tazbir Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 Mam maleńka prośbe, moze ktos bedzie wiedział jak to naprawić. Tak jak w temacie chodzi o panel sterowania nawiewem a konkretnie o suwak obiegu wewnątrz/zewnątrz, jest jakby "zablokowany" na pozycji zewnątrz. Nie pomaga siła delikatnej persfazji :036: a nie chce tez odrazu go szarpac zeby nic tam w srodku nie zerwać. Ustarka prawie żadna ale gdy zgasisz silnik i chcesz sie dogrzac dostajesz dawkę świezego zimnego powietrza prosto z zewnątrz :zly2: przypuszczam ze coś mogło sie tylko zablokować ale chciałbym poznac opinnie starszych kolegów zwłaszcza że ja jestem świerzo upieczonym posiadaczem Słoneczka Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieshaq Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 Witam w moim diselku dosyc cięzko ale sie przesuwa się przełącznik wew/zew. moja propozycja zerknij za konsole środkową tam za pomocą linki jest przesuwana "klapka" najprawdopodobniej cos ją blokuje. Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość _Pablo_ Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 Było już to. Używaj wyszukiwarki. http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...ny+zewn%EAtrzny Blokuje się klapka która zamyka/otwiera obieg. Zacina się przez starą uszczelkę, Rozbierz schowek, odkręć belkę na której jest mocowany owy schowek, zdejmij tunel (silnik->konsola środkowa) Cały silnik jest przymocowany na 2-ch nakrędkach "12" na dole i jednej śrubie "12" ewentualnie krzyżak na górze (widać ją między obudową a wspornikiem) przy górnej śrubie jest zatrzask całą obudowę pociągamy delikatnie do siebie zdejmij wszystkie wtyki (do płytki opornikowej i zasilanie silnika) oraz zdejmujemy linkę i już mamy całą dmuchawę. Następnie odkręć krzyżakiem sinik od obudowy górnej, zapomniałem dodać że cała budowa składa się z trzech części dolnej - silnik, środkowej - z wylotem powietrza i z wirnikiem oraz górnej - z wlotem powietrza. Następnie wykręć 2-ie śrubki które mocują blaszkę pomiędzy klapką a wirnikiem ostania rzecz to wykręć 2 śrubki które mocują klapkę. Wyczyści klapę i obudowę, zmień uszczelki. i jak na razie jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matmas Opublikowano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 Rozbierz schowek, odkręć belkę na której jest mocowany owy schowek, zdejmij tunel (silnik->konsola środkowa) Cały silnik jest przymocowany na 2-ch nakrędkach Lub na szybko: Zdejmij schowek, nad silnikiem znajdziesz fragmenty cięgna, które steruje klapką - tam "wymacaj" ręką i spróbuj wepchąć klapkę do środka (odklei się) - u mnie po 2óch takich zabiegach działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.