Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[K10] Jaka jest różnica w silniku wersji 54 KM i 60KM


BaSsGrU

Recommended Posts

Jezeli ktkolwiek sie orientuje jakie są ruznice w wyzej wyminionych jednostkach to pisac!!

 

* kolektor wydechowy :?:

* gaznik :?:

* wiem ze różnią sie napewno paskiem rozrządu i pompa paliwa :P

* wiem ze niemają katalizatora :P

Link to comment
Share on other sites

różnią się TYLKO posiadaniem (lub nie) katalizatora- reszta jest taka sama, no jak ma katalizator to świece są potem inne ;-) a różnica w pompie paliwowej czy pasku wynika jedynie z różnicy w czasach produkcji...

Link to comment
Share on other sites

różnią się TYLKO posiadaniem (lub nie) katalizatora- reszta jest taka sama

no to już LeXanowi należy się punkcik bo sprawa jest wyjaśniona ;)

no jak ma katalizator to świece są potem inne

katalogowo tak ale ja wyciąłem kata a jeżdżę na NGK (wersja do aut z katalizatorem). Jak kupiłem DENSO (do aut bez kata, z LPG) to auto po rozgrzaniu na LPG nie odpalało :( (wytrzymałem na nich coś koło 3000 km) ale to już materiał na inny temat :D

Link to comment
Share on other sites

Dopowiem tylko żę z doborem świec jest jedna ważna zasada. Jeśli masz Japońca to jeżdzisz na japońskich świecach, jak europejczyka to na auropejskich jak amerykańca to na amerykańskich. W takiej kombinacji najlepiej spoisują się i współgrają świece.

Link to comment
Share on other sites

Jeśli masz Japońca to jeżdzisz na japońskich świecach, jak europejczyka to na auropejskich jak amerykańca to na amerykańskich

A jak jeździsz japońcem na polskim paliwie ,to trzeba wkręcić gromnice!!!! :P

Link to comment
Share on other sites

katalizator mam wytluczony meslem ten za kolektorem wydechowym swiece ngk nowe filtry ole castrol high milage . ateraz do konkretów kombinuje zrobic maly ugrade silnika i szukam nieco wydajniejszego gaznika i kolektora wydechowego

 

w zamiarach mam :* poprawienie i korekte kanałów dolotowych i wylotowych :028:

* wieksze zawory :kosci:

* sprezynki zaworowe ciut sztywniejsze :027:

* odelzenie kola zamachwego + wywazenie statyczne i dynamiczne calosci

* wydajnieszy gaznik :one:

* kolektor wydechowy 4w2w1 :diabel2:

Link to comment
Share on other sites

w zamiarach mam :* poprawienie i korekte kanałów dolotowych i wylotowych :028:

* wieksze zawory :kosci:

* sprezynki zaworowe ciut sztywniejsze :027:

* odelzenie kola zamachwego + wywazenie statyczne i dynamiczne calosci

* wydajnieszy gaznik :one:

* kolektor wydechowy 4w2w1 :diabel2:

uuu...stary to jak z motyką na słońce, ale powodzenia ;) . Będzie to kosztowało duuuużo pracy :)

Link to comment
Share on other sites

bassgru.... jezdzisz na oleju mineralnym (to chyba nie swiadczy o dobrym stanei technicznym silnika) i chcesz go jeszcze mocniej katowac i isc w takie modyfikacje silnika??? chyba cos tu nie pokolei masz ustawione w planach :)

Link to comment
Share on other sites

micra dostanie nowe serduszko .a z tego który jest teraz zostanie tylko blok mam druga całą micre i to wlasnie ona posluzy do modyfikacji .silnik który jest aktualnie w uzyciu ma przjechane dop 107000 tys przebiegu nalalem castrola bo poprezedni urzytkownik niemiec lał olej mineralny wiec balem sie nalac pół syntetyka zeby mi uszczelniczy i uszczelek nie wyplukalo. micra rozpedza sie do 160 km wiec niejest raczej w zlym stanie :diabel2: do nowego silnika zaleje Motula wiec bedzie git pozdrawiam i prosze raczej o podpowiedzi, a nie powietpywania :(:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...