Gość zaxa10 Opublikowano 21 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2007 Mam problem! Dzisiaj miałem taki przypadek, ze autko 2.2 Di zaczęło szwankować.Podczas jazdy nie można wejść na wysokie obroty, ponieważ strasznie się dusi i 2 razy zgasł.Problem pojawia się gdy dodaje gazu. Nadmienię również, że rano podczas odpalania za pierwszym razem auto odpala i po 2 sek. gaśnie-muszę go wtedy kręcić rozrusznikiem ok. 7 sek. i dopiero wtedy odpali. Co może być tego przyczyną? Pomóżcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sofaboss Opublikowano 21 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2007 moze jest w trybie awaryjnym... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zaxa10 Opublikowano 21 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2007 Jak to poznać? Nie świecą się zadne dodatkowe kontrolki, na pozór wszystko wyglada normalnie. [ Dodano: Pią 21 Wrz, 2007 19:34 ] Teraz to juz w ogóle sa przeboje!!! Mogę jechac tylko na 1 biegu.Jesli próbuję na wyzszych biegach to od razu gaśnie.Podczas postoju mogę mu depnąć nawet do 5 tys obrotów i wszystko wyglada ok. Już nie wiem co z tym robić. Problemy z odpalaniem zaczęły sie po regeneracji maglownicy.Wtedy kiedy mechanik wlozył ja z powrotem i nalewał płyn do wspomagania , autko po raz pierwszy zgasło(nigdy wczesniej tego nie było).Po tym miałem problemy z odpalaniem.Może komputer to wymuszal?A teraz już po przejechaniu kilkuset km przeszedł w tryb serwisowy?Moze trzeba wykasowac jakis błąd w kompie? [ Dodano: Sob 22 Wrz, 2007 14:45 ] CZY KTOś MOżE MI COś DORADZIć???????????? [ Dodano: Sob 22 Wrz, 2007 19:53 ] TERAZ TO JUZ SIE NAROBIłO!!!!!! AUTO W OGOLE NIE MOZNA ODPALIC CO MAM ROBIć????????????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 A czy nie tankowałeś ostatnio jakiegoś tańszego paliwa ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 A teraz już po przejechaniu kilkuset km przeszedł w tryb serwisowy? Jak masz tryb serwisowy to jedź do mechanika, w trybie serwisowym, nie rozpędzisz się za bardzo, masz ograniczone obroty i zajebis... spalanie - tak, żebyś naprawdę dojechał do serwisu. Jedź do tego mechaniora co ci majstrował przy maglownicy, niech sprawdzi, może coś spieprzył - nikt nie jest nieomylny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zaxa10 Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 Paliwo lałem na Orlenie, wiec chyba odpada ta opcja. Dzisiaj wymienilem filtr paliwa i nadal jest to samo.Ujadę kawałek na jedynce i znowu gaśnie, musze podpompowac paliwo na filtrze paliwa, zeby znowu odpalił.Zauważyłem równiez, za spalanie oscyluje w granicach 60l-szoooooookkkk. Do wspomnianej wczesniej maglownicy-sprawdziłem wszystkie połączenia i niby jest ok. Juz powoli tracę nadzieje!!! Pomocy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 [ Dodano: Wto 25 Wrz, 2007 19:55 ] Wspomnę również , ze żadne kontrolki dodatkowe i komunikat serwisowy sie nie palą.Wszystko na pierwszy rzut oka wygląda normalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość keny33 Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 dzisiaj jechałem swoją primerką P12 1,6 (mały silnik ale jest ok) w pewnym momencie zgasł mi przy dojeżdżaniu do skrzyzowania, póxniej odpalił ale nie ma mocy i ma za to z...te spalanie, co to jest :?: czy to tez jest tryb serwisowy :?: wczesniej pojawiał się błąd na wyświetlaczu, w warsztacie podłączyli do kompa i wszystko było oki, wykasowali błą a on i tak wskakiwał cały czas, poradźcie mi co to może byc :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość koko666 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 a moze koles jak zakladal maglownice zmajstrowal cos z przewodami paliwowymi... auta niby nafaszerowane elektronika ale dalej skladaja sie porstych rzeczy ktore mozna zepsuc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość keny33 Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 a moze koles jak zakladal maglownice zmajstrowal cos z przewodami paliwowymi... auta niby nafaszerowane elektronika ale dalej skladaja sie porstych rzeczy ktore mozna zepsuc... Być może tak było, wczoraj wróciłem od mechanika i było oki do czasu, dojechałem do domu, ale po pół godzinie jak miałem jechać znowu to nie chciał odpalić i znowu zero mocy, czyuc przyspieszenie i zaraz znowu się dusi i zero mocy, co to może być. POMOCY :!: :!: :!: :!: :!: :!: , Mam udusić tego mechanika :?: :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ladaco Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 sprawdź przewód paliwowy od fliltra paliwa, ten gruby, prawdopodobnie zasysa lewe powietrze, ja miałem podobne objawy, po zdjęciu przewodu okazało się, że były pęknięcia na wężyku widoczne dopiero po jego zagięciu, uciąłęm na tym pęknięciu, założyłem i jak ręką odjął... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.