Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Warianty wyposażenia i różnice w PRIMERACH


Guest marekmarecki
 Share

Recommended Posts

Guest marekmarecki

Jakie były wersję primery P10 z '95 r. :?: Nie mam na klapie z tyłu nic oprócz znaczka NISSAN a chciał bym sie dowiedzieć jaka to wersja i czym sie różni od innych.

Link to comment
Share on other sites

Napewno były LX, SLX, SRi, GT... I pewnie jakieś jeszcze ale nie pamiętam wszystkich.

Jeśli masz obrotomierz, el. szyby, światła przeciwmgielne, el. lusterka, wspomaganie, ew. klimę to zapewne masz wersję SLX. Jeśli dodatkowo masz kubełkowe fotele i podkładkę zderzaka plus spojler na tylnej klapie ( ale nie widzę ich na Twoim zdjęciu ) to wersja SRi, jeśli dodatkowo masz czerwoną pokrywę zaworów to masz GT ( tego niestety Ci nie wróżę ).

Najbiedniejsza wersja LX ma tylko el. lusterka i wspomaganie. Nie ma nawet obrotomierza, a szyby na korbkę.

 

pzd

Link to comment
Share on other sites

Guest Dżodżo

Ja mam wersje SLX i mam:

-elektryczne szyby

-elektryczne lusterka

-centralny zamek

-poduszke powietrzna kierowcy

-wspomaganie

-halogeny

-obrotomierz

-regulacje kierownicy w pionie

-ABS

No i chyba wszystko co mozna zaliczyc do wyposazenia dodatkowego.

 

 

POZDRAWIAM.....

Link to comment
Share on other sites

Guest KaZeLoT

Jakiś czas temu dekodowałem z VIN'u (w chwili obecnej nie działa, ale radzę spróbować w innym terminie):

http://www.elcats.ru/nissan/

to co siedzi w mojej Primerze i wyszło, że jest to wersja LX, poza tym podaje dokładnie datę produkcji (mój jest z 10.95).

A czy to jest wersja SLX, czy LX, to do końca nie wiem... Na pewno nie jest to GT :lol:

W wyposażeniu mam ABS, 2x airbag, klimatyzację, elektryczne szyby z przodu, centralny zamek (nie działały piloty, ale siłownik w drzwiach kierowcy już był), alufelgi i chromowane klamki. To jest wersja Invitation, wypuszczona pod sam koniec produkcji (P10 produkowali do 06.96), w której w standardzie podobno dawali właśnie ABS, alufelgi i jedną poduchę.

Link to comment
Share on other sites

Guest marekmarecki
Napewno były LX, SLX, SRi, GT... I pewnie jakieś jeszcze ale nie pamiętam wszystkich.

Jeśli masz obrotomierz, el. szyby, światła przeciwmgielne, el. lusterka, wspomaganie, ew. klimę to zapewne masz wersję SLX. Jeśli dodatkowo masz kubełkowe fotele i podkładkę zderzaka plus spojler na tylnej klapie ( ale nie widzę ich na Twoim zdjęciu ) to wersja SRi, jeśli dodatkowo masz czerwoną pokrywę zaworów to masz GT ( tego niestety Ci nie wróżę ).

Najbiedniejsza wersja LX ma tylko el. lusterka i wspomaganie. Nie ma nawet obrotomierza, a szyby na korbkę.

 

pzd

 

W takim razie GT odrzucam. Co do wersji SRI to tak: kubełkowe siedzenia hmm.... możliwe :D , podkładka zderzaka (to nie jest te czarne na zdjęciu :?: ), spojlera napewno nie mam (nie wiem jak było kiedyś ale nie mam też znaczków na klapie, więc jeśli był walnięty z tyłu to mógł ktoś zdjąć znaczki i ...spojler :lol: )

Co o tym myślicie ???

A wyposażenie takie jak Dżodżo napisał + to co ewentualnie powyżej.

Link to comment
Share on other sites

Guest KaZeLoT

Jest jeszcze jeden dekoder VIN'u, bardzo dokładny, na stronie klubu zza wschodniej granicy.

http://www.club-nissan.ru/cars/vin/

 

Prośba do moderatorów, coby go (link) umieścić przy artykule w dziale "Zrób to sam". Choć sporo można samemu z VIN'u wyczytać, to opis nie podaje aż tak dokładnych parametrów naszych pociech, jak wspomniany dekoder.

