Gość sawyer_ Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Witam serdecznie! Jestem tutaj nowy, więc proszę mnie nie bić ;p Przejdę zatem do konkretów - mam problem z moją piękną, złotą Micrą. Podczas wizyty na stacji benzynowej, pistolet zostaje wybity sygnalizując, że bak jest pełny - natomiast na wskaźniku paliwa widnieje 3/4 baku. Co może być przyczyną i jak najprościej mogę usunąć usterkę? Pozdro! Z góry dzięki za pomoc :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Micry tak mają (=wskaźnik pokazuje niedokładnie). Można całkiem ściągnąć wskazówkę paliwa lub zakleić zegar tak, aby nie było go widać . Lepiej jednak jest się przyzwyczaić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość coyot Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Witam serdecznie! Jestem tutaj nowy, więc proszę mnie nie bić ;p Przejdę zatem do konkretów - mam problem z moją piękną, złotą Micrą. Podczas wizyty na stacji benzynowej, pistolet zostaje wybity sygnalizując, że bak jest pełny - natomiast na wskaźniku paliwa widnieje 3/4 baku. Co może być przyczyną i jak najprościej mogę usunąć usterkę? Pozdro! Z góry dzięki za pomoc :one: jak dla mnie to kwestia wlozenia pistoletu ... jak zle wlozysz to bedzie odbijac co chwila ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sawyer_ Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Micra jezdze juz prawie rok. Na poczatku faktycznie zle wkladalem pistolet, ale pozniej opanowalem trick i caly czas bylo ok, wlewalem do pelna, ale od 2-3 tygodniu problem zaczal wystepowac. Dzisiaj wlalem 30 litrow, wiecej sie nie dalo - to znaczyloby ze jeszcze w baku mialem 10 litrow paliwa? Moze po prostu bede tak dlugo jezdzil, az auto mi stanie - moze plywak sie zacial, czy jak to sie tam nazywa ;p pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sharry Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Z odbijaniem dystrybutora to faktycznie ciekawe. Hipotetycznie można wnioskować ze wlew do baku w K11 jest tak skonstruowany, ze dystrybutor odskakuje (paliwo się zbiera w rurce?) - może ktoś to rozbierał i wie coś więcej ? Osobiście sie przyzwyczaiłem, ze od pierwszego odbicia, to faktycznie pełnego baku to spokojnie 4-5 litrów może wejść. Leje "na chama" nie wciskając klamki dystrybutora do końca. Aczkolwiek kiedyś zdarzyło mi sie przelać i oblałem sie beną.. nic przyjemnego, nie polecam. Teraz staje z boku, hehe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eX Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 ja tam nie mam takiego problemu wskazowka na czerwonej kresce, lane pod sam korek, tak ze paliwo stalo w wlewie, to ok 36/38litrow zalezy jak auto stalo. z wyjezdzaniem paliwa do konca bym sie nie bawil, szkoda by bylo przypadkiem zapchac wtryski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Smoła Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Ja mam podobne problemy z tankowaniem. Czasem wystarczy, że wleje 5 litrów i już mi odbija. Wystarczy, że trochę wyciągne pistolet i jest ok. A co do wskaźnika, to ja dawno przestałem zwracać na niego uwagę. U mnie on tak szybko zmienia położenie, że głowa boli. Przykład: w poniedziałek zatankowałem PB98 za 100 złotych, czyli około 20 litrów i wskaźnik poszedł do góry i zatrzymał się na 3/4. Do dziś rana przejechałem 200 km, a wskaźnik wskazuje, że została mi 1/4 baku. Ja sobie zrobiłem coś takiego. Kupiłem sobie taki pojemnik na benzynę 5 litrowy, zatankowałem za 100 plus te 5 litrów i jeździłem tak długo aż się autka nie dało odpalić. No i wyszło mi że jak wskaźnik jest w połowie, to moge przejechać 400 km plus, minus 15. No i jak narazie nie zabrakło mi benzyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość uciu Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 ja tam nie mam takiego problemu wskazowka na czerwonej kresce, lane pod sam korek, tak ze paliwo stalo w wlewie, to ok 36/38litrow zalezy jak auto stalo.. 36-38litrów??? u mnie jak wskazówka wejdzie na czerwoną kreskę to do baku wchodzi mi maxymalnie 32litry - pod sam korek i dolewaniu mimo odskakującego pistoleta. Czy to oznacza, że mam jeszcze około 6litrów w baku???? Jaka w końcu jest pojemnoś baku bo z tego co mi wiadomo to 36l. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eX Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 to wychodzi ze robia walek tam gdzie tankuje :< Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość coyot Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Jaka w końcu jest pojemnoś baku bo z tego co mi wiadomo to 36l. z tego co ja wiem to 42l albo 43l ... ja ostatnio zalalem 37l i niby bylo pod sam korek ale jakbym sie uparl to z 0,5l by jeszcze z luzem weszlo.... a mialem juz na wskazniku ponizej czerwonej kreski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eX Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 co by nie byc goloslownym: przed czyli wjazd na stacje koniec tankowania (nie chcialo mi sie juz wiecej dolewac bo zimno strasznie) odczekane az wskazowka powstanie tak jak powinna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sawyer_ Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Kiedy moja micra stoi wraz z zapalonym silnikiem (okna i drzwi pozamykane), w kabinie czuć zapach bezyny. Jak rusze i przejade kilka metrow jest juz ok. To normalne? Wczesniej tak nie mialem, przynajmniej tak mi sie wydaje ;p Co do tematu, to chyba zaryzykuje i bede jezdzil tak dlugo, az mi rezerwa sie zaswieci - jeszcze przed niecalym rokiem dzialala i lampka kontrolna infromowala mnie o tym, mam nadzieje, ze teraz tez zadziala ;p. