Gość madiza Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 Witam, Zrobiłem auto diagnozę i dostałem kod 55 czyli wsystko ok Ale według opisu sprawdziełm również sondę lambda i lampka się zapaliła, nie migała, tylko paliła się parę sekund i zgasła. :/ Według instrukcji powinna migać a nie migała. Czy to znaczy że z moją sondą jest coś nie tak? Wzięło i padło? BTW: grzebanie przy divajsie od obrotów jałowych to wyzwanie, ciasno jak diabli i dostępu brak, ale dla chcącego nie ma nic trudnego. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 grzebanie przy divajsie od obrotów jałowych to wyzwanie pod warunkiem, że się nie ma długiego śrubokręta kolega przesiadł się z C20XE na SR20DE? jak wrażenia? sory za OT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość madiza Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 grzebanie przy divajsie od obrotów jałowych to wyzwanie pod warunkiem, że się nie ma długiego śrubokręta kolega przesiadł się z C20XE na SR20DE? jak wrażenia? sory za OT SR20DE łatwiej się wkręca, wyżej się kręci ale jest według mnie słabszy, trzeba by kilka modów zrobić żeby dobić do C20XE. Ten silnik Opla jest po prostu fajny - dużo KM, dużo Nm wbrew pozorom ładnie i równo dostępnych. Ale to taki OT. Teraz jest SR i też jest miło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dr0m Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 grzebanie przy divajsie od obrotów jałowych to wyzwanie pod warunkiem, że się nie ma długiego śrubokręta kolega przesiadł się z C20XE na SR20DE? jak wrażenia? sory za OT SR20DE łatwiej się wkręca, wyżej się kręci ale jest według mnie słabszy, trzeba by kilka modów zrobić żeby dobić do C20XE. Ten silnik Opla jest po prostu fajny - dużo KM, dużo Nm wbrew pozorom ładnie i równo dostępnych. Ale to taki OT. Teraz jest SR i też jest miło Tez OT, jak wyglada wersja szwedzka N14 GTi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 Oprócz standardowego wypasu GTI (bez skóry i klimy ale auto białe i jest szyber) ma wycieraczki na reflektorach i podgrzewane fotele (te dwie rzeczy bardzo umilają użytkowanie) Automatyczny włącznik świateł zniknął gdzieś po drodze [ Dodano: Sro 27 Lut, 2008 18:18 ] Poza tym może być lepiej zabezpieczone przed korozją bo jakoś go nie bierze a lakier na 99% oryginał. Ale tylko "może" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.