Link to comment
Share on other sites

Napewno były LX, SLX, SRi, GT... I pewnie jakieś jeszcze ale nie pamiętam wszystkich.

Jeśli masz obrotomierz, el. szyby, światła przeciwmgielne, el. lusterka, wspomaganie, ew. klimę to zapewne masz wersję SLX. Jeśli dodatkowo masz kubełkowe fotele i podkładkę zderzaka plus spojler na tylnej klapie ( ale nie widzę ich na Twoim zdjęciu ) to wersja SRi, jeśli dodatkowo masz czerwoną pokrywę zaworów to masz GT ( tego niestety Ci nie wróżę ).

Najbiedniejsza wersja LX ma tylko el. lusterka i wspomaganie. Nie ma nawet obrotomierza, a szyby na korbkę.

 

pzd

 

to moja wersja LX jest dość nie typowa, na jej wyposażeniu jest - klimatyzacja, halogeny. centralny zamek, immobilaizer, regulowana kierownica, spoiler na klapie. A nie mam elektryki i obrotomierza

Link to comment
Share on other sites

Moja SRi też do typowych nie należy z tego co czytam. Mam z zewnątrz alu felgi, spojler na tylnej klapie, progi, podkładkę pod zderzak, halogeny, białe kierunki z tyłu,czarne klamki. W srodku kubełkowe siedzenia, obrotomierz, srebrna nakładka wokół zegarów z napisem SRi, klimatyzacja, poduszka dla kierowcy, regulacja kierownicy, wspomaganie, centralny zamek, system NATS. A czego nie mam: ABS-u, i elektryki w oknach i lusterkach? Dla mnie troche dziwne ale nie narzekam.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Guest świeży

Cześć witam wszystkich jestem tu nowy.

Co oznacza SLX i DS przy oznaczeniu silnika

mam P10 SLX DS 1,6 16V

AREK 8) 8)

Link to comment
Share on other sites

Guest Dżodżo

SLX, to wersja wyposazenia.Powinienes miec poduszke kierowcy, halogeny,elektryczne szyby i lusterka,zderzaki w kolorze nadwozia,obrotomierz,chyba tez lusterka w kolorze nadwozia,ABS i to chyba tyle.A co do silnika, to nie wiem.

 

 

POZDRAWIAM.....

Link to comment
Share on other sites

Witam

 

SLX, to wersja wyposazenia.Powinienes miec poduszke kierowcy, halogeny,elektryczne szyby i lusterka,zderzaki w kolorze nadwozia,obrotomierz,chyba tez lusterka w kolorze nadwozia,ABS i to chyba tyle.

 

Dżodżo zapomniałeś jeszcze o siedzeniach kubełkowych.

 

Pozdrawiam

Delphi

Link to comment
Share on other sites

Oznaczenie SLX to wersja wyposażenia (różniły się w zależności od kraju).

Dostępne były również wersje L i LX. Masz najbogatszą wersję :).

DS - oznacza silnik 1.6 z gaźnikiem sterowanym elektronicznie.

Link to comment
Share on other sites

Guest Bruneros
SLX, to wersja wyposazenia.Powinienes miec poduszke kierowcy, halogeny,elektryczne szyby i lusterka,zderzaki w kolorze nadwozia,obrotomierz,chyba tez lusterka w kolorze nadwozia,ABS i to chyba tyle.A co do silnika, to nie wiem.

 

SLX - SLX'owi nie rowne. ja np. nie mam poduszek :-) znalem primere ktora w wersji SLX nie miala ABS'u

 

a ja w swoim SLX mam dodatkowo:

- elekrycznie sterowane światła

- 4 fabryczne głośniki blaupunkta + antena elektryczna

- centralny zamek sterowany kluczem

- elektryczny szyberdach

 

słyszałem też ze w SLX'ach z fazy pierwszej (do 93r.) montowali też czasem klime i podgrzewane fotele....

 

a jako ciekawostke podam że widziałem ostatnio primere P10 sedana z wycieraczkami na reflektorach... cholera wie - jakas wersja skandynawska czy co ?

