Gość qklux Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 witam, jestem nowy, moje primerka p12, wagon, 1.8 beznyna czasami ma tak akcję szczególnie przy skręcie i przyhamowaniu na luzie lub jak dojeżdząm na niskich obrotach potrafi nagle zgasnąć - trzeba ja w tej samej chwili odpalić bo oczywiście blokeuje siwspomaganie i skręt się nie udaje :-( nie jest to częste, ale ze 2,3 razy w tygodniu mam taką akcję? macie jakiś pomysł? dzięki, nowy ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 qklux, poszukaj w archiwum, może nie koniecznie w P12 ale też w P11.144 - te same silniki. Wyczyść przepustnicę, silnik krokowy, sprawdź świece, filtry i przepływomierz. Jak te rzeczy sprawdzisz i stwierdzisz, że są OK udaj się do jakiegoś serwisu niech Ci wepną autko w kompa. Nie ominie cię komp w wypadku jak przeczyścisz krokowca i przepustnicę - autko będzie dalej zczytywało stare parametry i trochę to zajmie zanim się od nowa nauczy. lepiej wydać kasę i mieć od razu tak jak ma być. Daj znać jak coś się zmieni w temacie i co pomogło i jaka była przyczyna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Aurelius Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Miałem kiedyś podobnie. Tzn. jak odpaliłem autko, gdzie silnik był jeszcze ciepły, to spadał mi z obrotów i gasł. Musiałem zawsze lekko przygazować, abywszedł na obroty. Okazało się, że tak jak pisze Buli, trzeba było przedmuchać przepustnicę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 trzeba było przedmuchać przepustnicę. nie dosłownie wymyć benzynką ekstrakcyjną i porządnie wytrzeć mimo, że benzyna odparowuje. Później na kompa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotr676 Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Nie potrzeba podpinać pod komputer.Wystarczy odłączyć klemę potem zapalić samochód i poczekać do osiągnięcia przez silnik właściwej temperatury praktycznie do włączenia wentylatora i gotowe!! Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bastard Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 też to mialem czyszczenie przepustnicy załatwia sprawę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szeyker89 Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 Przyłączę się do tematu. Mam P10 gaz. Przy zapalaniu muszę przygazować żeby złapał obroty bo inaczej gaśnie. Czy to też wina przepustnicy??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kaskal Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 a w dieslu jaka moze byc przyczyna?? :027: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gregzurzuta Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Mam (mialem - mam nadzieje) podobny problem w moim aucie. Przerabiałem już chyba wszystkie możliwosci bez skutku. Wielokrotne czyszczenie przepustnicy + regulacja obrotów w ASO i nie w ASO. Pomaga na jakies 1k - 3k km. Potem to samo. Po ostanim razie udałem sie do elektronika samochodowego (tak mi poradzili w ASO mowiac ze nie wiedza co z tym zrobic) powymienial jakies moduly (wolnych obrotow) i wkald przeplywomierza skasowal PLNy i na razie jest dobrze. Zobaczymy jak sie bedzie zachowywal zima poniewaz u mnie im zimniej tym objawy sa bardziej dokuczliwe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.