Guest lysyhasz Posted January 8, 2008 Share Posted January 8, 2008 kto mi powie dla czego moja primerka p10 2.0i nie chce łapać tem?? zamiast stać na 90 to waha się miedzy 40 a 45 stopni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bandi Posted January 8, 2008 Share Posted January 8, 2008 a termostat w układzie masz ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest krzys.toxic Posted January 8, 2008 Share Posted January 8, 2008 a termostat w układzie masz ?? prawdopodobnie jest ale niesprawny do wymiany Link to comment Share on other sites More sharing options...
silver Posted January 8, 2008 Share Posted January 8, 2008 termostat mowi papa... w korku temperatura moze wzrosnac - jak jedziesz na trasie - to nie ma prawa i bedzie znacznie nizej niz wlasciwa temp. silnika rozgrzanego Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wacmaku Posted October 22, 2008 Share Posted October 22, 2008 termostat mowi papa...w korku temperatura moze wzrosnac - jak jedziesz na trasie - to nie ma prawa i bedzie znacznie nizej niz wlasciwa temp. silnika rozgrzanego Witam. mam taki problem z moim sunny 2.0 Diesel ze jak jade w trasie przy temperaturze otoczenia ok 10 stopni to dolny waz od chłodnicy jest zimny, tak jakby termostat nie puszczał na duzy obieg. Gorny waz jest goracy. Termostat został wymieniony a układ odpowietrzony. Ogrzewanie w samochodzie jest. Dodam jeszcze ze jak zatrzymam samochod i stoje w miescu to po ok 10 min grzania samochodu dolny waz jest goracy i jak sie nagrzeje chlodnica to włacza sie wiatrak, wiec zachowanie normalne. czy tak powinno byc ze silnik poprostu w malym obiegu trzyma taka temerature czyli mniejsza niz otwarcie termostatu (termostat 82 stopnie) Jesli ktorys z szanownych forumowiczow miał taki problem to bardzo prosze o porady. Pozdrawiam wacmaku Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chemik Posted October 22, 2008 Share Posted October 22, 2008 lysychasz napewno termostat,wymieniałem miesiac temu i jest ok. wacmaku,mysle że niema powodów do zmartwień choć mam silnik benzynowy tez tak jest,i jesli temperatura stoi ci na polowie jest wszystko git ,chyba że sie myle,wiecej może koledzy dopowiedzą. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nestor Posted October 22, 2008 Share Posted October 22, 2008 Wacmaku wymiana termostatu zalatwi problem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Raf4rb Posted October 23, 2008 Share Posted October 23, 2008 Witam. mam taki problem z moim sunny 2.0 Diesel ze jak jade w trasie przy temperaturze otoczenia ok 10 stopni to dolny waz od chłodnicy jest zimny, tak jakby termostat nie puszczał na duzy obieg. Gorny waz jest goracy. Termostat został wymieniony a układ odpowietrzony. Ogrzewanie w samochodzie jest. Dodam jeszcze ze jak zatrzymam samochod i stoje w miescu to po ok 10 min grzania samochodu dolny waz jest goracy i jak sie nagrzeje chlodnica to włacza sie wiatrak, wiec zachowanie normalne. czy tak powinno byc ze silnik poprostu w malym obiegu trzyma taka temerature czyli mniejsza niz otwarcie termostatu (termostat 82 stopnie) Jesli ktorys z szanownych forumowiczow miał taki problem to bardzo prosze o porady. Wszystko jest ok, zauważ, że termostat nie działa na zasadzie 0-1, czyli na max. otwarty, zamknięty, tylko uchyla się w miarę wzrostu temp. Jadąc w trasie w zimny dzień będzie tylko lekko uchylony, płyn który jest w chłodnicy wolno krąży po obiegu dlatego wyjście z chłodnicy jest zimne, gdy się zatrzymasz pęd powietrza już nie schładza chłodnicy, temperatura rośnie, termostat więcej się otwiera, płyn w chłodnicy zaczyna krążyć po obiegu i dolny wąż staje się ciepły, potem gorący, aż podgrzewa się do temperatury włączenia wentylatora. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.