Gość uciu Opublikowano 13 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 Witam, montuje do micry halogeny i przyszedł czas na zamontowanie przełącznika pod kierownice. Jak zamienić zwykły na ten z opcją halogenów? Czy trzeba ściągnąć poduszkę powietrzną? W ogóle co musze rozebrać by zamontować ten przełącznik?? Mój przełącznik wygląda tak: Do całości szczęścia brakuje mi tylko przekaźnika - może ma ktoś na sprzedaż ale czy może mi ktoś powiedzieć czy ten brązowy będzie odpowiedni (kolor sięzgadza ale nie wiem jak parametry:-)??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 Przekaźnik - najważniejszy parametr, to moc, ale z tego co widzę to nissan tego nie pisze, więc pewnie wystarczy, aby zgadzał się kolor i ilość pinów (aby pasował w gniazdo). Żeby założyć/zmienić przełącznik, to musisz zdjąć kierownicę, więc również poduchę. Nigdy tego nie robiłem, więc poprawcie mnie, jeśli się mylę . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość uciu Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 czy ściągał ktoś kierownice??? Jak to po kolei zrobić? udało mi się zdobyć oryginlalne halogeny do wersji po lifcie i pozostał tylko problem tego przełącznika :-((( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eX Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 kolego uciu, jak będziesz wrzucać przełącznik pod kiere i montował resztę okablowania przekaźniki etc, prosił bym o jakaś (nawet skromna) foto relacje (tez zamierzam uzbroić micre) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość uciu Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 kolego uciu, jak będziesz wrzucać przełącznik pod kiere i montował resztę okablowania przekaźniki etc, prosił bym o jakaś (nawet skromna) foto relacje (tez zamierzam uzbroić micre) ok ale okablowanie w aucie już jest standardowo mi pozostaje tylko wetknąć przekaźnik, założyć przełącznik:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eX Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 a przelacznik juz montowales? bo mi nie odbija i tak kierunek w lewo (jak szybko kiera sie kreci) wiec chcialem od razu cos tam podzialac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość uciu Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 a przelacznik juz montowales? bo mi nie odbija i tak kierunek w lewo (jak szybko kiera sie kreci) wiec chcialem od razu cos tam podzialac niee, przełącznika jeszcze nie montowałem bo musi być cieplej - czuje ze to troche potrwa...sćiągnąć kierownice, poduszke itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eX Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 to i tak czekam na jakies foto, chyba ze sam jakos szybciej sie za to sprobuje zabrac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 Ściągnąć kierownicę: 1) klucz torx (gwiazdka z dziurką) do odkręcenia poduszki (można sobie najpierw sprawdzić pod zaślepkami z boku kierownicy, czy też macie gwiazdki...). 2) Może być potrzebny śrubokręt krzyżakowy, ale nie pamiętam. 3) Klucz nasadowy do odkręcenia nakrętki kierownicy i trochę samozaparcia - numeru nie pamiętam, ale mniejszy niż 32 na pewno ... 4) Ściągacz kierownicy - moja nie miała zamiaru nawet drgnąć po odkręceniu nakrętki... nie mam ściągacza, nie wiem, co jest dalej... nie zdjąłem swojej... według WKŁ potrzebny jest śrubokręt krzyżakowy do odkręcenia osłon koluny kierownicy, ale i tak nie wiem, co dalej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo_Snk Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 Taka drobna rada dla uciu, jeżeli nie znasz się na elektryce samochodowej to odpuść sobie samemu montowanie tego włącznika, dużo roboty i można pomieszać kable, po drugie kierownica jest ważnym elementem, jeżeli coś źle złożysz potem, może się skończyć tragicznie, nie lepiej zamontować przycisku na desce z boku? mniej roboty mniej ryzyka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.