Guest lukers Posted February 22, 2005 Share Posted February 22, 2005 Witam! Nie mam pojecia kiedy sie uporam z wszystkimi problemami - musze zrobic wycene. Teraz dreczy mnie huczace lozysko alternatora - czy i za ile mozna kupic lozyska i ile biara za wymiane a moze dalbym rade sam. Moze wiecie gdzie kupic w lublinie. Pozdrawiam Lukers Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nyska Posted February 22, 2005 Share Posted February 22, 2005 Łożysko kosztuja ok 15 zeta. Ja to robię sam a czy dasz radę sam to zależy od twojej motowiedzy. :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest adasko240 Posted February 22, 2005 Share Posted February 22, 2005 Właśnie. ktoś kto nigdy tego nie robił może mieć problem. dla wiadomości, łożyska w alternatorze są dwa i do jednego z nich może być problem i bez ściągacza sie nie obejdzie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nyska Posted February 22, 2005 Share Posted February 22, 2005 To jeden problem a drugi to taki że czasem łożysko jest w zanitowanej fabrycznie osłonie . Te nity się zcina a potem trzeba to skręcić na śrubki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest heineken72 Posted February 22, 2005 Share Posted February 22, 2005 łożyska powinienes najlepiej zdjąc sciągaczem ale jak nie masz to możesz spróbowac wsadzis wirnik alternatora do zamrazarki i po wyjęciu lekko np ciepłą szmatka lub zapalniczką (w końcu i tak do wywalenia) ogrzac łozysko powinno odpuścić dawaj łozyska najlepiej SKF lub FAG sa drozszę warto i powinno sie dac z luzem promieniowym C3 kryte RS np 6210 C3 RS czy tam 6010 C3 RS (nie wiem dokładnie jakie sa tam) ale może byc tez zwykłe kryte ZZ ale pamietaj o producencie warto dopłacic 8-10zł Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest marcin101 Posted February 23, 2005 Share Posted February 23, 2005 Mozna zdjac lozyska bez sciagacza. I tak do wyrzucenia wiec mozna je zniszczyc, ja najpierw wydlubywalem kuleczki potem szliwowalem wewnetrzny pierscien a jak wystarczajaco byl zeszlifowany to lekkie pukniecie i pekal Co do nitowania Nity ROZWIERCIC, podczas scinania moze peknac obudowa a tego nie chcemy i oczywiscie zanitowac W kazdym sklepie mozna odpowiednie nity kupic Pozdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mariusz Stysiał Posted March 27, 2009 Share Posted March 27, 2009 pewnie ze da rade tylko takie naprawy zostawiam profesjonalistom w rzeszowie i okolicach jest to BENDIKS robili mi alternator jak sie pozniej okazalo ze starego zostala tylko obudowa koszt to ok200zł Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.