Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Zapach siarkowodoru w samochodzie


Guest Buczek
 Share

Recommended Posts

Guest Buczek

Cześć!!!

Mam problem z zapachem siarkowodoru w samochodzie.Diagnostykę zrobiłem wszystko ok,regulacje gazu zrobiłem wszystko ok,skład mieszanki ustawiony. Co to jest?? Może posuty katalizator.Zapach czuć najczęściej po hamowaniu.Nie wiem co to może być.

Link to comment
Share on other sites

Guest Nyska

Na moje oko to coś z akumulatorem. Miałem już coś takiego. U mnie zrobiło się zwarcie w akumulatorze i się gotował .

Przy zbyt durzym prądzie ładowania też może być taki objaw.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest Buczek

Cześć!

Słuchajcie nie mogę zupełnie dojść co się dzieje.Akumulator w porządku.Dzieje sie to wtedy kiedy bardziej dam mu w du..,wtedy nemiłosiernie w środku śmierdzi zgniłymi jajami.Jeżdżę na gazie - skład mieszanki idealny.POMOCY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

AREK

Link to comment
Share on other sites

Guest kazek

u mnie podobnie waliło jak włączyłem klime po zimie a teraz juz nie czuć, ale gaz też może być jak wciśniesz do oporu to może cały gaz nie zdąży byc wciągnięty przez podciśnienie no chyba ze masz wtrysk gazu

Link to comment
Share on other sites

Guest Paweł Stef.

A ja wiem że "zbukami wali" też wtedy gdy pali sie sprzęgło,

może to .... okładzinki mocium panie ;-)

może to wtedy jak mu dajesz w d*pę śłizga się sprzęgło i "wali zbukami"

pozdro

Link to comment
Share on other sites

Guest Dżodżo
A ja wiem że "zbukami wali" też wtedy gdy pali sie sprzęgło,

może to .... okładzinki mocium panie ;-)

może to wtedy jak mu dajesz w d*pę śłizga się sprzęgło i "wali zbukami"

pozdro

Jak dajesz w dupe, to tez wieksza ilosc spalin i pod wiekszym cisnieniem przeplywa przez katalizator i moze tak smierdziec.

Najlepiej niech ktos go przygazuje, a Ty stan przy wylocie z tlumika i powachaj moze wtedy to poczujesz.

 

 

POZDRAWIAM.....

Link to comment
Share on other sites

Guest Mirek
Cześć!!!

Mam problem z zapachem siarkowodoru w samochodzie.Diagnostykę zrobiłem wszystko ok,regulacje gazu zrobiłem wszystko ok,skład mieszanki ustawiony. Co to jest?? Może posuty katalizator.Zapach czuć najczęściej po hamowaniu.Nie wiem co to może być.

U mnie jest ten sam problem - dokładnie taki sam. Moim zdaniem gdy jest wilgotno to bardziej to czuc niż pdczas suchych dni (ale to może przewrażliwienie na tym punkcie)

Jak dajesz w dupe, to tez wieksza ilosc spalin i pod wiekszym cisnieniem przeplywa przez katalizator i moze tak smierdziec.

Najlepiej niech ktos go przygazuje, a Ty stan przy wylocie z tlumika i powachaj moze wtedy to poczujesz.

Robiłem w ten sposób - smród nie wydostaje się z rury.

Wczoraj przyjechałem pod blok, i zaczęło śmierdzieć. Ojciec wyszedł z samochodu i powiedział że to z przodu śmierdzi a nie z tyłu

Nie przytrafia mi się to jak jeżdzę na benzynie. Sądzę również że to nie jest spowodowane klimatyzacją (zagrzybienie) - ale jutro i tak odgrzybiam więc podzielę się spostrzeżeniami po tym zabiegu.

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Guest Buczek

Słuchajcie z rury nie śmierdzi.Smród wydostaje się wg.mnie z przodu ale może to być złudne.Nie dzieje się to podczas jazdy tylko po hamowaniu gdy się staje.K.....zaczyna mnie to denerwować.Mam małe dzieci jak zajedzie to porzygać się można.Nie wiem to kogo mam się z tym udać!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Mirek

Odgrzybiłem klime i narazie nie śmierdzi. Jednak dowiedziałem się że najprawdopodobniej to katalizator się przepala. Wiem że nowy katalizator też tak śmierdzi (przekonałem się jeżdząc nowym Oplem Astrą). Jeżeli to nie będzie zagrzybiona klima to zdecydowanie stawiam na katalizator.

