Gość Raf4rb Opublikowano 12 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2005 Witam wszystkich. Przy autodiagnostyce pokazuje mi błąd 21 czyli BRAK SYGNAŁU ZAPŁONU. Czy to poważna usterka? Autko śmiga normalnie, czy warto tym sobie zawracać głowe? Primera P10 SR20Di na gazie 92 rok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kolter Opublikowano 12 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2005 Brak sygnału zapłonu to na tyle poważna usterka że potrafi unieruchomić samochód.Poprostu silnik bedzie kręcił ale nie będziesz mógł odpalić .Ktoś tu już o tym pisał (wymienił wtedy aparat zapłonowy)Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kibs Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2005 witam, mam podobny problem, ten sam nr kodu..ale auto chodzi bez zarzutu, ładnie pracuje na dobrych obrotach..nie wiem czy ten błąd nie ma czegoś wspólnego z podwyższonym spalaniem..ale nie wypowiadam się. mi pali około 11,5 benzyny (14 gazu wmieście) wyczytałem jedno!.. przy błędzie nr 21 na początku należy sprawdzić czujnik położenia wału korbowego..( o ile dobrze zajrzałem do książki to czujnik ten znajduje się gdzieś w aparacie zapłonowym) jeśli jest padnięty to on może powodować ten błąd wówczas należy wymienić przerywacz w aparacie zapłonowym czyli pewnie cały aparat zapłonowy..nie wiem jaki ty masz jak mam aparat lukasa..a auto pali na dotykk więc na razie nie grzebie nic bo nie mam szmalu na wymianę częsci...też 2,0 slx 1991r + gaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BRS Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2005 sorka za OT: ma ktos schemat budowy silniczka sr20di :?: bo jak widze nieobejdzie sie bez rozbierania bo jak widze to u mnie priorytetowa sprawa jest ogladniecie czujnika walu potem dopiero odnalezienie czzujnika przeplywu powietrza........ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Witam. Zrobiłem autodiagnostykę wczoraj i teraz jest wszystko ok (55). Nie wiem o co chodzi, bo wcześniej błąd 21. Będę srawdzał systematycznie. Dam znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2005 nie wiem cyz wiecie ale komputer nissna zapamiętuje błędy z ostatnich 50 odpaleń silnika... Warto zresetować komputer nastepnie przejechać sie i ponownie zrobićautodiagnostyke - nie pękajcie przy tym błędzie to auto nie chodziło by za dobrze a przeciez jezdzie... :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KaZeLoT Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Cobcio, a jak się resetuje komputer? Przez odłączenie aku, czy można też jakoś inaczej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2005 aku na 24 godziny to raz... Drugi sposób lepszy to porpaotu wchodzisz i wychodzisz z tyrbu autodaignostyki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 Witam. Błąd 21 opanowany, teraz eleganckie 55. Rozebrałem aparat zapłonowy na części pierwsze i wymieniłem moduł elektroniczny ten co siedzi w aparacie. Nie widzę żadnej różnicy w pracy silnika teraz i przed wymianą ale błąd to błąd. Dzięki za wszystkie podpowiedzi. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 nie ma już błedów a silnik chodiz jak chodził - czyli do d*py :?: :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 Silnik pracował normalnie. Chodziło mi o to że ten błąd nie miał większego (lub żadnego) wpływu na jego pracę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 Ludize tyłe rzeczy piszą że juz mi się zameiszało w glowie, dobrze żę ZERO błędów - oby tak dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mireeck Opublikowano 30 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2005 moze i wyjde na kompletnie zielonego ale jak sie robi autodiagnostyke w primerze p10 2.0 jednopunkt z '93?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2005 normalnie - tak jak w kazdym innym przypadku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.