gre Posted March 4, 2005 Share Posted March 4, 2005 jak w temacie jak sie tylko auto troche rozgrzeje to na każdej nierówności strzałka od wskaźnika spada i powraca na swoje miejsce czyli na środek!czy kto s tak miał ?jak to usunąc? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest vqsoft1 Posted March 4, 2005 Share Posted March 4, 2005 jak w temacie jak sie tylko auto troche rozgrzeje to na każdej nierówności strzałka od wskaźnika spada i powraca na swoje miejsce czyli na środek!czy kto s tak miał ?jak to usunąc? mialem cos takiego w sportingu - okazalo sie ze masa byla slaba i na nierownosciach silnik gubil mase a jak wiadomo to masa steruje wskaznik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gre Posted March 4, 2005 Author Share Posted March 4, 2005 OK SPRAWDZE A JAKIES INNE RADY SĄ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest USURI Posted March 6, 2005 Share Posted March 6, 2005 wskazany test wskaźników. Będzie wiadomo czy to wskaźnik czy termistor. Bo coś nie styka to napewno. :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
gre Posted March 6, 2005 Author Share Posted March 6, 2005 a jak je sprawdza sie??wskaźniki!trzeba do servisu jechać;/?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest USURI Posted March 6, 2005 Share Posted March 6, 2005 W N16 wiem jak się to robi nie wiem jak u Ciebie. Sam test jest prosty bo wszystkie wskaźniki po kolei idą na max włącznie z zapaleniem kontrolki rezerwy. Fajnie to wygląda kiedy na postoju zamykasz szafę . Musisz tylko zrobić małą guzikologie z przyciskami na desce od zegara i resetu licznika utargu dziennego oraz stacyjki. Jeśli licznik masz LCD to ten patent da się wykonać. Jeśli mechaniczny to niestety nie. :twisted: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.