Gość dejw187 Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 Witam! Mój nissan kręci się maksymalnie do 6 tys. obrotów, co może być przyczyną. Dodam, że jest to silnik benzynowy 1.6 12V z elektronicznym wtryskiem. Dziękuję za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dejw187 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Filtr jest ok bo sprawdzałem. To jest wersja z automatem i przy maksymalnym depnięciu gazu biegi zmienia nawet powyżej 6 tys(wiem bo kiedyś wchodził na takie obroty- aż do odcięcia). Czy przyczyną może być inny moduł zapłonowy bo był zmieniany- stary się spalił z powodu naszego polskiego paliwa?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vad_marv Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 witam. powiadasz ze zmieniales modul to mozliwe ze przez niego moga bys te problemy u saśiada też padł modul tyle ze w scierce ale kiedyś ten ford śmigal jak rakieta teraz po wymianie jest zamol totalny .nie znalazl z takim samym nomerem seryjnym modulu tylko z troche innym, ale u niego napewna to jest przyczyna tępoty.sprawdz swoj czy sie zgadza z oryginalem i pomysl czy dokladnie po wymianie to ci sie zaczelo dziac.pozdrowionka. A CO DO PALIWA raczej nie ma na nie co winy zwalac! sam czesto smigam na ruskiej no i na nia to mogl bym narzekać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dejw187 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Jak sprawdzić czy ten moduł jest dobrze dopasowany?? Jeśli mówisz już o tym paliwie to wyjaśnię co to za zylc był. Wylałem je na dekielek od słoika i przystawiłem zapałkę a tu nic, nawet nie buchnęło ogniem a do tego jeszcze kropelki wody na wierzchu (tak jak na rosole). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vad_marv Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 Na module powinien bys nomer Serji lub katalogowy porownaj je czy sa takie same. A co do paliwka to chyle czoła tak niewziołem pod uwage tego ze chrzest paliwko mogło mieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.