Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N14] predkosciomierz


Gość lenar
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

jade spogladam na licznik a on zaczyna wariowac jak dodawałem gazu to to wskazywał jak popuszcxzałem pedału to opadał ja znowu gazu i ok jka przyspieszazłem to tak podskakiwał do predkosci mniej wiecej z jaka jechałem .czurzby linka ile moze kosztowac tak mniej wiecej i jak zato sie zabrac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mikey_one

Hmmm linka :D

 

Jak coś to tylko oryginał (koszt od 160 zł.) lub używka (ciężko dostępna w przystępnej cenie), jakbyś musiał wymieniać to szukaj raczej po klubowiczach niż po szrotach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Mi tez padla linka, pekla w 2 miejscach (najpierw w srodku a jak pekla w srodku, to sie rozkrecila, zakleszczyla, i ukrecila sie przy samej koncowce przy skrzyni).

 

Na szczescie w garazu znalazlem linke od predkosciomierza od.. WARTBURGA (tylko starego, z pionowymi swiatlami z tylu i okraglymi z przodu), tez byla peknieta, ale i tak byla duzo dluzsza od potrzebnego wymiaru.

 

Z jednej strony jest koniec utluczony na kwadrat (ten musialem w nowej lince troszke podpilowac kamieniem, gdyz byl za duzy), a z drugiej chcialem zalozyc stara koncowke, co jednak mi sie nie udalo. Linka zastosowana jest z dosc dobrych materialow, zadne z wiertel posiadanych przeze mnie nie dalo jej, rady, koncowki przy skrzyni nie udalo sie wykozystac. Musialem zrobic nowa koncowke.

Do tego celu wykozystalem rurke idealnie takiej samej srednicy, jak owa koncowka (niestety rurka aluminiowa, zobaczymy, jak dlugo pojezdzi).

W pierwszej kolejnosci stworzylem "zabek" - uszczypnalem kombinerkami mocno (z pomoca imadla) tak, ze zmiazdzylem pol rurki - powstal zabek. nastepnie ja nieco doszlifowalem i umiescilem wewnatrz linke (docieta wczesniej na wymiar - uwaga, docinac szlifierka, telikatnie, aby linka sie nie rozlazla). przed zamontowaniem wyszlifowalem linke, gdyz byla nieco przyrdzewiala, przez co nie chcialaby sie gladko krecic w pancerzu. po wlozeniu linki zacisnalem ja powyzej zabka - na tyle delikatnie, by nie stracila swego okraglego ksztaltu.

Przy wkladaniu w pancerz duzo smaru. na poczatku wskazowka, drgala po paru km jest wszystko super. zerowym kosztem :)

Polecam, jesli jest taka mozliwosc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm mysle, ze swiruje Ci mechanizm, ktory masz w skrzyni (podobny do tego, ktory my mamy przy liczniku), po prostu w nowszych wersjach zostal on przeniesiony.

Dobierz sie do tego ustrojstwa i wtedy kombinuj, moze da rade zrobic w domu samemu (Moze wystarczy przeczyscic / nasmarowac?)

Tak mi sie TYLKO WYDAJE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

drogi przedmówco a niby jak przeczyścić i przesmarować czujnik elektroniczny? :D

koszt używki 100-250zł i na pewno musisz szukać identycznej wersji silnikowej i wyposażenia bo będzie przekłamywał... jest kilka rodzai tych czujników..najlepiej wymontuj swój i wtedy szukaj. Czujniki różnią się kolorem i ilością zębów. (jak wyjmiesz to zobaczysz o co biega)

Aby wyjąć uf czujnik, odkręć śrubkę z góry przekręć go w prawo o 1/4 i wyjmij ze skrzyni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...