Guest bartek_almera Posted December 23, 2007 Share Posted December 23, 2007 Witam, Od wczoraj mam naprawdę nieciekawy problem z ogrzewaniem. Sytuacja jest następująca: - jeżdże nawet około 15 min silnik łapie temperaturę, ale w kabinie cały czas leci zimne powietrze. W pewnym momencie namyśla się i zaczyna buchać ciepłym powietrzem. Poza tym nigdy nie miałem problemu z zaparowanymi szybami aż do wczoraj. I tak sprawdzałem kilka razy jak nie grzeje to nieważne że silnik już osiągnął temperaturę - nie grzeje i już, a po jakimś czasie namyśla się i zaczyna grzać. Powiem od razu: - sprawdziłem płynu chłodzącego w zbiorniku wyrównawczym na gorącym silniku jest na poziomie minimum, czyli chyba ok. Sprawdziłem też czy lina od pokrętła nie jest przerwana i stwierdzam, że nie jest. Co to może być i czy myślicie, że to jakoś da się samemu naprawić, czy tylko warsztat??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mimier Posted December 23, 2007 Share Posted December 23, 2007 Możliwe, że termostat się zawiesza... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piektor Posted December 24, 2007 Share Posted December 24, 2007 zapowietrzony układ, coś przytyka nagrzewnicę (bąbel powietrza :?: ). W pewnym momencie namyśla się i zaczyna buchać ciepłym powietrzem. Możliwe, że termostat się zawiesza... O ile się nie mylę to chyba nagrzewnica jest w małym obiegu.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bartek_almera Posted January 5, 2008 Share Posted January 5, 2008 Sluchajcie, sprawa sie rozwiazala - wystarczylo wymienic plyn chlodniczy. Bylem tym razem w ASO, bo powoli mam dosc tych drobnych mechanikow, ktorzy nie dosc ze maja odlegle terminy, sprawdzaja jeden blad kilka dni - wole wydac 10PLN wiecej. Wiem ze czesto ASO jest mniej kompetentne w niektorych naprawach ale do takich drobnych wymian sa ok. A wiec podsumowujac, macie problem z ogrzewanie - wlacza Wam sie po 20-30 minutach, zacznijcie od wymiany plynu chlodniczego. Pozdrawiam wszystkich Link to comment Share on other sites More sharing options...
mimier Posted January 5, 2008 Share Posted January 5, 2008 wlacza Wam sie po 20-30 minutach, zacznijcie od wymiany plynu chlodniczego. a jak oni to wszystko uzasadnili :?: ... bo bardzo mnie ciekawi jakie miał znaczenie rodzaj płynu chłodniczego w tej sprawie... :027: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piektor Posted January 6, 2008 Share Posted January 6, 2008 Sluchajcie, sprawa sie rozwiazala - wystarczylo wymienic plyn chlodniczy. jednym słowem układ zapowietrzony plus kasa za płyn i wymianę - no ale może już trzeba było ten płyn wymienić a jak oni to wszystko uzasadnili :?: ... bo bardzo mnie ciekawi jakie miał znaczenie rodzaj płynu chłodniczego w tej sprawie... :027: Ja :027: też Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.