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Guest Buczek
Dokładnie, wali z katalizatora. Najbardziej czuć przy gwałtownym zatrzymaniu się po ostrej jeździe.

 

Dokładnie tak jest,czy jest to wina że się rozsypał czy tak ma być.A i zktórego tak wali bo podobna są 2 z przedniego czy z tylnego.

Pozdrawiam wszystkich AREK

Link to comment
Share on other sites

Guest Mirek

Z tego co się orientuję to śmierdzi z przedniego. A że śmierdzi to znaczy że się przepala. Nowy po założeniu i przejechaniu kilkdziesięciu kilometrów też tak nieładniepachnie. Po ok. 100 km powinien przesatć ale podobno w japończykach zdaza się tak że ten nieprzyjemny zapach zostaje na amen (podobno).

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Guest Buczek
Z tego co się orientuję to śmierdzi z przedniego. A że śmierdzi to znaczy że się przepala. Nowy po założeniu i przejechaniu kilkdziesięciu kilometrów też tak nieładniepachnie. Po ok. 100 km powinien przesatć ale podobno w japończykach zdaza się tak że ten nieprzyjemny zapach zostaje na amen (podobno).

Pozdrawiam

Czy można wywalić ten katalizator!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Mirek

Można. Ale podczas przeglądu wyjdzie za duża ilość emisji spalin. Nie ma problemu jeśli przegląd (stempelek w dowodzoie rejestracyjnym) robi Twój znajomy :D . Podobno zamiast katalizatora można coś tam wstawić przez co będą przechodziły spaliny.

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Guest Buczek
Można. Ale podczas przeglądu wyjdzie za duża ilość emisji spalin. Nie ma problemu jeśli przegląd (stempelek w dowodzoie rejestracyjnym) robi Twój znajomy :D . Podobno zamiast katalizatora można coś tam wstawić przez co będą przechodziły spaliny.

Pozdrawiam

Może ktoś wie z was jak mozna tą sprawe załatwić,co wstawić?

Link to comment
Share on other sites

Guest KaZeLoT

A czy ktoś się spotkał z badaniem emisji spalin na przeglądzie? Bo ja do tej pory nie miałem okazji widzeć takiej operacji.

Link to comment
Share on other sites

Guest Buczek
A czy ktoś się spotkał z badaniem emisji spalin na przeglądzie? Bo ja do tej pory nie miałem okazji widzeć takiej operacji.

Rzeczywiście masz rację,nawet ostatnio robiłem przegląd i nikt mi tego nie sprawdzał.Jak sie wkurze to pojadę i wypieprzę przedni katalizator i skończy się smród.

Link to comment
Share on other sites

Guest KaZeLoT

Chyba mogą się przyczepić do braku puchy i dlatego dla niepoznaki w środek kata wstawia się przelotową rurkę.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

miałem to samo i problem leży w regulacji gazu. Po prostu katalizator dopala (rozkłada) węglowodany które w nadmiarze wychodzą z silnika. Masz za bogatą mieszankę. Na analizator tego nie ustawisz bo katalizator to niweluje, proponuję regulacje tylko na podstawie sondy lambda lub pomiar analizatorem przed katalizatorem.

Link to comment
Share on other sites

Guest lukaszka

dokladnie tak-kwestia wyregulowania, tez mialem podobny klopot, smierdzialo jak silnik pracowal na gazie, u mnie smierdzialo caly czas, smrod byl niesamowity, o dziwo najbardziej smierdzialo na wolnych obratach,

 

kolega przedmówca mial zapewne na mysli o weglowodory, ale i tak kazdy wie o co chodzi :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest mepszo

jak śmierdzi jajami to napewno katalizator nie przepalił spalin były za bogate . Jak jeździ się sokojnie to mieszanka jest uboższa i jak po takiej jeżdzie dasz w rurę to zanim wszysko się unormuje to śmierdzi jak cały czas jeżdisz dynamicznie to nie bedzie śmirdzieć a jak śmierdzi cały czas to może być wina sondy/zabogata mieszanka

Link to comment
Share on other sites

Guest mepszo

pdobno sprawdzają analizę na niektórych stacjach mnie ostatnio tylko pożądnie wyszarpali na szarpakach, a katalizatora nie polecam wybijać bo pry wyższych obrotach jest zdecydowanie głośniej i jest to mało kmfortowy dźwięk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...