Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

k11 1.3, problem z zapalaniem i spalaniem


Gość Corey
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

zakupilem siostrze k11 z silnikiem 1.3 z 1995roku bez lpg

 

wszystko gitara tylko:

-podczas zapalania dlugo kreci , gdy juz zalapie nie pali przez moment na wszystkie gary - trzesie silnikiem i dpiero po porzadnej przegazowce chodzi na wszystkie, przy tym zjawisku smrod benzyny

 

-spalanie na trasie 12l :mikolaj:

 

sprawdzone, swiece, kable, palec ,kopulke, powymieniane wszystkie filtry

 

co to moze byc ? przeplywomierz? czujnik temp. powietrza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest to moje ulubione rozwiązanie, ale jeśli reset kompa nie pomoże, to może lepiej podpiąć się gdzieś pod komputer i zobaczyć, czy będą jakieś błędy... Winna może być jeszcze sonda lambda i pewnie jeszcze mnóstwo innych rzeczy... (poza przepływką...). Dla Ciebie nowe auto, więc może być nawet problem ze wtryskiwaczami itp itd...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możliwe, ze jeden wtryskiwacz jest padnięty czy zatkany ciul wie, ojciec miał w astrze podobne objawy, i okazało się, ze to wina wtryskiwaczy, a dokładnie jednego, który nie podawał na 1 baniak i też podobne objawy do czasu aż nie przygazował, ale jeżeli pali wiecej to pewnie sonda lambda do wymiany, bo złą mieszankę podaje. Nie ma co kombinować jak mówi Domiss, poprostu pod kompa podłączyć i zobaczysz wszystko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

bylem na kompie, na pocztatku u kumpla a potem w aso, nic nie wykazalo, brak bledow - niby wszystko pracuje ok

 

co za upierdliwy w serwisie samochod

 

jakby lal ktorys wtryskiwacz to bylby jakis blad, zlej mieszanki czy cost takiego. sprawdzilem wszystkie czujniki - wszystko wyglada na wporzadku

 

nie wiem jak podejsc do tego samochodu, to pierwszy nissan w rodzinie i ogolnie nie mam reserchu w tej marce

 

moze wydech - kat jest przypchany

 

ma ktos jakies pomysly :zly2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zalej na pusty bak do fulla Shell V-Power Reacin i dolej do tego produkt STP do czyszczenie silnika lub wtrysków. Czynność możesz powtórzyć 2 krotnie dla lepszego efektu.

Ile ma przejechane silnik km ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciężka sprawa u mojego ojca w k11 97 1.0 był podobny problem z zapalaniem raz przekręciłem kluczykiem potrzęsło i zgasł następnie przez długi czas nie mogłem zapalić :zly:

 

Tego nawet najstarsi górale nie wiedzą co małe żółte zrobili że tak się robi..

a jaki przebieg masz??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przebieg 122 tysiace, kupilem od kobiety ktora jezdzila tym 9lat , przebieg wyglada na autentyczny

 

cisnienie po 13 na kazdym garze

 

czyszczace gowna juz wlewalem - zero reakcji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witaj Kolego

Nie masz powodow do wielkiego zmartwienia

mialem te same objawy w swojej k11 1.3

najlepiej zapalal przy chlodnym silniku, nawet zima, ale po dojsciu do temp. pracy a potem zgaszeniu (np. przy okazji 15 minutowych zakupow) zle odpalal, poczatkowo nie na wszystkie gary, z gazem do dechy, i po 2 lub 3 kreceniu (dosc dlugim).

wymienilem wszystko co moglo byc przyczyna tego problemu.

zaczalem od podlaczenia do kompa- wynik przeplywomierz, po wymianie na uzywany zregenerowany problem pozostal. potem przewody swiece (wazne by ustawic ksiazkowa szczeline)-problem pozostal. potem wymienilem aparat zaplonowy na funkiel nowke-problem trwa. napinacze rozrzadu (tak dla pewnosci) tez nic nie dalo.

A teraz najwazniejsze. Odpal mikracza i po kolei (pojedynczo) odpinaj kabelki od wtryskow- to powinno dac Ci pomysl ktory wtrysk jest nieszczelny (po odlaczeniu bedzie wchodzic na rowniejsze obroty pomimo ze bedzie palic tylko na 3 z 4) mozliwe ze cieknie wiecej niz 1. u mnie ciekl 1 i 3. po wymianie chodzi rowniutko, zapala na dotyk, wzrosla mu moc, spalanie w miescie przy dosc dynamicznej jezdzie ok. 7,5 l/100 km (przy czym nie zawsze przy ruszaniu pale gumy;-) ale nie po to mam 1.3 by sie nim wlec).

Radze wymienic na nowe albo oddac do regeneracji (duzo taniej) w uzywki nie wchodz bo to zakup kota w worku. w zaleznosci od ilosci cieknacych musisz podjac decyzje. Czyszczenie specyfikami dodawanymi do paliwa raczej odpusc-mi to problemu nie rozwiazalo, a w spalaniu z 13l/100 spadlo mu moze o 0,5l.

pozdro

slawek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...