Gość Wald Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Jako, że wczoraj nastapiła pierwsza modyfikacja, myslę, że mogę przedstawić tu swojego bolida: Sentra '94 1.6 Z wyposażenia: - klimatyzacja - tempomat - el. lusterka Koła obecnie 175/65/14, lato 185/60/14, na zdjęciach jeszcze 13stki. Od czasu zdjęć doszedł obrotomierz, bo troche ciezko sie bez niego jezdzilo. Auto ogolnie niesamowicie wygodne, bardzo przyje,nie sie jezdzi, jedynym mankamentem było zamulenie na co pomogło wywalenie kata i dosc duze spalanie LPG, a wiec: Wczoraj dr. Nismo zamontował Blosa wraz z tanim stozkiem ktory lupilem na allegro i polecielismy na hamownie: Juz na rolkach Obserwacja pomiaru: Ostatnie poprawki Coobcia I wywaliło takie coś: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 No wreszcie ciekawy egzemplasz nismo widze przejżyj jak tam od spodu wygląda moja sentra 94r była tam pordzewiala :/ jedynym mankamentem było zamulenie na co pomogło wywalenie kata i dosc duze spalanie LPG Jak teraz spalanie :?: Wczoraj dr. Nismo zamontował Blosa wraz z tanim stozkiem ktory lupilem na allegro i polecielismy na hamownie: no spodziewałem się 5-10 koników więcej... wklej fotki z nowym dolotem i blosem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wald Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 No wreszcie ciekawy egzemplasz nismo widze przejżyj jak tam od spodu wygląda moja sentra 94r była tam pordzewiala :/ Moja tez troche byla, szczegolnie po lewej stronie, musialem wymienic miske olejowa bo juz byla przegniła. Pomalowałem ja całą bitexem. Jak teraz spalanie :?: Jeszcze nie wiem, zawor mi nie odbil i caly czas wyjezdzam 53litry no spodziewałem się 5-10 koników więcej...wklej fotki z nowym dolotem i blosem Tego wlasnie troche nie rozumiem czemu ta moc nagle tak spada, fabrycznie powinno dosjc do 6400 RPM, a u mnie spada wczesniej. Coobcio mowi ze to moze wydech, dalszy plan to kolektor 4-2-1 i dalej cos od Tomali. Na zdjeciu nie ma dołączonego weza wolnych obrotow ktory dopiero dzis podlaczylem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Tego wlasnie troche nie rozumiem czemu ta moc nagle tak spada, fabrycznie powinno dosjc do 6400 RPM, a u mnie spada wczesniej. Coobcio mowi ze to moze wydech, dalszy plan to kolektor 4-2-1 i dalej cos od Tomali. wydechem go ładnie odetkasz ale dla mnie przepływka i jej fi 40 zabija samą góre powyżej 5.5tys. obr. a propo sprawdzał ci Coobcio AFR :?: on mugłby dużo powiedzieć ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wald Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 No ale jak zmienic ta przeplywke? AFR nie badalismy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 No ale jak zmienic ta przeplywke? AFR nie badalismy. Proponowałbym wsadzić ją do innej obudowy choćby takiej z 2.0 tyle że musiałbyś zastosować np. ecu mastera do wystrojenia jeśli masz zamiar zmienić też wydech to będzie to bardzo dobra opcja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 sentra bardzo fajny nismok, sam mialem jedna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Ten kolektor ssący z Sentry cholernie mi się podoba - nie ma ktoś takiego na stanie do sprzedania, listwa paliwowa w nim jest taka jak zwykłym GA16DE ? Wald kolejny krok rąbnij sobie wydech, później do niego dorzucić nowy kolektor to pikuś i nic nie tracisz a wóz zyska na dynamice - gwarantowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wald Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 To zrobic wydech pod ten seryjny koilektor? Jakiejs wiekszej srednicy on ma byc czy jak? No bo to ze jeden tlumik przelotowy a koncowy komorowy to wiem, ale nic pozatym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 To zrobic wydech pod ten seryjny koilektor? Jakiejs wiekszej srednicy on ma byc czy jak? Kolektor 4-2-1 miał goago do sprzedania natomiast wydech to max 2 cale Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wald Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 Miał ale się rozmyślił :/ A seryjny wydech jaka ma srednice? