Guest gregorio Posted January 9, 2008 Share Posted January 9, 2008 witam od pewnego czasu mam problem z silnikiem na wolnych obrotach chodzi jak igla a przy 4000 obr traci moc zaczyna przerywac i nie moze sie zebrac auto stoi u trzeciego mechanika ktory posiada juz dwa identyczne nissany poprzekladal juz polowe czesci od swojego. wczesniej zawiozlem go do serwisu aut japonskich powymienialui pompe paliwowom i turbine komputer sondy wladowalem niepotzrebnie kase i dalej nic jesli ktos mial podobny problem to prosze o rade :029: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Quattro Posted January 9, 2008 Share Posted January 9, 2008 A nie lapie Ci gdzies lewego powietrza miedzy turbina a kolektorem dolotowym? Ostatnio natrafilem na ten sam problem przy Audi 200 Avant 2.2 Turbo. Powodem bylo male naciecie na rurze powietrznej pomiedzy turbem i intercoolerem i samochod przy 4200obr/min gubil sie totalnie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fer Posted January 10, 2008 Share Posted January 10, 2008 A była sprawdzana pompa paliwowa ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest EnDrIu WAWA Posted January 10, 2008 Share Posted January 10, 2008 witam od pewnego czasu mam problem z silnikiem na wolnych obrotach chodzi jak igla a przy 4000 obr traci moc zaczyna przerywac i nie moze sie zebrac auto stoi u trzeciego mechanika ktory posiada juz dwa identyczne nissany poprzekladal juz polowe czesci od swojego. wczesniej zawiozlem go do serwisu aut japonskich powymienialui pompe paliwowom i turbine komputer sondy wladowalem niepotzrebnie kase i dalej nic jesli ktos mial podobny problem to prosze o rade :029: mialem wrecz identyczny problem okazalo sie, ze byla nieszczelnosc w dolocie. Sprawdzales moze AFR? A czy jak pojedziesz przy 4 tysiacach na polotwartej przepustnicy to dochodzi do wyzszych obrotow? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Quattro Posted January 10, 2008 Share Posted January 10, 2008 Endriu, czyli podejrzewasz to samo co ja ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest EnDrIu WAWA Posted January 10, 2008 Share Posted January 10, 2008 Endriu, czyli podejrzewasz to samo co ja ?? nom walczylem z tym dlugo, az ktos ogarniety w temacie zauwazyl, ze mialem zle skrecona turbine (wczesniej rozebrany byl caly dolot, sprawdzalismy szczelnosc IC) Okropny problem moze byc wiele miejsc gdzie sp***rza powietrze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KOSA Posted January 11, 2008 Share Posted January 11, 2008 a masz może wskaźnik ciśnienia doładowania?? przydało by się zobaczyć jak ono się kształtuję. kup sobie taki koszt nie większy jak 100zł a przy aucie z turbo to podstawa.... no i z nowym zegarkiem będzie większy lansik :one: jak będziesz miał zegarek to może będzie można szybciej dojśc co jest nie tak a robiłeś autodiagnostykę kompa?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elmer Posted February 3, 2008 Share Posted February 3, 2008 To jest dosc powszechny problem, i jest to na 99% nieszczelnosc musisz ja zlokalizowac, jest kilka sposobow. sprawdz tez przeplywke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.