Guest napalm_68 Posted December 17, 2007 Share Posted December 17, 2007 WITAM SERDECZNIE DZIŚ W SWOJEJ MIKRZE K10 ODNALAZŁEM POJEDYNCZY PRZEWÓD. PRZEWÓD ZAKOŃCZONY JEST KOŃCÓWKA ŻEŃSKA I WYCHODZI Z KONDENSATORA ZAMONTOWANEGO PRZY CEWCE WYSOKIEGO NAPIĘCIA. KOŃCÓWKA PRZEWODU IDEALNIE ZATRZASKUJE SIE NA MĘSKIM WTYKU NA OBUDOWIE APARATU ZAPŁONOWEGO .CZY RZECZYWIŚCIE TAM JEST JEGO MIEJSCE ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mimier Posted December 17, 2007 Share Posted December 17, 2007 napalm_68 wstaw fotki jak to u Ciebie wygląda Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest napalm_68 Posted December 18, 2007 Share Posted December 18, 2007 Dzięki za zainteresowanie . Dziś przeglądałem rożne Micry ,z rożnych ofert (znalazłem zdjęcie, tego co kryje się pod maską )i potwierdziło sie moje przypuszczenie tam jest miejsce tego przewodu . Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
mimier Posted December 18, 2007 Share Posted December 18, 2007 No to fajnie, jak będziesz miał jakieś problemy z kadziesiątką to wal śmiało Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest napalm_68 Posted December 19, 2007 Share Posted December 19, 2007 mimier powiedz mi jak powinien być ustawiony aparat zapłonowy,bo nie wiem czy u mnie jest o.k . Na zdjęciach widziałem,ze na mocowaniu aparatu mniejsza przerwa,około3-4mm, znajduje sie nad śrubą mocującą, większa jest poniżej śruby ,u mnie jet po równo... Czy znaczy to ,ze mam przyspieszony zapłon ,bo czytałem gdzieś ,ze żeby przyśpieszyć zapłon należy przekręcić aparat zalonowy w stronę kabiny i wtedy przerwa nad śruba się powiększa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mimier Posted December 19, 2007 Share Posted December 19, 2007 mimier powiedz mi jak powinien być ustawiony aparat zapłonowy,bo nie wiem czy u mnie jest o.k . Na zdjęciach widziałem,ze na mocowaniu aparatu mniejsza przerwa,około3-4mm,znajduje sie nad śrubą mocującą, większa jest poniżej śruby ,u mnie jet po równo... Czy znaczy to ,ze mam przyspieszony zapłon ,bo czytałem gdzieś ,ze żeby przyśpieszyć zapłon należy przekręcić aparat zalonowy w stronę kabiny i wtedy przerwa nad śruba się powiększa? na początek sprawdź jeśli masz lampę stroboskopową na ile masz ustawiony zapłon. Powinno być od +10 do +12 jeżeli masz lpg Jeśli będzie mniej to dopiero bierz się za kręcenie aparatem... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest napalm_68 Posted December 19, 2007 Share Posted December 19, 2007 mam lpg ,ale nie mam lampy,chce kupić tą z allegro http://www.allegro.pl/item281982364_mini_l...isz_zaplon.html co o niej sadzisz? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mimier Posted December 19, 2007 Share Posted December 19, 2007 mam lpg ,ale nie mam lampy,chce kupić tą z allegro http://www.allegro.pl/item281982364_mini_l...isz_zaplon.html co o niej sadzisz? myślę, że lepiej podjechać do mechanika pięć minut roboty (wraz z ustawieniem zapłonu) i po kłopocie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest napalm_68 Posted December 19, 2007 Share Posted December 19, 2007 Dzięki . Spokojnych ŚWIAT życzę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.