Gość diabeł Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 witam,mam problem z moim sunnym.przy odpalaniu jak jest zimny to kopci jak wsciekly i przerywa,a gdy juz troche pochodzi to wszystko sie normuje i chodzi rowno i nie kopci,co sie znim dzieje?jest to silnik cd20.po wymianie paskow rozrzadu,zaworow,uszczelki.plynow,wywlaone EGR.prosze o pomoc,naprde nie wiem o co chodzi,pomocy!!!!!!z gory serdeczne dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matmas Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 przy odpalaniu jak jest zimny to kopci jak wsciekly i przerywa,a gdy juz troche pochodzi to wszystko sie normuje i chodzi rowno i nie kopci,co sie znim dzieje? Mam dokładnie ten sam problem - padają Ci świece do podgrzewania lub komputer (mniej prawdopodobne) nimi sterujący. Jak wkładasz kluczyk do stacyjki, to słychać przekaźnik pod maską - wstępne podgrzewanie świec, potem przekręcasz kluczyk i zapala Ci się lampka wstępnego podgrzewania, następnie gaśnie o odpalasz. Spróbuj krok drugi (zapalanie lampki) powtórzyć 2-3 krotnie - powinien odpalić bez problemu i nie "kaszleć". Przyczyną jest niedogrzana jeden/wiele cylinder i nie zawsze dochodzi do samozapłonu oleju napędowego (poszukaj na forum o komputerze i świecach do pogrzewania) Sugeruję wymianę świec jak już mają swoje lata (wymienia się cały komplet). Pozdrawiam, M Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mas444 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...nik+temperatury Mimo, że wątek z działu Primera, to silniki takie same. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Zanim zaczniesz wymieniać czujniki i urządzenia sterujące - miernik w łapkę, odkręć listwę zasilającą świece żarowe i zmierz oporność każdej z nich, w zależności od dokładności miernika powinna wynosić od 0,6 do 1,5 ohma... jeśli któraś odbiega od parametrów (najpewniej jest przepalona więc oporność wynosi nieskończoność) wymiana (najlepiej wszystkich). W opisanym przez Ciebie przypadku w bambuko robi Cię JEDEN cylinder (przy dwóch niesprawnych nie powinien zapalić - stwierdzone), w chwili gdy silnik się zagrzeje dopiero zaczyna łapać czwarty i silnik się wyrównuje... Jeśli zaczniesz kilkakrotnie pod rząd podgrzewać świece poprostu bardzo szybko je szlag trafi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość diabeł Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2008 no mierzylem swiece i dwie sa walniete,wiec juz zakupilem komplet,jesli to nie pomoze to juz nie wiem co:(jutro napisze jaka reakcja po wymianie na nowe,pozdrawiam [ Dodano: Nie 13 Kwi, 2008 18:38 ] witam,juz jestem po wymianie swie zarowych i jak reka odjal calkiem inaczej wkoncu nrmalnie:)dzieki wszystkim za pomoc,pozdrawiam serdecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tanx Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Witam ja mam co prawda N13 i inny silnik 1.7d, ale po dlugim nieuzywaniu powiedzmy 2-3tyg to silnik lapie po 1 grzniu swiec(grzanie co dziwne trwa króciutko ok 3sek) za peirwszym razem po 2sek wiec super ale przez pierwsze 3-4sek silnik tak neirowno pracuje i smrodzi mocno dopiero po tych 3-4sek wyrównuje sie praca. Dodam jeszcze ze przez osattnie 2 lata samochód był praktycznei nue jeżdzony - kolo 2tys rocznie. Postaram sie zrobic filmik jak zapala to wrzuce pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.