maniek Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 Od pewnego czasu obserwuję taką rzecz: Przód auta jest wyżej uniesiony w stosunku do tyłu - patrząc z boku na auto. Wydaje mi się, ze wcześniej była na odwrót, czyli tak jak powinno - silnik dociążał przód. Teraz jest większy prześwit pomiędzy kołami a nadkolami z przodu. Czy to normalne ?? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 Tutaj masz link do mojego opisu jak podnieść tył wprawdzie w primerze ale zawieszenie tylne jest bardzo podobne w almerze http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=33058 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek Opublikowano 8 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 A czy to automatycznie spowoduje obniżenie tyłu (czyt. powrócenie do poprzedniego stanu ? ) Bo taki san mam od jakiś 2-3 miechów. A na badaniu na wibratorze byłem w styczniu, wykazało mi przód 59 czyli w normie. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 Od pewnego czasu obserwuję taką rzecz: Przód auta jest wyżej uniesiony w stosunku do tyłu - patrząc z boku na auto. Z tego wnioskuje że d*pa siedzi bo przód nie mógł nagle wystrzelić sobie do góry A czy to automatycznie spowoduje obniżenie tyłu (czyt. powrócenie do poprzedniego stanu ? ) A po tym poście nic nie rozumiem bo piszesz że chcesz jeszcze obniżyć tył :?: :zdziw: A na badaniu na wibratorze byłem w styczniu, wykazało mi przód 59 czyli w normie. 59 to mało trochę wszystkie tyle mają :?: powinno być więcej chociaż 75 a najlepiej 80 zużywające się amory powodują obniżenie auta po ich wymianie na nowe auto stoi zawsze wyżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek Opublikowano 8 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 maniek napisał/a: A czy to automatycznie spowoduje obniżenie tyłu (czyt. powrócenie do poprzedniego stanu ? ) A po tym poście nic nie rozumiem bo piszesz że chcesz jeszcze obniżyć tył :?: :zdziw: Wróóóć !! Oczywiście, że obniżenie przodu Pomyłka A co do badania to wyszo tak: 59 - przód 75 - tył Dla pewności moge pojechać na badanie , ale nie sądzę, żęby te wyniki się aż tak drastycznie zmieniły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 W takim razie masz tak jak wszyscy czyli wizualnie dużo wyższy przód od tyłu standard przyzwyczaj się :one: albo podnieś tył jak napisałem i się wyrówna najtaniej albo obniż przód jakimiś sprężynami -30 ale i amory wtedy trzeba wymienić A może założyłeś gaz i butla obniżyła tył :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek Opublikowano 8 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 W takim razie masz tak jak wszyscy czyli wizualnie dużo wyższy przód od tyłu standard Heh, tylko, że wydaje mi się (choć głowy nie dam), że wcześniej było na odwrót, bo teraz widać gołym okiem tę róźnicę. A może założyłeś gaz i butla obniżyła tył :?: Nie, nic nie zakładałem ani żadne zmiany tym podobne. Może przewrażliwiony jestem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 Nie, nic nie zakładałem ani żadne zmiany tym podobne.Może przewrażliwiony jestem Hehe całkiem możliwe większość almer tak stoi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.