hochoł Posted January 12, 2008 Share Posted January 12, 2008 Od jakiegoś czasy zauważyłem,że tylna wycieraczka w mojej micrusi działa tak jakby chciała a nie mogła :/ Najczęściej jest tak,że jak ją włączę to "dochodzi"ona do połowy szyby i zatrzymuje się jakby nie miała siły.Jak ją odchylę to jakoś ona "chodzi" ale rewelacja to nie jest :/ I teraz mam pytanie:czy jest jakaś możliwość nasmarowania tego silniczka ,ewentualnie co innego może być przyczyną takiej pracy tego silniczka :?: Patrzyłem w szukajce ale nic takiego nie znalazłem a jeśli coś przeoczyłem to będę wdzięczny za linka do tematu w którym ten problem był już poruszany Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alfabox0266 Posted January 12, 2008 Share Posted January 12, 2008 hochoł, Jest dostęp do tego silniczka po odkręceniu blachy od lewej strony klapy.Mocowana ona jest na plastikowe kołki rozporowe z plastikową srubką.Najlepiej będzie wymontować go,otworzyć pokrywę,następnie przeczyścić przekładnie i na nowo nasmarować i złożyć.Lecz najczęstrzą przyczyną takiego działania jest zapieczona oś ramienia.Spróbuj podnieść ramie i zlej oś dosyć obficie WD40,po kilku minutach powinno się rozruszać.Następnie nasmaruj oś kilkoma kroplami oleju i niech sobie tak chodzi przez jakiś czas.Smarowanie można powtórzyć kilkakrotnie aż olej przeniknie wgłąb tulejki. [ Dodano: Sob 12 Sty, 2008 20:46 ] Możesz też przy okazji sprawdzić przewód masowy od silniczka.Przy zaśniedziałej złączce też może wystąpić taki efekt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hochoł Posted January 12, 2008 Author Share Posted January 12, 2008 Dzięki,w poniedziałek wezmę i prysnę jakimś preparatem na tą oś.A tym olejem to nasmarować po zdemontowaniu ramienia czy wystarczy w to samo miejsce co wcześniej prysnąłem tym WD :?: [ Dodano: Sob 12 Sty, 2008 20:51 ] Możesz też przy okazji sprawdzić przewód masowy od silniczka.Przy zaśniedziałej złączce też może wystąpić taki efekt. Najpierw prysnę tym preparatem a jak to nie pomoże to wtedy zajmę się elektryką Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefino Posted January 12, 2008 Share Posted January 12, 2008 alfabox0266- słusznie ale zapomniałeś dodać, że trzeba najpierw oczyśćić całą rdzę z ośki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alfabox0266 Posted January 12, 2008 Share Posted January 12, 2008 stefino, Oczywiście,ale jak ktoś chce doraźnie się z tym uporać to jest wersja liht Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hochoł Posted January 12, 2008 Author Share Posted January 12, 2008 No to widzę,że trochę "zabawy" mnie czeka z tym silnikiem i wycieraczką Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alfabox0266 Posted January 12, 2008 Share Posted January 12, 2008 To taka rozrywka na długie zimowe wieczory Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hochoł Posted January 12, 2008 Author Share Posted January 12, 2008 Taaaaaaaaaaaaaaaaa tylko do tego przydałby się garaż a nie takie zabawy pod chmurką Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alfabox0266 Posted January 12, 2008 Share Posted January 12, 2008 Znam ten ból.Leżysz pod bryką,miska zwalona ,korbowody odkręcone,a tu zaczyna padać i robi się ciemno Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hochoł Posted January 13, 2008 Author Share Posted January 13, 2008 alfabox0266, dzięki za wczorajsze info Prysnąłem dzisiaj na początek WD i dałem wycieraczce trochę "pochodzić".Na początku szło jej topornie ale z czasem się rozbujała i teraz śmiga jak ta lala Za kilka dni powtórzę operację i jeszcze dodam kilka kropli oleju tak jak radziłeś Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.