Gość KRZYZAK1410 Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Witam, mam problem, nie wiem, jak ustawić rozrząd w dwulitrowym dieslu nissan bluebird, silnik 2.0D LD 20-II mam zdjęty pasek, i nie mam pojęcia jak ustawiac koła względem silnika, bloku, czy czegokolwiek, znaki są tylko na kołach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 znaki są tylko na kołach... A odpowiednie do nich kreski są na pasku. Tylko, że tym Nissanowskim. A Ty oczywiście nabyłeś któryś z tańszych, czyli coś za coś. Z tego co pamiętam to ilości zębów nawet w Manualu nie ma. Może na starym pasku będą jeszcze trochę widoczne, przyjrzyj się dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KRZYZAK1410 Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 Wiesz....mój Bluebird ma przejechane około 530 000 km więc nawet nie łudzę się, że ten pasek był oryginalny:) nie ma na nim znaków ani nic podobnego. Zrobiłem straszną głupotę nie zaznaczając przed ściągnięciem paska położenia kół, ale teraz nie ma co płakać nad tym mlekiem. dziękuje za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tytan Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 dałeś radę z tym rozrządem? Jeżeli nie, to napisz,to Ci pomogę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jastrząb Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 (edytowane) Podepnę się pod temat, otóż znaki na kole zamachowym znalazłem i znak na bloku jak te koło ustawić też, natomiast znalazłem znaki na kole od pompy i wałka ale brak znacznika na silniku, obudowie itp. Kresek na pasku starym nie ma, jutro będe miał nowy, mam nadzieję że będą znaczniki. Ale jak by nie było to jak je ustawić ?? Poza tym jest jeszcze jeden problem, silnik LD20-II nie chce wejść na obroty, czyli około 3500obr/min wg obrotomierza i koniec. Prostuję że auto stoi u mnie na warsztacie i przyjechało właśnie z tym problemem, fitry wymienione, układ odpowietrzony itp itd, nawet podpiołem wężyk paliwa bezpośrednio do pompy z bańki z paliwem (myślałem że gdzieś przewody są przypchane) i dalej to samo, silnik pięknie odpala i do około 3500obr/min chodzi równiutko i cicho. Czyżby pompa siadła ??? Edytowane 28 Października 2009 przez Jastrząb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefino Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 Podepnę się pod temat, otóż znaki na kole zamachowym znalazłem i znak na bloku jak te koło ustawić też, natomiast znalazłem znaki na kole od pompy i wałka ale brak znacznika na silniku, obudowie itp. Kresek na pasku starym nie ma, jutro będe miał nowy, mam nadzieję że będą znaczniki. Ale jak by nie było to jak je ustawić ?? Poza tym jest jeszcze jeden problem, silnik LD20-II nie chce wejść na obroty, czyli około 3500obr/min wg obrotomierza i koniec. Prostuję że auto stoi u mnie na warsztacie i przyjechało właśnie z tym problemem, fitry wymienione, układ odpowietrzony itp itd, nawet podpiołem wężyk paliwa bezpośrednio do pompy z bańki z paliwem (myślałem że gdzieś przewody są przypchane) i dalej to samo, silnik pięknie odpala i do około 3500obr/min chodzi równiutko i cicho. Czyżby pompa siadła ??? Nie, nie martw się o pompę wtryskową. Rozwiązanie jest proste. Wiele japończyków w dieslu ma mały filtr w samej pompie wtryskowej- jego wymiana sprowadza się do ok 100 zł w dobrym serwisie od diesli. PS: Masz Bluebirda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jastrząb Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 stefino dzięki za podpowiedź postaram się zabrać za znalezienie tego filterka. Nie to nie mój bluebird, przyjechał do warsztatu aby zrobić parę rzeczy, zmienić rozrząd, tylne zawieszenie i właśnie ta pompa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefino Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 Zapomniałem Ci napisać że jak miałem ten problem u siebie to jeszcze lubił poszarpać(miał "kaszel") i kopcił na biało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jastrząb Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 znalazłem ten filterek w pompie, wyczyściłem i dalej to samo. Odpiąłem wydech mając nadzieje że jest zatkany ale też nie to (bynajmniej dźwięk odpalonego LD20-II bez wydechu tylko z kolektorem wydechowym można porównać do amerykańskiej V8 hehehe bulgocze i warczy naprawdę rasowo ) Podejrzewam że pompa jest walnięta i niestety trzeba będzie ją wyjąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefino Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 Słuchaj ja może byłbym w stanie sam to zrobić, ale wolałem zlecić to warsztatowi od diesli. Przy odbiorze autka pytałem się czy go czyścili czy wymienili- odpowiedź była że wymienili więc może warto poszukać nowego. Jeżeli to nie pomogło to dalej obstawiałbym układ paliwowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jastrząb Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Auto już zrobione, niestety wina pompy, pojechała w poniedziałek do regeneracji, wymienili uszczelniacze sekcji i parę innych pierdół, 400zł skasowali i wczoraj już miałem, dzisiaj założone odpalone i działa jeździ i nie kopci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefino Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Auto już zrobione, niestety wina pompy, pojechała w poniedziałek do regeneracji, wymienili uszczelniacze sekcji i parę innych pierdół, 400zł skasowali i wczoraj już miałem, dzisiaj założone odpalone i działa jeździ i nie kopci A tak z ciekawości czy autko jeździło na ropie czy na innych miksturach? Ile ma w tym momencie przejechane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jastrząb Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 jeździło na ropie, przejechane to niestety nie powiem ile ma, bo nie patrzyłem, tak coś mi przez oczy przeleciało że 214tyś lub 314tyś km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dominikusgg:8123046 Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 Mam pytanie jak jesteście tacy obcykani w silnikach 2.0D to jak by ktoś mógł podpowiedzieć jaki silnik będzie pasował do nissana vanette 2.0D? -oprócz oryginalnego modelu. -możliwość kontaktu przez gg:8123046 z góry dziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jastrząb Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 Niestety jeżeli był zamontowany silnik o oznaczeniu LD20 to nic innego tam nie wejdzie. Możesz się pobawić i poszukać LD20T to zawszę parę koników więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dominikusgg:8123046 Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 Jastrząb - dzięki za odpowiedź pomogłeś mi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefino Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 No tylko że LD20T to już raczej rodzynek, chyba że przerobisz sobie LD20 na LD20T. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość darecki 257 Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 (edytowane) witam -na twój problem jest odpowiedz; temat -serena i post: instrukcja serena,vanette,urwan. jest tam odnośnik ,ściągnij 3pliki,rozpakuj. lub..... Po wpisaniu "nissan" wyżuci liste'sciągnij plik o nazwie bodajże :servis manual nissan. tam będzie dokładny schemat do interesującego cie silnika ld 20 ll ; U 11,T 72 i Vanette jest to niestety po rosyjsku-ale są obrazki osobiście niedawno kożystałem bo padła mi rolka napinacza po 30-tyś. pozdrawiam Obie instrukcje polecam dla właścicieli benzyn i kopcia Edytowane 28 Listopada 2009 przez darecki 257 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.