Gość solaris Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 tylne lewe koło hamuje dobrze, aż za dobrze bo non stop hamuje i się grzeje strasznie świnia i nie mogę cofnąć cylindra, a dla odmianytylne prawe nie hamujetak rewelacyjnie, ale za to lekko sie kręci i i się nie grzeje... do tego wszystkiego mam zepsuteabsy ABS, i teraz tak, co mam wymienić co jest zepsute, czy może oba cylindry są zpierdzielone? a może coś innego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KALI Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 kja bym wymienil najpierw cylinderki bo ich koszt nie jest chyba jakis potezny. licz sie z tym ze wycieknie troche plynu i bedziesz musial uzupelnic tak wiec od razu sie w niego zaopatrz. jak to nie pomoze szukaj innej przyczyny. np przytkane przewody(obejrzyj w jakim sa stanie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość solaris Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 przewody cacy, tak btw ta wersja nissan sunny 2.0dlx ma tarcze na przodzie i tyle. a zaciski kosztują dośc sporo zdaje sie ; Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 Zacierające się zaciski to mała bolączka naszych Nissanków :/, niestety pozostaje wymiana lub poszukiwanie zestawów naprawczych, których z tego co słyszałem nie ma. Jeżeli się mylę i ktoś wie gdzie dostać zestawy naprawcze lub da się dopasować z jakiegoś innego auta tłoczki i uszczelki to dajcie znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość auto-moto Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 a zaciski kosztują dośc sporo zdaje sie ; Naom dokładnie.Drogie są jak diabli.Sztuka ok.480 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość solaris Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 koło już hamuje, przegląd zrobiony. koła hamują równiutko ;] powodem był rozregulowany korektor siły hamowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość halski Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 Z tego co powiedzieli mi na przeglądzie to u mnie też jest z tym problem, ile kosztowała Cię regulacja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość solaris Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 10 minut roboty, robiłem to sam. warsztat chciał mi wymienić zacisk łącznie z korektorem co miało kosztowac koło 700 zł plus robota, postanowiłem zrobić to sam, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 solaris o możesz opisać jak to zrobiłeś?? bo i u mnie się coś podobnego pojawiło :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KALI Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 skoro sam to naprawiles to gratuluje. :one: niektorym sie nie chce samemu nawet maski podniesc :!: zawsze docnialem to jesli ktos woli sam pokombinowac niz placic innym za cos co wcale nie jest powiedziane ze robia dobrze. pelen RESPECT :!!: :!!: :!!: [ Dodano: Sob 06 Paź, 2007 22:47 ] a no i oczywiscie czekamy na krotki instruktaz :!: tez chcemy byc madrzejsi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość solaris Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 panowie a więc tak, wpierw zdjąłem koło obejrzałem dobrze wszystko po czym zaóważyłem że reduktor jest odłąnczony od wahacza, usiał byc długo tak luzem bo aż był zapieczonjy7 sowicie. opryskałem wszystko do okoła wd40 rozruszałem, wajchę od reduktora wstawiłem w pierwsze pasujące wolne miejsce w wahaczu i cacy.Teraz wszystko gra ;] . Oglądajcie czy cos od reduktora czasami luzem nie wisi pod autem! jeśli tak to znaczzy że to jest przyczyna waszych problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość winiu Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 A udało wam sie w końcu znaleźć zestaw naprawczy do zacisku ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość solaris Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 solaris nigdy nie pryskaj przy hamulcach wd40!! Uzywaj silikonu w sprayu wiem do czego zmierzasz, ale akurat ta czesć którą opryskiwałem nie miała uszczelnien gumowych. a tak btw. uszczelniacze cylindrów hamulcowych już nie wspomnę o przewodach elastycznych są OLEJO ODPORNE wymóg norm euro jak dobrze pamiętam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dziubek2288 Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 A ja mam pytanko może już padło jeśli tak to przepraszam że się powtarzam - Piszczy mi jedno koło(przednie lewe) jak wolno jadę, na pewno to hamulce bo jak lekko wcisnę pedał to przestaje. co to może być może klocki się kończą wymieniałem je 8000 tyś km temu tj. niedawno chyba, co wy na to ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość solaris Opublikowano 22 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 nie równe tarcze, te piszczenie może również powodować zbyt twarda mieszanka okładzin ciernych klocka, w sumie to mi też czasami piszczy, ale jeśli hamulce sie nie grzeją to się tym nie zrażaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 @ dziubek - najprawdopodobniej nie odbija Ci do końca tłoczek - zapieczony, zabrudzony itd, itp. - rada: zakupić reparaturkę zacisku, wymontować, wyczyścić, założyć nowe uszczelnienia gumowe, zamontować i cieszyć się ciszą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Damiano7407 Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 Zacierające się zaciski to mała bolączka naszych Nissanków , niestety pozostaje wymiana lub poszukiwanie zestawów naprawczych, których z tego co słyszałem nie ma kolego reperaturka zacisku hamulcowego jest trudno dostepna ale jest moge ci podac numer na przod robiona przez firme autofren D4155. ono kosztuje w granicach 20zl tak przynajmniej ja sprzedaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 D4155 nie pasuje do Sunny N14 GTI. We wcześniejszym poście nie sprecyzowałem modelu. W N14 GTI średnica tłoczka to 54mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymszaf Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 A udało wam sie w końcu znaleźć zestaw naprawczy do zacisku ?? Witam. Znalazłem reperaturkę zacisku hamulcowego. Ja mam Sunny Y10 (kombi) z silnikiem 2.0D i do tego modelu reperaturka zacisku hamulcowego to: Autofren D4-367. Ja szukałem bardzo długo pasującej reperaturki do mojego nissanka, obdzwoniłem największe hurtownie i tylko w sklepie (http://www.motocom.pl/) znalazłem komplet na dwa koła za 36,82zł + wysyłka. W ASO kosztowała 400zł (nie pamiętam tylko czy na dwa czy na jedno koło)!!! Natomiast reperaturka Autofren D4-155 dotyczu podobno modelu Nissana Sunny II. Jeśli ktoś poszukuje reperaturki zacisku hamulcowego to polecam najpierw sprawdzić w podanym przeze mnie sklepie. Ja na poszukiwania tej reperaturki straciłem miesiąc czasu i full kasy na telefony... W sklepach i na forum wszyscy mówili, że nie ma opcji, żeby kupić taki zestaw naprawczy. Na szczęści się udało i teraz nissanek śmiga i koła się już nie grzeją (chwilowo tylko stoi u mechanika, bo padł mi właśnie alternator i szukam jakiejś używki). Pozdrawiam, Szymon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Do GTI reperaturki są w www.carix.pl Do Y10 też powinni mieć. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.