competer Posted January 6, 2008 Share Posted January 6, 2008 Jednopunkt, zadbany, nic mu nie dolega, wszystko sprawne. Jedyne zastrzeżenie to przy mrozie, ochota do gasnięcia po nagłym zrzuceniu na luz podczas jazdy na niedogrzanym silniku. Jestem z Białegostoku i mam tu firmę Lecho. Wiem, że nie jest chwalona, ale mam tam znajomych . Może warto, przy tak bliskim serwisie oddać im autko do przeróbki? Proszę o ewentualne podanie sprawdzonego zakładu na Podlasiu lub Mazowszu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mdzalewscy Posted January 6, 2008 Share Posted January 6, 2008 ja o SR20Di mam najtańszą instalację reduktor Landi Renzo z mikserem + uproszczony komputer (nie szczytuje z sondy lambda) i przejeździłem tym kilka lat i prawie 100tyś km, kilka lat temu za nią dałem 1300zł gdzie wtedy najtańszy wtrysk kosztował moja instalacja x 3. Wadą instalacji z mikserem to zwężka = znaczny spadek mocy do około 105KM na LPG Dzisiaj sytuacja się zmieniła, wtrysk do tego auta masz za o.k 2200zł, a instalację 2Gen o.k 500zł mniej. Jest też inna opcja 2Gen + BLOS + ewentualnie od razu zamiana na kolektor od De/DE + parę prostych zmian lekko tuningowych i masz sporo mocniejszą jednostkę coś około 130KM na gazie zamiast tych 105KM, więcej informacji udzieli Ci coobcio Link to comment Share on other sites More sharing options...
competer Posted January 6, 2008 Author Share Posted January 6, 2008 Podejrzewam, że kombinowanie z kolektorami, blosami itp wyjdzie cenowo podobnie do sekwencji i o takiej raczej myślę. Nie mam jednak pojęcia co wybrać, aby było jak najlepiej. Kilka setek w jedną czy drugą strone nie robi mi raczej różnicy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mdzalewscy Posted January 7, 2008 Share Posted January 7, 2008 Podejrzewam, że kombinowanie z kolektorami, blosami itp wyjdzie cenowo podobnie do sekwencji i o takiej raczej myślę. Nie mam jednak pojęcia co wybrać, aby było jak najlepiej. Kilka setek w jedną czy drugą strone nie robi mi raczej różnicy. czasami tak czasami nie, przy sekwencji musi być sprawne auto, a nie zawsze tak jest, to sonda lambda to inne pierduły wychodzą. Ja zakładałem gaz w SR20Di w Łapach na końcu ulicy Goździkowskiej, nazwy zakładu nie pamiętam, ale chodzi o.k. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maras Posted January 7, 2008 Share Posted January 7, 2008 Myślę że instalacja II gen + blos wyjdzie cenowo podobnie do sekwencji. Samą II gen bym odpuścił, przymuli Ci auto i będziesz zły W takiej sytuacji ja bym się nawet nie zastanawiał, pytanie tylko czy sekwencja (wielopunktowy wtrysk gazu) podejdzie do SR20Di (jednopunkt)? Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwasar Posted January 9, 2008 Share Posted January 9, 2008 No faktycznie ciekawostka. Sekwencję montuje się zwykle do wielopunktowych wtrysków nad oryginalnymi wtryskiwaczami. W przypadku Di, gdzie jest zupełnie inny kolektor dolotowy ciekawe jaki by to dało efekt mocy. Trzeba by przedyskutować temat z gazownikami (tylko jakimiś kumatymi, a nie schematycznymi monterami). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tjnallpu Posted January 9, 2008 Share Posted January 9, 2008 Jak sama nazwa wskazuje sekwencyjny wtrysk gazu montuje sie do sekwencyjnego wtrysku benzyny (ewen. półsekwencji) a nie jednopunktowca. Załóż sobie blosa i będziesz zapierdzielał aż miło. Pozdr... Link to comment Share on other sites More sharing options...
eszi Posted March 9, 2008 Share Posted March 9, 2008 No faktycznie ciekawostka. Sekwencję montuje się zwykle do wielopunktowych wtrysków nad oryginalnymi wtryskiwaczami. W przypadku Di, gdzie jest zupełnie inny kolektor dolotowy ciekawe jaki by to dało efekt mocy. Trzeba by przedyskutować temat z gazownikami (tylko jakimiś kumatymi, a nie schematycznymi monterami).Do ciebie tylo II-ga generacja+blos, o sekwencji możesz zapomnieć. Sekwencja zarezerwowana jest dla wielopunktu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
competer Posted October 3, 2009 Author Share Posted October 3, 2009 No i stało się . Grzech śmiertelny popełniłem i mam od kilku tygodni LPG na pokładzie. Dla odkupienia dodałem schładzanie zaworów - jakaś lubrifikacja czy cóś. Jak na razie II gen. faktycznie sprawdza się rewelacyjnie. Jedynie przy przełączaniu potrafi szarpnąć. Spalanie rzekłbym fantastyczne bo identyczne jak przy PB95. Oby tak dalej. Warsztat montujący to http://www.firmy.net/instalacje-gazowe-montaz/el-car-gaz,97WRN.html. Widać, że dobry rzemieślnik i profesjonalista. Tak ładnie poukładanych podzespołów dawno nie widziałem pod swoją maską. Mogę tylko polecić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.