Guest michalll Posted February 27, 2005 Share Posted February 27, 2005 Przynajmniej tak mi sie wydaje. Juz od jakiegos czasu cos mi piszczalo. Dzisiaj samochod zaczal szarpac. Przerywa przy przyspieszaniu. Podejrzewam pompe. Wyraznie slychac jak cos popiskuje, wydaje jakies dziwne odglosy. Otworzylem maske i w silniku "cisza". Pisk slychac z tylu, przy wlewie paliwa. Poza tym jak wlaczam stacyjke to pompa przez kilka sekund, zanim odpale samochod, pompuje pakiwo. Prawda? Zawsze ja troszeczke slychac. A teraz wlasnie slysze ten pisk. Przy kazdym przekreceniu kluczyka w stacyjce (przed odpaleniem silnika) chwile poćwierka i przestaje. No bo pompa jest z tylu, prawda?? Pozostaje pytanie ile na to wybule..... pompa pewnie ze 150 zl? co? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jumper Posted February 27, 2005 Share Posted February 27, 2005 Tak po przekreceniu kluczyka włącza sie pompa paliwa i po chwili przestaje. A jaki jest kosz to nie mam pojecia !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fabis Posted February 28, 2005 Share Posted February 28, 2005 Wież co za 150 zł to na pewno nie kupisz pompki, a na pewno nie oryginalną ja jak w Micre wymieniałem to za podróbkę dałem coś koło 450 zł. Z tym że u mnie jej już nie było słychać w ogóle zero pracy pozd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest michalll Posted February 28, 2005 Share Posted February 28, 2005 nie no nie przesadzaj. to nie wiem skad ty ja wytrzasnales. za 450 kupil bys ze 3. popatrz w internecie. chociazby na allegro. sa wlasnie do micry po 150 zl. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
osa Posted February 28, 2005 Share Posted February 28, 2005 co do cen to sie zgodze ze wcale nie tak drogo ot chociazby tu http://www.japparts.pl/www/index.php?&...p;_hig[j_nadw]= pozdro 8) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest michalll Posted February 28, 2005 Share Posted February 28, 2005 fajny sklep! tylko akurat do mojego nie ma. Sa do ga14ds a do ga14de nie ma. fajnie by bylo bo sa nowe, a ja mialem zamiar kupic na szrocie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
osa Posted February 28, 2005 Share Posted February 28, 2005 hmm trzeba by bylo sie dowiedziec czym sie roznia bo moze by pasowala i do twojego ale tu sie musial by wypowiedziec ktos kto sie na tym zna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest michalll Posted February 28, 2005 Share Posted February 28, 2005 a od almery n15? bo jest za 150 zl. to chyba ten sam silnik. no wlasnie, bylbym wdzieczny jak by sie wypowiedzial ktos kto sie na tym zna. P.S. zauwazylem, ze piszczy tylko przy sporym mrozie. Jak go kupilem to bylo grubo ponizej 0 i caly czas piszczalo, pozniej sie ocieplilo i jak reka odjął. Wczoraj zlapal mroz i zaczela szwankowac. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
osa Posted February 28, 2005 Share Posted February 28, 2005 Przejrzałem teraz książkę do sunnego i ta pompa z tego sklepu wygląda dokładnie jak ta z książki opisana dla silnika gaźnikowego natomiast w książce od almery nie ma jej dobrze pokazanej wiec nie wiem czym się różnią najlepiej weź zadzwoń do tego sklepu i się ich o wszystko wypytaj albo napisz do nich maila ja już u nich kupowałem i zawsze potrafili pomoc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest michalll Posted February 28, 2005 Share Posted February 28, 2005 ok tak zrobie, dzieki za namiary !! hmm ale jakby miala pasowac od gaznika to nie bylo by podzialu i nie byloby zaznaczone, ze ta jest do gaznika ga14ds. No ale zobaczymy. A z wymiana jak? duzo roboty? ciekawe ile mi krzyknie mechanik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
osa Posted February 28, 2005 Share Posted February 28, 2005 A z wymiana jak? duzo roboty? ciekawe ile mi krzyknie mechanik opis z ksiazki "Wymontowanie i zamontowanie pompy paliwa W pojazdach z napedem na dwa kola jest stosowana konwencjonalna , mechaniczna pompa paliwa. Mechaniczna pompe paliwa wymnienia sie w nastepujacej kolejnosci: - Odlaczyc od pompy trzy przewody paliwa. - Odkrecic sruby mocujace pompe - Wymontowac pompe wraz z oboma uszczelkami i kolnierzem posrednim. Nalezy przy tym pompe troche przechylic, aby mozna bylo wyciagnac dzwignie pompy. Zamontowanie wykonuje sie w odwrotnej kolejnosci niz wymontowanie. Jezeli uszczelki nie sa w juz w nienagannym stanie to powinny byc wymienione na nowe " Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest michalll Posted February 28, 2005 Share Posted February 28, 2005 Czyli w miare prosta sprawa. Przydaloby sie jeszcze mimo wszystko kupic uszczelki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.