Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Zawieszenie


VQPower
 Share

Recommended Posts

Oto jak mozna zmienic sowje zawieszenie na bardzie usportowione :wink:

 

1. Sprezyny.

 

sprezyny_1.jpg

Odpowiednie sprezyny obniza twoje auto co przyblizy srodek ciezkosci blizej podloza.

 

2. Amortyzatory.

 

amorki_1.jpg

Jak ktos chce to moze zastosowac te co ma. Ale nie sadze ze uda sie przejechac wiecej jak 10tys km przy sprezynach obnizajacych samochod o 20 i wiecej mm

 

3. Rozporki.

 

rozporka_1.jpg

Zapewni dobre usztywnienie twojego autka.

Link to comment
Share on other sites

wacku punkt nuemr 3 to nei są rozporki a stabilzatory, seryjne są dosyć giętkie...

 

Rozporki to trzymają tylko kont kół zeby się on nie wachał

Link to comment
Share on other sites

Wacku jesteśmy w polsce więc proszę wyrażaj się odpowiednio, jak wiadomo 95% amerykaninów to Buraki, ciemniaki i praktycznie nie mają o niczym pojęca.

 

Po naszemu to co zamieściłeś nam na foto 3 to są stabilizatory - elemnt po częsci pracujący który łaczy wachacze zeby jeden wzgledem drógiego nie poruszał się nadmiernie :)

 

Natomiast rozporka jest to element zamontwany na stałę który nie wykonuje pracy, jego zadaniem jest ustywnienie karoseri

Link to comment
Share on other sites

He he. To ze to sa buraki to chyba wiem o tym lepiej jak wy wszyscy. Dlatego aby sie doksztalcic kupilem sobie wczoraj dwie polskie gazetki o tematyce motoryzacyjnej.

Coobcio znalazlem tam tloki to twojej maszynki :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

No jak pewnie juz niektozy wiedza. Sprzezynki leza u mnie w piwnicy. Natomiast dopiero dzisiaj zamowilem amortyzatory

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest 350z_Greddy

Wacu-maja racje- rozporka to strut bar a sway bar to stablilizator ktory redukuje wychyl nadwozia. Oczywiscie poswiecasz przeswit za to ale na tor chyba warto. Sam sie przekonalem w sobote...

Link to comment
Share on other sites

dzisiaj wziolem sie do roboty. zrobilem caly przod. za***iscie wyglada. fotek jeszcze nie ma.no ale jak wziolem sie za tyl to zaczelo zabami napierdzielac ze szok. tak wiec jak dotad tylko przod nizej i 1.5". jak pogoda dopisze to jutro skoncze.

Link to comment
Share on other sites

no i jest. w koncu nizej. zawiecha jak nalezy.

czekam tylko na foty jak mi wojtek podesle bo zapomnialem swojeo cyfraka.

 

PS. Wojtek wielkie dzieki za pomoc.

Link to comment
Share on other sites

sa foty od Wojtka.

A wiec prosze, tak to wyszlo :D

 

1.JPG

 

2.JPG

 

3.JPG

 

4.JPG

 

5.JPG

 

6.JPG

 

7.JPG

 

8.JPG

 

teraz jezdze na amortyzatorach firmy TOKICO, sprezyny firmy EIBACH, model PRO KIT. Robota wyszla nam za***iscie. Auto testowalismy do 75 mph, zadnych wstrzasow badz sciagniec. Po prostu pieknie. I to odczucie twardszego (sportowego) zawieszenia.

Link to comment
Share on other sites

A ustawiliscie zbierznosc po zmianie zawieszenia?

 

bedzie, ale musze zrobic pare kiloskow aby wszystko sie ulozylo. dodam ze autko nie sciaga ani nic, ale i tak pojade to zrobic dla pewnosci

Link to comment
Share on other sites

Guest Xzandafer

Bo u mnie po wymianie samych sprezyn zaczelo sciagac i zeby jechac prosto trzeba trzymac kierownice lekko skrecona. Ale ustawie wkrotce.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...