 

najwicej o wypsoazeniu powie dekoder VIN

 

MK

Link to comment
Share on other sites

Guest darood

Zgadza się .SLX nie jest równy SLX.Ja u siebie też nie mam poduszek i klimy.Ale miałem oryginalne 4 szt.Blaupunktów i elektryczną antene(ją mam nadal. 8) )

Link to comment
Share on other sites

ladne rozbiernosci sa w SLX :(

u mnie : 4xel.szybki ,el.lusterka, el.regulacja swaitel, cent.zamek,

4 glosniki Philipsa (a nie niebieskiej kropki:/), klimatyzzacja, fotele kubelkowe (powiedzmy:P), el.antena, zderzaki w kolorze nadwozia......

....ale brak: halognow w zderzaku :(

Link to comment
Share on other sites

Guest Rafał L

Dziwne rzeczy. Ja mam LX a w nim klimę , elektryczną regulacje świateł, centralny zamek, immobilaizer, el. lusterka, halogeny.

Nie mam za to obrotomierza :cry:

Link to comment
Share on other sites

Taaak... Moja SLX '94 ma 4x el.szyby, el.szyber, wspomaganie, centr. zamek, 4x głośniki Blaupunkta i el. antena, obrotomierz, el. reg. reflektory, zderzaki i lusterka w kolorze nadwozia. Nie ma za to ABS-u, poduszek, klimy i halogenów. Dziwne te różne wersje wyposażenia przy tym samym oznaczeniu... :?

Link to comment
Share on other sites

Guest KaZeLoT

A ja mam LX (wersja Invitation) z '96, która ma chromowane klamki, ABS, 2x elektryczne szyby, klima, centralny zamek z pilotem, regulację świateł, obrotomierz, przeciwmgielne.

Link to comment
Share on other sites

Guest Stranger
Dżodżo zapomniałeś jeszcze o siedzeniach kubełkowych.

Nie zapomniał. Kubełków nie montowało się w SLX, a jedynie w SRi, SR i GT.

 

A nawiasem mówiąc jeden SLX drugiemu nie jest równy bo wiele wyposażenia montowało się na życzenie klienta. Nie wiem jak jest w P10, ale w P11 w standardowym wyposażeniu każdel SLX były el. szyby, 2x AirBag, obrotomierz, światła przeciwmgielne, wspomaganie, ABS, el. lusterka, regulacja świateł, centralny zamek. Wiele z nich ma również klimę.

Szyberdach, alufelgi, alarm z pilotem, radioodtwarzacz, to wszystko opcje. Kubełki i chromowane klamki były zarezerwowane do specjalnych wersji.

Link to comment
Share on other sites

Guest lukers

czyli w P10 oznaczenie LX i SLX doslownie nic nie mowia!

Ja mam LX a mam: klime, wspomaganie, centralny z klucza, 4 glosniki blaupunkt'a (nie mam el anteny :( ) el regulacje swiatel, immoblilizer, nie mam elektrycznych szyb i lusterek i nie mam halogenow

Link to comment
Share on other sites

Z tego wynika, że oznaczenia L,LX i SLX to jakieś matactwo. Ja mam SLX i mam tylko welurowe obicia, elektryczne lusterka, głośniki Blaupunkt, antenę elektryczną i ....szyby na korbkę:(. Seryjne felgi to 13" !!!

Link to comment
Share on other sites

Guest KaZeLoT

Na pewno nie ma się co sugerować samym oznaczeniem. Zdaje się, że z kolejnych latach produkcji w standardzie znajdowało się coraz to więcej dodatków, np. światła przeciwmgielne, ABS czy poduszki.

Na dodatek wersja SLX na Polskę zazwyczaj była dużo bardziej uboga niż LX sprzedawana w Niemczech.

Temat rzeka, wielokrotnie przewijający się przez forum...

Link to comment
Share on other sites

Guest Stranger

Nie przesadzajmy, nie jest aż tak. generalnie LX czy L to zawsze biedniejsza wersja ( np. nie mają obrotomierza ).

Ale weźcie pod uwagę jeszcze jedną rzecz. Ilu z Was jest gotowych postawić swoją pensję na to że Wasze auto to rzeczywiście taki model jak ma napisane na klapie bagażnika? Że w pomroce dziejów nie zyskał nowego zderzaka z halogenami, albo właśnie je stracił?

Wszyscy wiecie, że bardzo duży procent to auta z wypadkową przeszłością, niezależnie czy krajowe, czy sprowadzane. A to naprawdę wiele może namieszać.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...