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 jedź na ul. Harfową 4 do Tomali - zrobi ci dobrzeja już 3 autko tam robiłem 60mm po zewnątrz 55mm fi u Ciebie będzie 55 po zewnątrz - powinno 400 zł wyjść od kolektora do końca na środkowym przelocie i specjalnym przelotowo-komorowym opracowanym przez tomalę z tyłu (przecięty przelot z odbiciem - cisza i moc) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 jedź na ul. Harfową 4 do Tomali - zrobi ci dobrzeja już 3 autko tam robiłem 60mm po zewnątrz 55mm fi u Ciebie będzie 55 po zewnątrz - powinno 400 zł wyjść od kolektora do końca na środkowym przelocie i specjalnym przelotowo-komorowym opracowanym przez tomalę z tyłu (przecięty przelot z odbiciem - cisza i moc) Do 1.6 55mm to za dużo max 50mm sprawdzone Miał ale się rozmyślił :/ A seryjny wydech jaka ma srednice? serja ma 43mm po zewnątrz ale są zwężki na 38mm ja miałem takie w 2 albo 3 miejscach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wald Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 jedź na ul. Harfową 4 do Tomali Obserwowalem Twoj watek i wlasnie tam chce pojechac. [ Dodano: Sro 26 Mar, 2008 14:27 ] Do 1.6 55mm to za dużo max 50mm sprawdzone W takim sensie ze 55 moze pogorszyc sprawe czy poprostu nie da nic wiecej jak 50? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 W takim sensie ze 55 moze pogorszyc sprawe czy poprostu nie da nic wiecej jak 50? Jak masz seryjny kolektor wydechowy to się tym nie przejmuj 55mm da CI tyle samo co 50, chłopak z angli ma N15 seria 100KM z dolotem i wydechem fi 55x1,5mm od seryjnego kolektora do końca na dwóch tłumikach przelotowych i efekt to 108KM i 144Nm (gdzieś jego wykres jest na forum) jak wsadziliśmy wałki z DS wyszło 113KM (też wykres jest na forum). Tobie doradzam tą samą średnicę rury ale z końcowym przelotowo komorowym... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 W takim sensie ze 55 moze pogorszyc sprawe czy poprostu nie da nic wiecej jak 50? Jak masz seryjny kolektor wydechowy to się tym nie przejmuj 55mm da CI tyle samo co 50, chłopak z angli ma N15 seria 100KM z dolotem i wydechem fi 55x1,5mm od seryjnego kolektora do końca na dwóch tłumikach przelotowych i efekt to 108KM i 144Nm (gdzieś jego wykres jest na forum) jak wsadziliśmy wałki z DS wyszło 113KM (też wykres jest na forum). Tobie doradzam tą samą średnicę rury ale z końcowym przelotowo komorowym... tak ale z półtorówki to sie robi puszki chyba, czy sie mylę rura ma chyba 2-2,5 mm grubości? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wald Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Ok, to zrobie wydech 55. Narazie wyjezdzilem caly bak i wyszlo 11,5 litra LPG, wiec spadek spalania w stosunku do ostatnich 16,5 na mikserze jest ogromny. Oczywiscie to 16,5 to bylo wyjatkowo duzo ale nigdy nie zszedlem mniej niz 12 odkad mam to auto wiec jest elegancko. Niestety zatankowalem na Orlenie i teraz nagly spadek mocy jest juz przy 5tys., troche nie rozumiem dlaczego, ale mniejsza z tym, nastepne tankowanie robie na mojej stalej stacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 u tomali robiłem kiedyś pod motor 4age 1.6 do corolli wydech 50 wewnątrz na dwóch dużych tłumikach przelotowych i było tak samo głośno jak mam teraz czyli 2.0 litry fi55 i przelot + przelotowo-komorowy. ja osobiscie pod jeden sześć zrobiłbym pełen przelot o średnicy 50 po zewnątrz bo 1.6 nie generuje dużego hałasu.. pozatym te silniki w toyocie jakieś cichsze były Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Dzisiaj zrobiliśmy u Kolegi z puław wydech w jego P11 1,6 przyrost ok 10KM i 5Nm... z rurek 55x1,5mm pierwszy tłumik przelotowy a końcowy przelotowo komorowy. Przyrost mocy i momentu w calutkim zakresie - auto na drodze bardzo dużo zyskało na ciągu... Co do TOMALI to robi ze zwykłej stali wydechy z rur: 50x1,5mm 55x1,5mm 60x2mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wald Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 Ale na seryjnym kolektorze? Bylem u Tomali na ogledzinach, powiedzial 500zl. Pytal sie czy duzo nas jeszcze tymi Nissanami przyjedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 mój ojciec tam od 70 lat jeżdził także u mnie w domu to tradycja już a co do nissanów to powiedziałem że nas trochę będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WOJTUSMAXIMUS02 Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Fajny bolid ...mucha nie siada :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wald Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Wczoraj zawitały nowe oponki, w poprzednim aucie miałem F1 i byłem zadowolony i tak samo tu sie elegancko jezdzi, czekam teraz na deszcz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Wald jak już kupiłeś oponki to może i rozejrzałbyś się za alu :?: :027: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wald Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 Szukałem od Sunny GTi ale nie znalazlem, moze na przyszly rok, choc podoba mi sie taki cichociemny styl, kołpaki, obdrapane zderzaki itd. Pozatym sprzyja to spokojnemu postojowi auta na moim mało przyjaznym osiedlu :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.