mimier Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Mam taką sprawę...założyłem dziś zegary z SuperS i na nowych zegarach przekłamuje mi licznik o 20 km/h do przodu i temperatura dochodzi sporo do górnego poziomu, choć na starych zegarach wskazówka dochodziła do połowy przy normalnej eksploatacji... Czy jest jakaś różnica pomiędzy licznikami w Micrach???Chodzi mi czy jest tak np. jak w starszych Oplach, że mają oznaczenia typu W=1024, lub W=1111, co wpływa na fakt, że przy wymianie zegarów po włożeniu tych z innym indeksem W=xxxx, licznik przekłamuje. Dodam, że obrotomierz działa jak powinien Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 ja z identycznym problemem walczę od 3 dni :/ jak na razie udało mi sie ustawić licznik że przekłamuje dopiero powyżej 120km/h a wszystko uzależnione jest od siły naciągu oraz długości sprężynki przytrzymującej wskazówek licznika a co do wskaźnika temperatury to u mnie też wskazówka zatrzymuje się powyżej połowy ale do tego już sie przyzwyczaiłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geniula1 Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Może dało by rade przełożyć ze starego zegara prędkościomierz i wskażnik temperatury ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawlo1030 Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Kolego jeśli zegar ci źle pokazuje to możesz bez problemu przełozyć licznik i wskaźnik temperatury ze starego.Ja tak zrobiłem u siebie.Trzeba z tyłu licznika odkręcić chyba 2 śrubki na klucz 8.i wychodzi bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 w K11 pewnie przekładka jest do zrobienia ale w K10 liczniki produkowane są przez 2 różne firmy i prędkościomierze nie pasują już to sprawdzałem :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Panowie macie jakąś propozycję jak tą sprawę rozwiązać :?: :?: :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geniula1 Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 pozostaje kombinować może dało by rade przełożyć sam obrotek do starego zegara ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 pozostaje kombinować może dało by rade przełożyć sam obrotek do starego zegara ?? To jest najlepszy pomysł...ale niestety niewykonalny :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geniula1 Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 no to widze trzy wyjścia dopasować wnętrze licznika tak by dało się przełożyć ( podejrzewam że łatwiej będzie prędkościomierz i temperaturę przełożyć) zamontować drugi licznik z superS i zobaczyć czy ten także przekłamuje ( u mnie po założeniu od superS temperature pokazuje na połowie a była na 1/3 ale nie przeszkadza mi to zbytnio) lub też przezwyczaić się do tego że licznik nas okłamuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 A więc tak...Po kilku godzinach drutowania zamontowałem prędkościomierz z wersji bez obrotka do licznika z obrotomierzem...No i niestety pojawia się kolejny problem :/ Obrotek śmiga super, prędkościomierz także, oświetlenie nie popalone ...ale wskaźnik temperatury w minutę po odpaleniu zimnego silnika stopniowo wędruje na maksa i jest w takim położeniu aż do załączenia wentylatora), a wskaźnik paliwa nieznacznie podniósł sie do góry. Dodam, że rzecz się dzieje przy pracującym silniku, a gdy przekręcimy kluczyk tak, by tylko zapaliły się kontrolki to te wskaźniki są w normie. Jak myślicie, czego to może być przyczyną??? Może masa gdzieś nie do końca jest przyłapana???Może trzeba na przewodzie idącym do kostki (tym od wskaźnika temperatury) dać jakiś opornik??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geniula1 Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 sprawdż czujnik temperatury i kabla od niego idące aż do licznika czy wszystko jest w porządku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 17 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 Dziś udało mi się zamontować zegary tak, by wskazówka nie wskazywała na maksa. Problem był taki, że obudowa prędkościomierza z SuperS jest metalowa a tego z wersji bez jest plastykowa. Po podłączeniu czarnego przewodu masowego do prędkościomierza z SuperS i podpięciu linki, wskaźniki temp. i paliwa były w takiej pozycji jak trzeba... Więc po włożeniu starego prędkościomierza z mojej LX do nowego z SuperS masę zamiast przykręcić do obudowy prędkościomierza, pociągnąłem bezpośrednio z nadwozia i problem znikł... Także na przyszłość jeśli ktoś będzie próbował wymienić sam prędkościomierz w wersji z obrotomierzem, to mogę powiedzieć, że po kilku kombinacjach będzie pasował prędkościomierz ze zwykłej LX. Jakby ktoś miał kiedyś jakieś pytania w tej sprawie, zapraszam na PW. A oto wyniki mojej pracy Ps. Dzięki Soul Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 ładna robota ja jeszcze muszę po kombinować ze swoim licznikiem bo ostro mi przekłamuje :/ zwłaszcza przy prędkościach około 160 170 km/H Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 ooo widzę ze w końcu udała sie przeróbka trochę kombinacji było ale w końcu nie ma to jak widok wskazówki skaczącej wraz z obrotami silnika :> no i dobrze wiedzieć ile ma sie paliwa w baku i jak gorąca jest micrunia snafu jak w ciagu 24h nie pochwalisz sie na forum fotorelacją czy czymkolwiek z działania suszarki to... to nie wiem co Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 17 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 za pomoc na gg Tomek należy Ci się punkcik :one: snafu jak w ciagu 24h nie pochwalisz sie na forum fotorelacją czy czymkolwiek z działania suszarki to... to nie wiem co A ja wiem Podjedziemy do Wojtka i siłą zobaczymy tą rakietę :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 jak to sie nie pochwaliłem wszystko jest tu micra K10 turbo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.