Gość bartolomeo Opublikowano 2 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 Witam, Mam problem z regulacją nawiewu - działa we wszystkich położeniach oprócz samego nawiewu na przednią szybę - po prostu pokrętło nie wskakuje na to miejsce, tylko czuć opór i ostatnim położeniem, na którym można ustawić jest to pomiędzy nogi i szyba a samą szybą. Czy tam od tego pokrętła jest jakaś linka? Gdzie szukać przyczyny? Jak to naprawić? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość voult Opublikowano 2 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 Witam, żeby nie dublować tematu dołączę się do ciebie Bartolomeo ze swoim problemem... pisałem wam jakoś ostatnio, że rozbiłem micracza i ostatnio zakupiłem nowego K11 (po face liftingu), jak narazie autko spoko, ale mam problem z nawiewem, tzn. gdy puszczę ciepełko na maksa i ustawię, gdzie ma wiać, to leci tylko na nogi, na szybkę (również z różnymi wariantami), ale problem pojawia się jak zapodam sobie ciepełko jedynie na górny nawiew (twarzowy go nazywam ), ciepełko leci tylko na bocznych wylotach, a na środkowych - tych nad przełącznikami - zima, gdy zaś zamkne te boczne, to na środkowych ciepełko jest... Ktoś ma jakiś pomysł ocb? rozbierać to i czyścić, czy może ten typ tak ma? Wcześniej miałem micre przed facem i było gites... i teraz nie wiem, czy to wina tego typu, czy w moim egzemplarzu coś nie teges. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 2 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 ciepełko leci tylko na bocznych wylotach, a na środkowych - tych nad przełącznikami - zima. W mojej przed FL ze środkowych wylotów zwykle leci zimne i tak ma być (nie wiem, jak jest przy ustawieniu, które wymieniłeś, bo jak jest zimno to go nie używam). Tak jest zrobione po to, aby to zimne powietrze "budziło" nas w trakcie dłuższej jazdy... Czy tam od tego pokrętła jest jakaś linka? Gdzie szukać przyczyny? Jak to naprawić?Tak, tam jest linka... rozumiem, że w ostatnim ustawialnym położeniu wieje na szybę i nogi, zgodnie z ustawieniem pokrętła? Jak tak, to włóż rękę za schowek, wymacaj odpowiednią linkę i spróbuj przestawić nawiew ciągnąc samą linkę, o ile się da. Idąc ręką po lince dowiesz się też, co jest na drugim końcu (też mogło się jakoś przyblokować pewnie...). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Juby Opublikowano 14 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2007 Witam! po pierwsze w 90% samochodów na środku jest nawiew tylko i wyłącznie zimnego powietrza. a co do blokowania sie pokrętła od nawiewu, proponuje wyłączyć dmuchawę i wtedy spróbowac przekręcić. U mnie sie też tak czasem dzieje ze jak włączam na maksa dmuchanie to nie moge przestawić pokrętła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ABT Opublikowano 14 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2007 ziała we wszystkich położeniach oprócz samego nawiewu na przednią szybę - po prostu pokrętło nie wskakuje na to miejsce, tylko czuć opór i ostatnim położeniem mam to samo a właściwie miałem, teraz mi wskakuję na to ostatnie położenie, zajrzyj pod kierownice nad pedałem gazu i zobaczysz tam taką prowadnicę na której w odpowiednim położeniu się zatrzymuję regulacja nawiewu, poruszaj troche pokrętem i patrz bo mi stawiało poór na ostanie położenie gdyż coś tam miałem klejone i wypychało o jedno na dół, nie chciało wskoczyć i wychodziło tak jakbym miał cięgno za luźne, ale zdążyłem to wyrobić i nie musiałem się bawić w rozkręcanie panelu i sprawdzania cięgna bo zlikwidowałem ten opór kleju czy tam czegoś ale problem pojawia się jak zapodam sobie ciepełko jedynie na górny nawiew (twarzowy go nazywam Górny nawiew czyli tylko na szybę czy górny ten który jest namalowany jako strzałki na pasażerów. Bo w K11 jest tak że jak ustawisz na nogi lub na szybę to z środkowych i bocznych i tak coś tam leci zawsze powietrza tyle że z środkowych będzie wiało zimnym a z bocznych ciepłem, ale oczywiście nie tak mocno będzie z nich dmuchało jak przy ustawieniu dmuchawy na pasażerów Tak jest zrobione po to, aby to zimne powietrze "budziło" nas w trakcie dłuższej jazdy... Ale jak dasz tylko żeby wiało na pasażerów czyli boczne i środkowe to rzeczywiście z bocznych leci odrazu ciepłe a środkowych u mnie chwile schodzi zanim poleci ciepłe choć silnik już rozgrzany, ale nie będzie to też takie gorące powietrze jak na bocznych, na szybę czy na nogi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 14 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2007 Ale jak dasz tylko żeby wiało na pasażerów czyli boczne i środkowe to rzeczywiście z bocznych leci odrazu ciepłe a środkowych u mnie chwile schodzi zanim poleci ciepłe choć silnik już rozgrzany, ale nie będzie to też takie gorące powietrze jak na bocznych, na szybę czy na nogiMi tam zawsze przy tym ustawieniu leci z tych otworów od razu gorące powietrze, choć to raczej zasługa tego, że tego ustawienia (na twarz) używam tylko w czasie upałów . Jak nie zapomnę, to może sprawdzę to jeszcze w zimie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.