moze byc spowodowany korozja owej misyi - wiec wymontowalem - nie byla skorodowana, wiec pomyslalem ze to uszczelnienie. Uszczelnilem na nowo, jednak to nie pomoglo. Po jakims czasie jezdzenia zaobserwowalem ze misa jest "spocona", olej jest na prawej polosi i wogole silnik z przodu jest mokry, pochlapany olejem. Jestem w kropce bo nie wiem skad moze wyciekac ten olej. Jesli ktos spotkal sie z takim problemem to prosilbym o rade. Z gory dziekuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majsterus Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2007 kurcze no cieżko tak określic.... z reguło olej cieknie zgodnie z grawitacją, wrzuć parę fotek z investigation. Potem umyj ładnie silniczek środkiem chemicznym, ażeby olej został zneutralizowany/rozpuszczony, przejedź kilkakrotnie i następnie oblukaj gdzie może być wyciek możesz pomóc sobie talkiem posypując. może cieknać spod głowicy wtedy cały blok będzie mokry może cieknąć na połączeniu głowicy/blok/klapa rozrządu. Może cieknąć spod aparatu zapłonowego -też blok będzie wilgotny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dodo Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2007 ja miałem podobny przypadek też miałem cały silnik i zostawiałem plamy na parkingu. Wyglądało to jak z pod kapy zaworów uszczelniłem silnik umyty i też po jakimś czasie był znowu cały od oleju ale do środka okazało się że pompa paliwowa jest smarowana olejem i to z niej leci... Nie wiem musisz kombinować... Pozdrawiam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skicz__86 Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Dzieki Bardzo za rady napewno z nich skorzystam bo te wycieki oleju juz mnie denerwuja - samochod ladnie sie prezentuje wizualnie a podjezdzam na jakis parking i zostawiam slady oleju - kto sobie mysli ale szkut. A to przeciez Nissan Sunny - MOJA SUPER BRYKA Teraz nic tylko dzialac jak uda mi sie namierzyc owy wyciek to napisze co to bylo . Jeszcze raz wiekie dzieki - POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Z.A.B.A Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Witam ja dzisiaj otwieram maske ...a tam olej kapie jeszcze nie patrzyłem od spodu ale plama na ziemi powstaje tak jakby olej wyciekał na łączeniu rozrządu z silnikiem, zachlapana jest nawet od wewnątrz plastikowa osłona silnika, tak jakby olej dostawał sie na pasek alternatora i chlapał.Z początku też wydawało mi sie ze to poci sie misa.Mam sunny 1.4 95r 215k przebiegu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 tak jakby olej dostawał sie na pasek alternatora i chlapał. Uszczelniacz (siemering) przedni wału korbowego. Jak spojrzysz od dołu, to najwięcej oleju powinno być pod kołem pasowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mas444 Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 tak jakby olej dostawał sie na pasek alternatora i chlapał. Uszczelniacz (siemering) przedni wału korbowego. Jak spojrzysz od dołu, to najwięcej oleju powinno być pod kołem pasowym. Bardzo możliwe, ale zawsze powinno się zaczynać sprawdzanie od góry. U mnie było pełno oleju na łączeniu skrzyni z silnikiem, podejrzewałem siemering, a okazało się, że ciekło z pod pokrywy zaworów wewnątrz osłony paska napędu pompy wtryskowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
And482 Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Skicz mam to samo ;/ na przegladzie kolo powiedzial ze to od kola zamachowego !! jeszcze nic z tym nie robilem jak bys cos robil to daj znac [ Dodano: Wto 21 Sie, 2007 17:05 ] Gdzi sie sprawdza stan oleju w skrzyni ????? [ Dodano: Wto 21 Sie, 2007 17:05 ] :!!: :!!: :!!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Z.A.B.A Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 uszczelnienie wału już wymienione (fakt - rozsypało sie w rękach, koszt 20zł), misa uszczelniona i pomimo wytarcia osłony pod silnikiem widze ze efekt chlapania z paska alternatora i tak jest.Może jeszcze jakieś pozostałości oleju?chyba wymyje dokładnie karscherem i wtedy sie okaże. Ale jeszcze mi coś smierdzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 widze ze efekt chlapania z paska alternatora i tak jest. A oglądałeś dokładnie koło pasowe. Może pęknięte w miejscu współpracy z uszczelniaczem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fikolek Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 A może autko ma przebieg o którym nie masz pojęcia :029: i co sie z tym wiąże przedmuchy na pierścieniach lub zaworach , spaliny wypychają olej i wymiany uszczelniaczy na wale nic nie pomogą albo zużyte panewki wału co powoduje nadmierne rozciąganie uszczelniacza ale raczej obstawiał bym pierwszy wariant Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Z.A.B.A Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 mój sunny ma 215k na liczniku spierał sie nie bede czy orygnalnie ale nie jest zły. Silnik pracuje cichutko, prawie go niesłychać i poza tym nie napisałem że jest obrzygany olejem a troche sie poci w tym jednym miejscu. Zrobiłem nim co prawda dopiero kilka tysięcy ale oleju nie bierze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezes113 Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 [ Na forum znalazlem ze wyciek moze byc spowodowany korozja owej misyi - wiec wymontowalem - nie byla skorodowana, wiec pomyslalem ze to uszczelnienie. Uszczelnilem na nowo, jednak