Guest Domino Posted March 14, 2005 Share Posted March 14, 2005 Witam tył w moim sunnym jest nizej niz przod, widać ze siedzi zwlaszcza jak z tyłu siada osoby , co moge zrobic zeby go podniesc? czy to sprezyny czy amortyzator i co mozna zrobic? pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nyska Posted March 14, 2005 Share Posted March 14, 2005 Amortyzatory nie mają nnic do tego. Masz albo zmęczone sprężyny albo wygniecione gumy pod nimi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pavoolon Posted March 14, 2005 Share Posted March 14, 2005 mozesz sobie kupic takie gumy wsadzane miedzy zwoje sprezyn to ci sie troche tyl utwardzi i bedzie wyzej u mnie tak mam bo tez za nisko siedziala, w sklepie motoryzacyjnym 2 sztuki kosztuja niecale 10 zeta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jarros Posted March 14, 2005 Share Posted March 14, 2005 mozesz sobie kupic takie gumy wsadzane miedzy zwoje sprezyn to ci sie troche tyl utwardzi i bedzie wyzej u mnie tak mam bo tez za nisko siedziala, w sklepie motoryzacyjnym 2 sztuki kosztuja niecale 10 zeta nom!! ja tez u siebie wlozylem takie gumy na tyl!! i mi popieprzylo opony!! :evil: wlozylem je na dolny zwoj!! nie wiem czy dobrze!! ale dalem sobie spokoj!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pavoolon Posted March 14, 2005 Share Posted March 14, 2005 popieprzylo opony tzn co?? ja mam auto obnizone o 5 cm i bez tych gum dobijal na dziurach teraz jest duzo lepiej. tez mam na dolnych zwojach Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Domino Posted March 14, 2005 Share Posted March 14, 2005 no właśnie jak to może "popieprzyć" opony? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jarros Posted March 14, 2005 Share Posted March 14, 2005 no wlasnie nie wiem jak to jest mozliwe?! ale najwidoczniej jest! popieprz... w ten sposob ze: opona od strony "czola" zrobila sie jakby pozabkowana tzn nie rowno ja sciera najbardziej bralo wewnetrzna strone!!! cisnienie bylo ok! a przejechalem tak z 5 tys. km. takze jescze raz mowie ze nie wiem jak to jest mozliwe!! byc moze to tylko u mnie tak jest!! :? pozdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pavoolon Posted March 14, 2005 Share Posted March 14, 2005 no to napewno nie przez gumy, sprawdz sobie lepiej geometrie i kąty kół Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Domino Posted March 16, 2005 Share Posted March 16, 2005 Nie wime jakie powinny byc ale gumy pod moimi sprezynami to sa bardzo cienkie to raczej podkladka niz dystans. Zakupilem tez gumy wsadzane w sprezyny ale odleglosci miedzy zwojmi sa duzo wieksze niz wysokosc gumy. Dopiero polaczenie dwoch takich gum cos dalo ale musze pokabinowac jak je razem połączyc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jarros Posted March 17, 2005 Share Posted March 17, 2005 no to napewno nie przez gumy, sprawdz sobie lepiej geometrie i kąty kół ok!! tylko ze w Sunny'm takich rzeczy sie nie reguluje!!!???? :? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest x-men9999 Posted March 18, 2005 Share Posted March 18, 2005 no to napewno nie przez gumy, sprawdz sobie lepiej geometrie i kąty kół ok!! tylko ze w Sunny'm takich rzeczy sie nie reguluje!!!???? :? Ząbkowanie opony spowodowane jest padniętymi amortyzatorami Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nowikg Posted March 18, 2005 Share Posted March 18, 2005 ja podnosiłem tył w banalny spoób sprężyny do kowala rozciągnąć i zahartować jak dobry kowal to zrobi jeszcze odpuszczanie i można tak spokojnie nawet 10 cm (qmpel tak zrobił) ja chciałem tylko żeby było jak w oryginale i teraz jest ok Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Domino Posted March 18, 2005 Share Posted March 18, 2005 jaką dlugosc powinny miec? i w jakim rejonie Polski mieszkasz moze gdzies niedaleko mnie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nowikg Posted March 21, 2005 Share Posted March 21, 2005 Co do długości to nie mierzyłem tego - poprostu wyjąłem sprężyny podjechałem do kowala i powiedziałem mu że chcę 5-7 cm do góry, on wie o ile trzeba rozciągnąć. Tylko jeśli będzie chciał bez hartowania to go olej. Tak mi kiedyś jeden zrobił to siadł po dwoch tygodniach. Trzeba hartować, możesz powiedzieć że chcesz 10cm bo zawsze trochę siada. Ja teraz dałem trochę za mało. Ogólnie po takiej oeracji lepiej mi się jeździ jest sztywniejszy i mniej się giba... A robiłem to w zakładzie pod Wawką. Od Radzymińskiej (przy MacDonald's) jadąc w kierunku na Wołomin jakieś 1,5 km po lewej stronie. 