Gość Opublikowano 14 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2005 WITAM FORUMOWICZOW. MAM DOSC NISKI POZIOM PLYNU W ZBIORNICZKU WYRONAWCZYM (BLISKO MINIMUM) I CHCIALBYM TAM COS DOLAC ALE NIE WIEM CO. PLYN PODOBNO BYL NIE TAK DAWNO WYMIENIANY ALE NIE WIEM NA JAKI I NIE CHCIAL BYM COS NAMIESZAC. CO RADZICIE????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 14 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2005 sprwadź jaki kolor ma płyn niebieski czy różowo-czerwony ale powinien być niebieski jeżeli jest niebieski to możesz wlać coś na bazie glikolu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bort Opublikowano 14 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2005 Fachowcem nie jestem, ale nie wystarczy dolać tam trochę wody destylowanej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 14 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2005 Płyny do chłodnicy można mieszać. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 15 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2005 WITAM FORUMOWICZOW.MAM DOSC NISKI POZIOM PLYNU W ZBIORNICZKU WYRONAWCZYM (BLISKO MINIMUM) I CHCIALBYM TAM COS DOLAC ALE NIE WIEM CO. PLYN PODOBNO BYL NIE TAK DAWNO WYMIENIANY ALE NIE WIEM NA JAKI I NIE CHCIAL BYM COS NAMIESZAC. CO RADZICIE????? Wlej petrygo.Moim zdaniem jest to dobry plyn chlodniczy.Przypadkiem nie uzywaj borygo,kiepski wybor i rdzewieje uklad chlodniczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekmarecki Opublikowano 15 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2005 A u mnie jest zielony. Upuściło mi się troche przy wymianie termostatu. I jaki dolać ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ASPDAREK Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 Ja też mam zielony zalany w austri co to może być nie ma żadnej karteczki [ Dodano: Sro 03 Sty, 2007 13:31 ] kupiłem borygo EKO na bazie glikolu i też jest zielony mam zamiar nim uzupełnić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pisiek Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 sciagnij troche plynu z chlodnicy wymieszaj z tym co kupiles 1 do1 najpierw zagotuj potem do zamrazalki jak nie zamarznie to znow na ogien jak sie nic z nim nie stanie osad kluski to mozesz zalac tylko kup do aluminium Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zeuss Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 Delikatnie podpowiem, że płyn chłodniczy podobnie jak wszystkie płyny w samochodzie podlega starzeniu, więc może to doskonała okazja do wymiany? Koszt niewielki w porównaniu z np zamuloną chłodnicą lub osadem w kanałach płynu chłodniczego w głowicy. Dodam tylko, że przydatność płynu (jego krzepliwość i czystość) wynosi od 2 do 3 lat. Jako ciekawostkę podam, że płyny Petrygo, Borygo i inne lane w naszych rafineriach pomimo posiadanego w swoim składzie i głoszonego na etykietach glikolu nie wykazują wartości krzepliwości z opakowania. Warto zatem sprawdzić po zalaniu testerem do jakiej temperatury płyn pozostaje płynem by się podczas tęgich mrozów nie zdziwić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MacKo Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 tak sięzastanawiam nad tym copiszecie.... przecież zbiornik wyrównawczy jest po to żeby nadmiar płynu z układu chłodzenia mial gdzie się zgromadzic... więc do zbiornika wyrównawcczego (!!) nie ma co lać płynu tylko do chłodnicy bezpośrednio ... co do rodzaju płynu ja mam zielony z firmy K2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radoslawos Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 sprawdz w najblizszym warsztacie temperaturę krzepnięcia płynu, jesli płyn jest stosunkowo młody i temperatura odpowiednia pompuj wodę destylowaną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andy Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 przecież zbiornik wyrównawczy jest po to żeby nadmiar płynu z układu chłodzenia mial gdzie się zgromadzic... więc do zbiornika wyrównawcczego (!!) nie ma co lać płynu tylko do chłodnicy bezpośrednio ... Jeśli dobrze zrozumiałem to ze zbiornika wyrównawczego nigdy nie będzie ubywać płynu. Teraz pytanie. Dlaczego w instrukcji obsługi pod KONTROLA POZIOMU PŁYNU CHŁODZĄCEGO napisali: Poziom płynu chłodzącego w zbiorniczku wyrównawczym należy sprawdzić przy zimnym silniku. Dolać płynu do "MAX". Jeśli zbiornik jest pusty należy sprawdzić poziom płynu w chłodnicy. Uzupełnić do poziomu otworu wlewowego, a poziom płynu w zbiorniczku uzupełnić do "MAX" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rycholu Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Jeżeli masz jeszcze płyn w zbiorniku wyrównawczym to śmiało możesz do niego dolać.Jeżeli już tam nic nie ma to najpierw do chłodnicy (oczywiście na zimno)-żeby ja odpowietrzyć a następnie po jej zamknięcu do zbiornika wyrównawczego.Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.