Gość archAdaM Opublikowano 13 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 Możecie uznać mnie za idiotę że o to pytam, ale dotąd jeździłem na benzynie, 4 cylindry, a teraz 28DTI, 6 garów, turbina, intercooler. Na jakich obrotach zazwyczaj jeździ sie w zwykłych drogowych warunkach? Dla mnie od 2200 w górę jest "na ucho" jakby za wysoko, ale to ma 6 garków, a dodatkowo mi radzono, ze jak turbina pracuje, to i spalanie mniejsze, i zużycie, bo lepsze chłodzenie dzięki intercolerowi, i że własnie trzeba jeździć 2300 - 3000. Jak to jest na prawdę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fer Opublikowano 13 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 Dla mnie od 2200 w górę jest "na ucho" jakby za wysoko To tylko uczucie, jak jade swoim (LD28, ale osobówka ) np na 2biegu i trzymam jednakowo obroty to też zdaje mi się że za głośno, ale nie mam tego uczucia jak przyśpieszam do 3500-3900 obrotów (a czerwone pole zaczyna mi się na 5tys). że własnie trzeba jeździć 2300 - 3000. Jak to jest na prawdę? Wg mnie to takie średnie obroty dla tego silniczka i spokojnie można jeździć w takim zakresie. Napewno nie schodzić poniżej 2tys, bo wtedy to mulenie silnika :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 13 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 Generalnie zakres 2000-3500 obrotów to granica dobrej pracy tego silnika. Jak będziesz jeździł cały czas do 2000 obrotów to obciążasz silnik. Jak będziesz po paru godzinach takiej jazdy wyprzedzał kogoś, to na bank przy redukcji patrol ci puści takiego fajnego, gęstego bąka z sadzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.