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sharry Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Mi tez wchodzi 36-37 litrów na maxa jeśli wskazówka leży już martwa na czerwonej ziemi . Bak ma 42 l więc to sie zgadza. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eX Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 sawyer_, ale jedynie przy odpalaniu zimnego? i jedynie przy dluzszym postoju? jak przy odpalaniu zimnego to ssanie i czuc wahe. jak stoisz i czuc wacha to moze zawiewac spalinami do auta pomimo zamknietych okien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomasz79 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 panowie czy w waszych nyskach, jak wchodzicie na czerwone pole to żydek sie zapala bo u mnie kurna jest z tym problem. W ogóle moje pytanko brzmi czy nyska ma kontrolke rezerwy paliwa, bo niechce mi sie wierzyc że nie ma. A jeśli tak to jake ewentualne przyczyny takiego problemu, co sprawdzic i jak. Dzieki za rade bo bujam sie z tym problemem uz troszke. Co do pojemności zbiornika to jeszcze nie sprawdzałem ale tankuje na tej samej stacji co Ex więc też sprawdzę ile wejdzie i dam info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość coyot Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Tomasz79, ... wymien zarowke ... :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomasz79 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 to juz za mna, rozebrałem licznik; dobrałem się do żarówki sprawdziłem i jest dobra (taka sama jak żarówka od kontrolki akumulatora) i co ? Dalej ciemnota. nie mam pomysł co z tym fantem dalej. :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eX Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Tomasz79, az do gdanska jezdzisz tankowac ? :diabel: :diabel2: :one: :kosci: zartuje u mnie zarowka ok, rezerwy ani dzwiekowej ani swietlnej nie ma ja juz sie przyzwyczailem,ze co chwila zerkac na zegary, rano olej sprawdzac (ale nie smakowac ) a nie chce mi sie sprawdzac czy w plywaku wszystko jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Longers Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 ja na szczescie nie mam takiego klopotu jak wy, podtlenek LPG i jak mam ponad 250km to tankuje. benzyne dolewam jak dochodzi do czerwonego pola i co jest smieszne po zatankowaniu 7 litrow wskazowka jest niemalze w polowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franc821 Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 to juz za mna, rozebrałem licznik; dobrałem się do żarówki sprawdziłem i jest dobra (taka sama jak żarówka od kontrolki akumulatora) i co ?Dalej ciemnota. nie mam pomysł co z tym fantem dalej. :/ Ja również wymieniłem żaróweczkę i też klapa, wskaźnik na czerwonej kresce a "żyd" się nie świeci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Smoła Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 franc821 Ja mam tak samo. Raz udało mi się wyjeździć tak, że rano mi już nie zapalił. Pewnie dlatego, że stał na lekkin wzniesieniu . Wydaję mi się, że to może byc coś z pływakiem. Mam taki ambitny plan, jak będzie ciepło, żeby się dobrać do tego i zobaczyć jak to wygląda i co można z tym zrobić. Zastanawia mnie jedno, w jaki sposób skonstruowany jest sam czujnik, który znajduje się w baku. Coś mi chodzi po głowie, że to może być jakiś tensometr rezystancyjny i może ścieżki się na nim powycierały. Może ktoś z użytkowników robił już kiedyś coś takiego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mi Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Ja również wymieniłem żaróweczkę i też klapa, wskaźnik na czerwonej kresce a "żyd" się nie świeci mi się zapala dopiero w połowie czerwonego pola... i do tego jeszcze "piszczy", jak jest juz na ostatniej czerwonej kresce... i tak mnie tym przestraszyła, ze teraz staram się nie dopuszczać do tak niskiego stanu ON Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franc821 Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Ja osobiście pilnuję żeby tankować jak tylko wskazówka "dotyka" czerwonej kreski (najpóźniej) , ale myślę że przy ów kresce kontrolka rezerwy powinna już dać znać o sobie , może ktoś komu działa lampka rezerwy napisze kiedy powinna się prawidłowo zapalać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość coyot Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 u mnie sie zapala roznie ... raz jak wejdzie na czerwone innym razem zaraz przed czerwonym ... nie ma reguły ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Go_nia Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 Obszernie rozwinięty temat jest -> TUTAJ <- a jeśli chodzi o moja rezerwę, czerwone pola to są u mnie jakby 3 kreseczki nie tak jak u eXa 1 i kontrolka zapala się na ostatniej i piszczy jak u Mi Za pierwszym razem aż podskoczyłam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.