baniaczek136 Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 witam posiadam nissana n14 1994r 1,6 benz 16v na wtrysku problem jest taki ze pewnego dnia jak jeżdziłem po mieście to zaczął mi przerywać na wolnych i wysokich obrotach OBJAWY: -czarne świece, -przerywa na niskich i wysokich obrotach -na początku chodził na ssaniu po rozgrzaniu gdzieś około 80 stopni zaczął przerywać teraz już jak jest zimny to przerywa od razu po odpaleniu -wydobywa sie czarny dym z rury i strzela na wysokich obrotach -bardo dużo pali WYKONANE NAPRAWY: -wymienione świece, na każdej świecy jest iskra, zapłon dobrze ustawiony, wywalony katalizator, diagnoza pokazała żadnych błędów, mówili mi ze to może być czujnik temperatury nie wiem gdzie on dokładnie jest ale znalazłem jakiś mały w bloku silnika , przejście ma i napięcie do niego dochodzi ż.aden mechanik nie wie co jest . proszę o pomoc!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 ż.aden mechanik nie wie co jest To zmień mechaników. Może sonda lambda padła (podjedź do gazowników niech sprawdzą). Ewidentnie przelewa ci motor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baniaczek136 Opublikowano 24 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 sonda lamba jest sprawdzona jest sprawna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek104 Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 sprawdź ciśnienie na cylindrach.. Ile oleju znika od wymiany do wymiany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baniaczek136 Opublikowano 24 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 olej utrzymuje sie cały czas na poziomie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 Ciężko jest ocenić na forum co może być przyczyną. Diagnostykę komputerową robiłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baniaczek136 Opublikowano 24 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 diagnostyke robiłem żadnych błędów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krispy Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 Podtrzymuje propozycje Jarka104: sprawdź ciśnienie na cylindrach bo to może być uszczelka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baniaczek136 Opublikowano 24 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 jakby była uszczelka to albo by brał wode z chłodnicy albo dostawał by sie olej do chłodnicy,i by sie grzał a takich objawów nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Artur062 Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Chętnie bym pomógł, ale niestety pojazd musiałby trafić pod moje przyrzady i comp. Diagnostyka / test / komputerowy jedynie pomaga w okresleniu przyczyny - ale niejednokrotnie nic nie wykrywa , wprowadzajądz w błąd. Na odległość chirurg nie wymieni zastawki serca, ja choćbym rozpisał Ci na 8str A4, punkt po punkcie wszystkie pomiary, to raz iż brak Ci bazy danych ECU /tzw. mapa /, oraz urz. diagnozujących, to potrzebne jest doświadczenie w w interpretacji odczytów. Strzelanie w ciemno - to wymiana po kolei prawie całego osprzętu elektroniki - bez sensu, tak mogą sobie robić "autoryzowane" serwisy. Sonda lambda, czujnik położenia wału, lejące wtryski , uszkodzony czujnik temp. silnika itd. mozna mnożyć , ale co Ci to da. Znajdż w okolicy dobrego elektronika, z kilkuletnia praktyką warsztatową i wtedy będzie ...grało. Jesli mam spróbować pomóc to prosze o korespondencję na maila, tam ew. mogę przesłać kilka jpg. z objaśnieniami, albo .... Prosze o maila: sq9hhf@gmail.com Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baniaczek136 Opublikowano 25 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 to jest własnie problem ze u mnie nie ma dobrych mechaników potrafią tylko niemieckie samochody robic oto mój e-mail: hudy136@poczta. fm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baniaczek136 Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2008 witam ponownie nigdy wiecej nie kupie sobie japonczyka i nie z powodu że to są złe auta ale to że nikt nie potrafi je naprawiać. mechanik wymienił mi silniczek krokowy zapłaciłem 120zł i dalej to samo brak mi sił już Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
