Guest filtron Posted March 19, 2005 Share Posted March 19, 2005 witam wszystkich mam od niedawna p-10 .1,6 i mam pytanko czy drążek zmiany biegów przy przyspieszeniu moze sie cofacletko do tyłu a przy hamowaniu cofać jest wyczówalne jak trzymam ręke na zmianie biegów Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sonar Posted March 19, 2005 Share Posted March 19, 2005 Jest to najnormalniejszy objaw na świecie. Układ napędowy jest zawieszony elastycznie. Cały układ nieznacznie zmienia położenie w zależności o tego czy przyśpieszamy czy hamujemy przenosi to się na dzwignię zmiany biegów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mar-d1 Posted November 22, 2010 Share Posted November 22, 2010 Szukałem tego na forum, ale nie mogłem znaleźć, może wy mi pomożecie ponieważ j mam taki problem z drążkiem ze strasznie skacze i stuka podczas jazdy a najmocniej na jałowym biegu. Gdy jest na jałowym biegu to dosłownie hałasuje. Wiem że to nie jest normalne że tak tłucze i mam pytanie czy macie jakiś schemat lub zdjęcia z opisem jak go usztywnić by przestał tak skakać i hałasować ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tofu Posted November 22, 2010 Share Posted November 22, 2010 poduszki silnika do zmiany kupisz zamienniki lub same wklady ,,, Link to comment Share on other sites More sharing options...
sauron Posted November 22, 2010 Share Posted November 22, 2010 Ja bym najpierw sprawdził poduszkę pod skrzynią. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CZAJNIK Posted November 23, 2010 Share Posted November 23, 2010 drążek zawsze delikatnie będzie poruszał sie wraz z zespołem napędowym bo obok niego równolegle jest łacznik. jeśli ruch jest zbyt duży moze dojsć nawet do wyskakiwania biegów.objawem moze być wywalona tylna poduszka zespołu napędowego lub poluzowany wspornik (takie przypadki też miewałem na warsztacie) pytanie o hałasowanie drążka jaki to dzwięk ? czy obijającej sie blachy ? czy jeśli na jałowym wciśniesz sprzęgło to ustaje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mar-d1 Posted November 23, 2010 Share Posted November 23, 2010 jak wcisnę sprzęgło to dalej słychać, a jeżeli chodzi o stukanie blachy to jak wrzucam biegi, albo na luzie przy włączonym jak i wyłączonym silniku pomacham delikatnie drążkiem bez zmieniania biegów to wtedy słychać jakby coś o blachę stukało Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CZAJNIK Posted November 23, 2010 Share Posted November 23, 2010 pod autem obok lewarka jest blacha osłonowa do wydechu prawdopodobnie jest odkształcona. wystarczy dogiąć i będzie oki. jeśli jeszcze jakieś inne dzwięki będą dochodziły to opisz je. coś droadzę. pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.