20 zł za szt jak są wyjęte z montażem nie pamiętam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Domino Posted March 22, 2005 Share Posted March 22, 2005 w rozciaganie nie chce sie bawic u mnie w okolicy nie ma gdzie i slyszelm ze to i tak na krotko, doszedlem do wniosku ze kupie nowe sprezyny i tu powstal nowy post ten koncze dzieki za pomoc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jarros Posted April 1, 2005 Share Posted April 1, 2005 no to napewno nie przez gumy, sprawdz sobie lepiej geometrie i kąty kół ok!! tylko ze w Sunny'm takich rzeczy sie nie reguluje!!!???? :? Ząbkowanie opony spowodowane jest padniętymi amortyzatorami dokladnie!! przepraszam wszystkich!! teraz juz wiem!! :oops: :wink: amorki juz wymienilem po tym jak mi zima zamarzaly i jak ostatnio mi jeden rozerwalo!!! ale byl niezly huk!!! :shock: zkupilem amorki NK z 3-letnia gwarancja za 440 zl z odbojami i z wymiana!!! 8) pozdrawiam!! P.s. gumy mozna montowac bez zadnych obaw!! :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fabiozo Posted March 26, 2007 Share Posted March 26, 2007 to jak to w sklepie mam powiedzieć ?? gumy pod spręzyny tylnie ?? bo mój też jest z tyłu niższy :/ widać to nawet na fotce pod postem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fabiozo Posted March 26, 2007 Share Posted March 26, 2007 co że każdy jest tak z tłu niższy, mi sie wydaje że nie bo zaparkowałem sobie na parkingu obok takiej samej strzały tyle że w dislu była i on miał wyżej tył. i troche poczytałem skoro znalazłem ten stary temat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fabiozo Posted March 26, 2007 Share Posted March 26, 2007 no chyba właśnie w nim napisałem czy nie ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fabiozo Posted March 26, 2007 Share Posted March 26, 2007 moge Ci wysłać fotke ?? zobaczysz czy jest ok czy za bardzo ok ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fabiozo Posted March 26, 2007 Share Posted March 26, 2007 fotka poszła na maila Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fabiozo Posted March 26, 2007 Share Posted March 26, 2007 nie no dla mnie luz ale myślałem że coś nie tak dzięki za info a co do tej drugiej sprawy ?? (napisz na PW aby nie był OT) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hermoll Posted March 26, 2007 Share Posted March 26, 2007 no wlasnie przyadlosc nissanow, mi bardzo siedzial wstawilem sprezyny mozna powiedziec normalne i po czasie tez przysiadly ale nie tak jak mialem stare, ale w sklepie mieli tez jakies utwardzane bardziej ale nie mialem na nie tyle pieniedzy a byl czas ze liczylem sie z kazdym groszem i wyszlo jak wyszlo..teraz troche zaluje,a le przod w gorze tyl troche w dole i mnie to drazni, szczegolnie jak sie szybciej jedzie autem no ale mozna wrzucic jakies sportowe nizsze sprezyny i po klopocie pozdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fabiozo Posted March 26, 2007 Share Posted March 26, 2007 no no na przód niższe i masz oniżanie w połowie ceny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kaza1 Posted March 31, 2007 Share Posted March 31, 2007 Ja mam również problem i to nie od dzisiaj z obniżonym tyłem.Przez ten fakt niszczę sobie podłoge,przejeżdżająz przez progi zwalniające.Kupiłem nowe sprężyny i wiele to niepomogło.Nadal przy przejeżdżaniu przez te progi trę dołem po nich.Co do rozciągania sprężyn to wiele słyszałem na ten temat.Generalnie jest tak że po rozciągnięciu i zahartowaniu i tak siądą.Tagże to jest skórka niewarta wyprawki.Co do włożenia gum między zwoje to chyba nie o to chodzi.Cały problem w tym że są one chyba zbyt elastycznie stąd tak siadają.Myśle że najlepszym rozwiązaniem będzie włożenie podobnej sprężyny może nawet nieco grubszej,która by miała przynajmniej jeden zwój więcej.Tylko niewiadomo ,jak w tym układzie będą się zachowywały amortyzatory??.Czy będzie wystarczający docisk ,taki jak przy krótszych sprężynach.A tak nawiasem ,w przyszłym tygodniu jadę do serwisu Nissana i zobaczą ,co jest powodem że tak stoi nisko.Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.