Guest Bartecki Posted January 15, 2008 Share Posted January 15, 2008 witam Panowie i Panie o ile sa Jestem od 1,5 roku posidaczem Primery P11.144 a od 4 dni takze MICRy K11 z 2001. Mam pytanie w sprawie przewodow wysokiego napieć dokladnie tych z linku widocznych na zdjeciu z przykladowego silnika http://photos01.allegro.pl/photos/400x300/...53/76/297537680 Czy to sie wymienia ? bo normalnie przewody wysokiego napiecia wygladaja inaczej... ida co cewki zaplonowej a tu sa kostki ktore sie wypina i zostaje cos takiego jak na zdjeciu prosze o info pozdr BF Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andy Posted January 15, 2008 Share Posted January 15, 2008 W tym silniku nie ma przewodów WN. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest majsterus Posted January 16, 2008 Share Posted January 16, 2008 Andy ma rację każda świeca ma swoją cewkę. Do tych cewek dochodzi tylko sterowanie 12V zwykłymi przewodami. Za to koszt jednej cewki jak strzeli..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukeswirus Posted January 19, 2008 Share Posted January 19, 2008 teraz widze jaki wpływ miał renault na nissana. W normalnej k11 była jedna cewka i wszytsko działało, potem to koszmar, tylko same oryginały jako części zamienne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.