krzysiek_09 Posted January 17, 2008 Share Posted January 17, 2008 witam jestem nowy na forum! proszę o pomoc kupiłem micre 1,2 silnik pól roku temu auto gasło i przerywało w czasie jazdy. zostały wymienione przewody napięcia kopułka palec i świece u mechanika, po wymianie tych częśći dalej to samo postanowiłem sam odanleżć usterke wymieniłem przewod7y podciśnienia (jeden był dziurawy) i wyczyściłem gaźnik ale chyba go źle poskładałem gyż auto na biegu jałowym wypiło litr paliwa w ciągu 5 minut proszę o schemat jakie dysze mają sie znaleźć w danym miejscu by auto ekonomicznie jeździło bo najpradopodbniej pomyliłem dysze Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest caMaro Posted January 18, 2008 Share Posted January 18, 2008 Zerknij tutaj: GAŹNIK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysiek_09 Posted January 18, 2008 Author Share Posted January 18, 2008 czytałek już tego posta, ale nie znalazłem tam odpowiedzi, chodzi mi dokładnie o to jakie macie rozmiary dysz które opisałem na rysunku a,b,c d Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alfabox0266 Posted January 18, 2008 Share Posted January 18, 2008 krzysiek_09, Na wstępie witam Cię serdecznie na forum,a teraz do rzeczy: W pozycji (a) jest długa dysza pod zaślepką tak jak po przeciwnej stronie gaźnika. Dysza ,która tam jest u Ciebie pochodzi raczej z górnego dekla.Sprawdź rozmiary z rysunków i wg. instrukcji tak to powinno wyglądać. Tak wstawione powinny działać dobrze. :one: Poza tym ustaw poziom paliwa tak żeby leżący pływak był ~16mm od płaszczyzny górnego korpusu (po odwróceniu) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysiek_09 Posted January 18, 2008 Author Share Posted January 18, 2008 dzięki alfabox0266 za podpowiedź, jutro będe robił i napisze o rezultatach Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alfabox0266 Posted January 24, 2008 Share Posted January 24, 2008 krzysiek_09, Skąd jesteś? Może ktoś tobie doradzi kogoś w pobliżu z gratami do NISMO. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysiek_09 Posted January 24, 2008 Author Share Posted January 24, 2008 alfabox0266 powiedz mi jeszcze czy w gaźniku w miejscach zaznaczonych na rysunku powinny być jakieś kulki tam gdzie zaznaczyłem bo w tym gaźniku nic nie było a na rysunkach widzielem że coś powinno być Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alfabox0266 Posted January 24, 2008 Share Posted January 24, 2008 Tak są tam dwie kulki,tworzą one pewnego rodzaju zaworki zwrotne pompki przyspieszenia,odpowiadają za dodatkowe wtryskiwanie paliwa podczas naciskania pedału gazu,co powoduje chwilowy przyrost mocy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysiek_09 Posted January 24, 2008 Author Share Posted January 24, 2008 no to znowu problem ma obecnie 3 gaźniki w domu w anie jednym tego nie ma :/ może wie ktoś z czego można takie kulki tam włożyć Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alfabox0266 Posted January 24, 2008 Share Posted January 24, 2008 Kulki fi 4,5-5 mm,mogą pasować od jakiegoś wianka z roweru .Muszą być na dnie jednej i drugiej studzienki,pod sprężynami. :one: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysiek_09 Posted January 24, 2008 Author Share Posted January 24, 2008 więc spręzyny powinny je dociskać ? jeśli tak to do tego większego otworu potrzeba chyba jest większa bo ta sprężyna jest dosyć szeroka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alfabox0266 Posted January 25, 2008 Share Posted January 25, 2008 Ale gniazda w dole studzienek są takie same. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mimier Posted January 25, 2008 Share Posted January 25, 2008 Sorki z a OT Kurcze Alfabox można Cię zagiąć jakimś pytaniem jeśli chodzi o K10 :?: bo widzę, że znasz to auto od podszewki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alfabox0266 Posted January 25, 2008 Share Posted January 25, 2008 Oj można można,ale nawiasem mówiąc przez dwadzieścia parę lat nie dałem zarobić żadnemu mechaniorowi :fuckyou: ,chyba że to był tokarz,spawacz lub inny magik :675: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.