VQPower Posted March 18, 2005 Share Posted March 18, 2005 Oto jak mozna zmienic sowje zawieszenie na bardzie usportowione :wink: 1. Sprezyny. Odpowiednie sprezyny obniza twoje auto co przyblizy srodek ciezkosci blizej podloza. 2. Amortyzatory. Jak ktos chce to moze zastosowac te co ma. Ale nie sadze ze uda sie przejechac wiecej jak 10tys km przy sprezynach obnizajacych samochod o 20 i wiecej mm 3. Rozporki. Zapewni dobre usztywnienie twojego autka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted March 19, 2005 Share Posted March 19, 2005 wacku punkt nuemr 3 to nei są rozporki a stabilzatory, seryjne są dosyć giętkie... Rozporki to trzymają tylko kont kół zeby się on nie wachał Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted March 19, 2005 Author Share Posted March 19, 2005 Rozporka - tak to sie w stanach nazywa 8) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted March 20, 2005 Share Posted March 20, 2005 Wacku jesteśmy w polsce więc proszę wyrażaj się odpowiednio, jak wiadomo 95% amerykaninów to Buraki, ciemniaki i praktycznie nie mają o niczym pojęca. Po naszemu to co zamieściłeś nam na foto 3 to są stabilizatory - elemnt po częsci pracujący który łaczy wachacze zeby jeden wzgledem drógiego nie poruszał się nadmiernie Natomiast rozporka jest to element zamontwany na stałę który nie wykonuje pracy, jego zadaniem jest ustywnienie karoseri Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted March 20, 2005 Author Share Posted March 20, 2005 He he. To ze to sa buraki to chyba wiem o tym lepiej jak wy wszyscy. Dlatego aby sie doksztalcic kupilem sobie wczoraj dwie polskie gazetki o tematyce motoryzacyjnej. Coobcio znalazlem tam tloki to twojej maszynki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted July 7, 2005 Author Share Posted July 7, 2005 No jak pewnie juz niektozy wiedza. Sprzezynki leza u mnie w piwnicy. Natomiast dopiero dzisiaj zamowilem amortyzatory Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted July 16, 2005 Author Share Posted July 16, 2005 nareszcie dotarly moje amortyzatory :!: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gre Posted July 16, 2005 Share Posted July 16, 2005 no i jak sie to prezentuje??poka poka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted July 16, 2005 Author Share Posted July 16, 2005 no montaz dopiero w nastepna sobote 8) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted July 17, 2005 Author Share Posted July 17, 2005 no chyba ze chcecie foto golych fratow :?: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sami Posted July 17, 2005 Share Posted July 17, 2005 dajesz pochwal sie!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted July 17, 2005 Author Share Posted July 17, 2005 ok ale jutro, bo zaraz na chrzciny wypierdzielam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gre Posted July 18, 2005 Share Posted July 18, 2005 a ja sie czaje na powerflexa gumki, tylko to trosze drogo...no ale coś za coś Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 350z_Greddy Posted July 18, 2005 Share Posted July 18, 2005 Wacu-maja racje- rozporka to strut bar a sway bar to stablilizator ktory redukuje wychyl nadwozia. Oczywiscie poswiecasz przeswit za to ale na tor chyba warto. Sam sie przekonalem w sobote... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted July 20, 2005 Author Share Posted July 20, 2005 dzisiaj wziolem sie do roboty. zrobilem caly przod. za***iscie wyglada. fotek jeszcze nie ma.no ale jak wziolem sie za tyl to zaczelo zabami napierdzielac ze szok. tak wiec jak dotad tylko przod nizej i 1.5". jak pogoda dopisze to jutro skoncze. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest WOJTUSMAXIMUS02 Posted July 23, 2005 Share Posted July 23, 2005 skonczymy a jak nie to sie nachlejemy :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted July 23, 2005 Author Share Posted July 23, 2005 no mam nadzieje ze pojdzie gladko taj jak z przodem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted July 23, 2005 Author Share Posted July 23, 2005 no i jest. w koncu nizej. zawiecha jak nalezy. czekam tylko na foty jak mi wojtek podesle bo zapomnialem swojeo cyfraka. PS. Wojtek wielkie dzieki za pomoc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest WOJTUSMAXIMUS02 Posted July 24, 2005 Share Posted July 24, 2005 polecam sie na przyszlosc :wink: na twoj emalek poszly foty Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted July 24, 2005 Author Share Posted July 24, 2005 sa foty od Wojtka. A wiec prosze, tak to wyszlo teraz jezdze na amortyzatorach firmy TOKICO, sprezyny firmy EIBACH, model PRO KIT. Robota wyszla nam za***iscie. Auto testowalismy do 75 mph, zadnych wstrzasow badz sciagniec. Po prostu pieknie. I to odczucie twardszego (sportowego) zawieszenia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest WOJTUSMAXIMUS02 Posted July 24, 2005 Share Posted July 24, 2005 no jak moje amorki beda wyklepane , to tez obnize furke :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted July 24, 2005 Author Share Posted July 24, 2005 pomoge jak bedzie trzeba. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Xzandafer Posted July 24, 2005 Share Posted July 24, 2005 A ustawiliscie zbierznosc po zmianie zawieszenia? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted July 24, 2005 Author Share Posted July 24, 2005 A ustawiliscie zbierznosc po zmianie zawieszenia? bedzie, ale musze zrobic pare kiloskow aby wszystko sie ulozylo. dodam ze autko nie sciaga ani nic, ale i tak pojade to zrobic dla pewnosci Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Xzandafer Posted July 24, 2005 Share Posted July 24, 2005 Bo u mnie po wymianie samych sprezyn zaczelo sciagac i zeby jechac prosto trzeba trzymac kierownice lekko skrecona. Ale ustawie wkrotce. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.