to nie pomoglo. Po jakims czasie jezdzenia zaobserwowalem ze misa jest "spocona", olej jest na prawej polosi i wogole silnik z przodu jest mokry, pochlapany olejem. Jestem w kropce bo nie wiem skad moze wyciekac ten olej. Jesli ktos spotkal sie z takim problemem to prosilbym o rade. Z gory dziekuje Jak jeździłem Sunnym miałem podobny problem- mokra prawa półoś i spód wraz z łączeniem miski olejowej. Podejrzewałem michę, ale okazało się, że to puściło uszczelnienie wału korbowego. Jak podniesiesz autko to powinieno być widać wyciek ze spodu bloku silnika - przy pasku klinowym. U mnie co prawda nie doszło do plamienia bo dość szybko to wykryłem, ale podejrzewam, że tooże to byc to. W warsztacie za robotę i uszczelkę wzięli ode mnie 140 zł (i to było niecały rok temu). [ Dodano: Sro 29 Sie, 2007 20:47 ] [ Na forum znalazlem ze wyciek moze byc spowodowany korozja owej misyi - wiec wymontowalem - nie byla skorodowana, wiec pomyslalem ze to uszczelnienie. Uszczelnilem na nowo, jednak to nie pomoglo. Po jakims czasie jezdzenia zaobserwowalem ze misa jest "spocona", olej jest na prawej polosi i wogole silnik z przodu jest mokry, pochlapany olejem. Jestem w kropce bo nie wiem skad moze wyciekac ten olej. Jesli ktos spotkal sie z takim problemem to prosilbym o rade. Z gory dziekuje Jak jeździłem Sunnym miałem podobny problem- mokra prawa półoś i spód wraz z łączeniem miski olejowej. Podejrzewałem michę, ale okazało się, że to puściło uszczelnienie wału korbowego. Jak podniesiesz autko to powinieno być widać wyciek ze spodu bloku silnika - przy pasku klinowym. U mnie co prawda nie doszło do plamienia bo dość szybko to wykryłem, ale podejrzewam, że tooże to byc to. W warsztacie za robotę i uszczelkę wzięli ode mnie 140 zł (i to było niecały rok temu). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adek19 Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 mi własnie puszcza ten uszczelniacz na wale, moze ktos podalby wymiary tego uszczelniacza do 1.6?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Z.A.B.A Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 adek a jaki masz przebieg ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adek19 Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 148 tys. oczywiscie na liczniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Z.A.B.A Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 ja mam prawie 220k. Po wymianie uszczelnienia już sporo pojeździłem i byłem u mechesa, powiedział że wszystko jest ok silnik jest suchutki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik14 Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 Ja mam problem tego typu.Jak zwykle raz na jakis czas sprawdzam sobie stan oleju i szok-nie bral nawet grama oleju nigdy a dzisiaj patrze a bagnet ledwo co upackany olejem.Sprawdzam rure wydechowa i czysciutka to rozgladam sie po silniku i szok-od str kierowcy od str kabiny silnik usmarkany caly w oleju.Patrze pod samochod czy misa nie mokra ale sucha a w garazu pojawil sie olej pod autem.Moze ktos mi pomoc co to moze byc, czy duzo pochlonal czesci i czy da sie to samemu zrobic.Potrzebna pilna pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość buli27 Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 przedewszystkim zlokalizuj wyciek powycieraj wszystko i przyjżyj sie dokładnie z kąd rzuca olejem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik14 Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 Wszystko jest osmarkane dookola od pompy paliwa w dol i moze to na niej poszla uszczelka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość buli27 Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 no mogło tak sie stać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik14 Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 Dolaczam fotke.Niby ona jest z pod maski Wszoka ale ma ten sam silnik i jest taka tylko pogladowa w ktorym miejscu jest zachlapane juz(tam jest najwyzej na silniku zachlapane).Olej daje tak ze cieknie przez caly silnik az skapuje dosc ostro.Dodam ze dzieje sie tak po jezdzie a po ostrzejszej jeszcze bardziej.Plynu chlodniczego mi nie ubywa.Powycieralem to wszystko ale znow jest schlapane.Pompe paliwowa wyciagnelem i silikonem teromicznym osmarkalem zamiast uszczelki ale dalej olej kapie tylko nie wiem skad.Prosze o pilna pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość buli27 Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 a może przewód od odmy ci pękł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik14 Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 O to chodzi ze na odme mam nasadzony filterek.Juz sam nie wiem.Moze niech ktos znajacy sie wiecej odemnie napisze z czego ewentualnie moze tam cieknac olej?Tak by bylo prosciej ustalic ewentualna przyczyne [ Dodano: Sob 17 Lis, 2007 10:07 ] Moze mi ktos napisac od czego jest ten otwor w pompie?Zauwazylem ze to z niego chyba daje olej.Co sie stanie jakbym go zatkal?Jakie sa mozliwosci naprawy tego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość buli27 Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 tym otworem kolego pompa zasysa sobie powietrze,niemożna go zatkać,a druga rzecz to cieknąć może z niego tylko paliwo gdy sie membrana w pompce rozpiepszy i wtedy pompka jest do wyrzucenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.