z2maciek Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Przyznać trzeba że mechanik, który przy objawach opisanych wyżej wymienia w ciemno silniczek krokowy, wykazuje się wyjątkową niekompetencją i sądzę że w innych autach (nie japońskich) byłby równie bezradny (ponieważ zasada działania układu wtryskowego benzyny jest bardzo podobna we wszystkich markach aut). Niech oddaje kasę za bezsensowną czynność ! A co do naprawy, zwracałeś się do Artur062 ? Już po kilku jego zdaniach widać że dobrze zna się facet na temacie. Deklarował że coś Ci doradzi, a jakby to nie pomogło to moim zdaniem i pół polski warto do niego podjechać i sprawę załatwić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robertss Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Objawy wg mnie to nadmiar paliwa, przyczyna np lejące wtryskiwacze. Ponadto najtaniej będzie jak przeczyśćisz przepustnicę i przepływomierz, opisy sa na forum, sprawdż czy sonda lambda się nie zawiesiła i przez to nie podaje za dużo paliwa. Sprawdź kody błędów. Acha i zmień mechanika :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baniaczek136 Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2008 znalazłem na internecie jak sie diagnozuje nissana dzisiaj zdiagnozowałem i pokazało mi kody brak sygnału zapłonu i przepływomierz mam pytanie do was czy przepływomierz może powodować że wtryski leją i czy brak sygnału zapłonu może być mylny przy lejących wtryskach zaznaczam (że ma iskrę na wszystkich świecach) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Przepływomierz to jeden z najważniejszych czujników sterujących pracą silnika. Aż dziwne, że nikt wcześniej nie zdiagnozował Ci tej usterki a podobno robiłeś nawet diagnostykę komputerową... Skoro wyświetliło ten błąd na autodiagnostyce to dlaczego nie wyszło na diagnostyce komputerowej? Hmmm.... Jeżeli masz skąd to podmień przepływkę i sprawdź jak będzie. Wymiana powinna rozwiązać Twój problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baniaczek136 Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2008 też sie dziwie dlaczego na diagnostyce komputerowej nie wykazało tego podobno wykazało im że silniczek krokowy dlatego go wymienili ale dalej chodzi tak samo [ Dodano: Nie 06 Kwi, 2008 18:52 ] a w sprawie przepływomierza zawsze myślałem jak jest uszkodzony to objawia sie utratą mocy a on wchodzi normalnie na obroty tylko że przerywa jak go przytrzymasz dłużej na gazie czy to jest 2tys obrotów czy 5tyś obrotów A mam passata co prawda desla ale zasada jest chyba podobna i mam uszkodzony przepływomierz trochę go zamula ale jeżdzi normalnie [ Dodano: Pon 07 Kwi, 2008 21:48 ] czy przy takich objawach moze być uszkodzony czujnik położenia przepustnicy [ Dodano: Wto 08 Kwi, 2008 22:06 ] witam naprawiłem w końcu samochód hura !!!!!!!!! wymieniłem przepływomierz i teraz dobrze chodzi.Jedno mnie dziwi czemu autodiagnostyka pokazuje brak sygnału zapłonu skoro dobrze chodzi. A jeszcze jedno ruszałem wcześniej czujnik położenia przepustnicy i teraz pytanie do was koledzy czy jak ten czujnik jest ustawiony w złym miejscu to czy ma wpływ na złą prace silnika i czy więcej będzie palił paliwa ? jaka funkcję on spełnia ? i jak go poprawnie ustawić bonie pamiętam w jakiej pozycji on stał. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Rano ci napiszę jak się ustawia ten czujnik. Dobrze, że rozwiązałeś problem Czasami lepiej popytać na forum niż walić do mechaników. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robertss Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Witam, jednak przepływomierz, cieszę się że maszyna działa, powodzenia! :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baniaczek136 Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 jedno jeszcze mnie dręczy dlaczego komputer pokazuje mi brak sygnału zapłonu skoro dobrze chodzi jak może być przyczyna że pokazuje taki błąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Może gdzieś tam, kiedyś się ten błąd zawieruszył. Resetowałeś kompa? Spróbuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baniaczek136 Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 resetowałem kompa, odpale samochód na chwile i już pokazuje brak sygnału zapłonu [ Dodano: Pon 14 Kwi, 2008 22:26 ] czy ten błąd może być przyczyną żle ustawionego czujnika położenia przepustnicy???? ja go ustawiłem na 0,35v nie wiem czy dobrze [ Dodano: Pon 14 Kwi, 2008 22:29 ] aha i wiecie może jak powinna być ustawiona śruba (ile obrotów) w przepustnicy koło silniczka krokowego bo mechanicy tam grzebali a już wcześniej pisałem jakich mam mechaników u siebie he [ Dodano: Czw 17 Kwi, 2008 21:51 ] i co zna ktoś odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.