Guest polo987 Posted December 24, 2007 Share Posted December 24, 2007 Witam mam duzo klopotow z moja micra automatem..wymienilem skrzynie,zrobilem regeneracje sprzegla za 600zl!!!!!!!wymienilem komputer sterujacy skrzynia bo byl walniety kupilem inny komputer i podlaczylem wtyczki przejechalem 200metrow i stanol poczym zapalila sie kontrolka N-cvt co z tym zrobic dalej????mial ktos taki przypadek???help mi plisssss Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest caMaro Posted December 24, 2007 Share Posted December 24, 2007 Być może masz kopnięty któryś z czujników. Bo w tego rodzaju skrzyni jak kiedyś czytałem, jest czujnik obrotów silnika, prędkości jazdy pojazdu oraz czujnik otwarcia przepustnicy (dzięki informacjom z tych czujników komputer steruje pracą skrzyni i sprzęgła) . Jak zmieniałeś skrzynie a nie zmieniałeś czujników to może być Twój problem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest polo987 Posted December 25, 2007 Share Posted December 25, 2007 hmmmm no zmienilem tylko skrzynie i zrobilem regeneracje sprzegla za 600zl...auto jechalo moze z 200metrow i koniec....zapalila sie kontrolka N-cvt i doopa i nie mam juz sil walczyc z tym autem.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest caMaro Posted December 25, 2007 Share Posted December 25, 2007 No skoro wydałeś już tyle pieniędzy, to ja bym się nie poddawał. Sam miałem niedawno spore kłopoty z Micraczem, kosztowało to "parę" złotych, ale opylało się! A co do Twojego problemu, to pojedź do mechaniora i wspomnij mu o tych czujnikach. Bo tak na mój rozum, skoro komputer uległ awarii, to mógł pociągnąć za sobą inne elementy obwodu. No i teraz, gdybając, że jakiś czujnik jest uszkodzony, to pewnie on z kolei pociągnie za sobą komputer, i tak w kółko.... poprostu elektronika... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest debeo Posted December 26, 2007 Share Posted December 26, 2007 wymienilem komputer sterujacy skrzynia bo byl walniety Bo tak na mój rozum, skoro komputer uległ awarii, to mógł pociągnąć za sobą inne elementy obwodu. nie przesadzacie? zeby jakiekolwiek ecu wykonczyc, to trzeba sie postarac... albo w wiadrze z woda trzymac polo987, jedyne wyjscie, to dokladne sprawdzenie elektroniki. masz dwie opcje: 1. jedziesz gdzies, gdzie podlacza micracza do kompa i powiedza co jest nie tak i najwazniejsze w bledach bedzie zapis o tym co konkretnie spowodowalo zapalenie sie kontrolki. 2. bierzesz miernik, jakas ksiazke obslugi i po kolei sprawdzasz kazdy czujnik. dla pewnosci jeszcze przy ecu, czy wiazka nie uszkodzona. potem mozesz cokolwiek wymieniac dopiero. ps. i zmien tech magikow, co wymieniaja pol samochodu miast dociec przyczyny Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest polo987 Posted December 26, 2007 Share Posted December 26, 2007 hmmm wiec tak auto bulo u naprawde dobrego elektronika podlonczone do kompa i wykazalo ze spalil sie komp.od skrzyni....kupilem inny wstawilem przejechalem 200metrow i doopa zapalila sie kontrolka N-cvt.....i koles mowil ze nic innego nie jest uszkodzone....a co do tego ze komp sie wczescniej spalil to wybuchla cewka na sprzegle i to spowodowalo spalenie sie kompa bo bylo duze przepiecie pradu....a ja tak wogole jak podlaczylem kompa to wpiolem tylko wtyczki i nie wsadzilem go w orginalne miejsce...i teraz mam pytanie czy komp jest masa??bo byc moze spalil sie znowu komp bo niebylo masy lezal poprostu z boku na wycieraczce podlaczony Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.