Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

automat


Guest andrew
 Share

Recommended Posts

Dobre pytanie. Podobno jak najrzadziej. Ja w swojej zmienielem pierwszy raz jak miala 70 tys mil.

Slyszalem tez aby wogole nie zmieniac. Ale ja na to nie ide. Kolega zmienil olej i za tydzien mu padla. Ja poz mnienie jezdze jzu prawie 2 miesiace i jest dobrze. Nie slizga tak bardzo.

Goraco polecam zamonotwac dodatkowy uklad chlodzacy oleju w skrzyni.

Link to comment
Share on other sites

ATF w automacie nalezy wymieniac gdy zmieni on barwe z czerwonej na ciemno-brazowa i robi sie to co ok. 30 tys km.Pierwszymi objawami zuzytego ATF`u jest szarpanie podczas zmiany biegow.

Link to comment
Share on other sites

ATF w automacie nalezy wymieniac gdy zmieni on barwe z czerwonej na ciemno-brazowa i robi sie to co ok. 30 tys km.Pierwszymi objawami zuzytego ATF`u jest szarpanie podczas zmiany biegow.

 

Najlepsze jest to ze mnie nic nie szarpalo nawet po 70tys mil.

Link to comment
Share on other sites

Guest Butryn

Ja mialem wymiane po 160,000 km / / / / ale to przy tym jak wkladali mi nowa transmisje 8)

 

p.s. nie z tego powodu siadla...

 

ale tak co 50,000-60,000 powinno sie zmieniac

Link to comment
Share on other sites

No to ja w swojej wymieniłem po 50.000 i czuje że jakoś lepiej sie te biegi zmieniają

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest Crush

ja mam w swojej 58 tys mil i zaczyna mi szarpac przy zmainie , szczegolnie jak ostro jade , wczesniej chyba tego nie robiła , ale nie jestem pewien , jaki olej najlepeiej wlac ???

 

 

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Przy mocnej akceleracji maximy zawsze szarpaly przy zmianie z jedynki na dwojke. A co do oleju to najlepszy oczywiscie.

A tak na sersjio to wlej DexronIII badz IV

One sa najlepsze

Link to comment
Share on other sites

Guest bistur

Po co te zbędne dyskusje.Płyn w automatycznej skrzyni biegów wymianiamy zgodnie z zaleceniami producenta czyli co 60.000 km i koniec.

Link to comment
Share on other sites

Po co te zbędne dyskusje.Płyn w automatycznej skrzyni biegów wymianiamy zgodnie z zaleceniami producenta czyli co 60.000 km i koniec.

 

A moja mowi 60 tys mil

Link to comment
Share on other sites

P10 mam napisane w Serivsówce ze olej w skrzynie nalerzy najpożniej wymienić po 60 tyś km.

 

Jak wiadomo częstrza wymiana zaowocuje z pewnością dłuższą żywotnością tego elementu

Link to comment
Share on other sites

Może wersja amerykańska lub starszy model tak ma.Ale w A33 w wersji europejskiej wymieniamy co 60.000 km.Pozdrawiam.

 

A jaka masz skrzynie?? czworka?? czy piatka??

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest Crush

w ostatnim auto swiecie pisali ze nie powinno sie na maxa przyspieszac , zadnych gwałtownych chamowan ani przyspieszen , al e mi sie akurat wydaje ze moja skrzynia swietnie sie do tego nadaje , moze by załozyc jeszcze cos innego zeby dopomoc chłodnicy na skrzyni biegów ??

mieliscie jakies problemy z automatem od ostrej jazdy ?? , i jerszcze jedno jakis glupi nawyk mam ze jak sie zbilizam do skrzyzowania to bez wciskania chamulca właczam na luz :( to samo przy ruszaniu załaczam D bez wciskania chamulca , mozna tak robic ??

 

 

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Myslisz o chlodzeniu?? Mam cos takiego. Bardzo latwe w instalacji. Zajelo moze niecala godzine.

 

A co do zmiany biegow to ja nie daje na N tylko na 2 badz 1. zaleznie jak szybko jade. Wtedy mysla ze to manual i jzu zaden civic nie demonstruje swojego silnika na skrzyzowaniu :wink:

 

Skrzynie w maximie mozesz zrabac tylko przez:

- wrzucenie na D gdy silnik jest na wysokich obrotach,

- za duzo badz niewystarczajaco plynu w przekladni.

 

Aha no i nie dawaj na R badz P gdy samochod jest w ruchu

Link to comment
Share on other sites

Guest Crush

oki sprobuje , bo od 1 do D sie fajnie przechodzi szczegolnie na 2 jak obroty do maxa dochodza a samochod juz niezle popier... a dzwik silnika bomba ;)

teraz sie pobawie w druga strone tzn.. z redukcja

 

dzieki i pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Ha ha. Spodobalo sie.

Jasli bylbys zainteresowany specjalnym chlodzeniem plynu w skrzyni daj znac. Mam wszystko dokladnie opisane, tylko tyle ze po angielsku. Ale jak dla ciebie to moge przetlumaczyc. Sa obrazki tak wiec bedzie latwo :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Crush

nie wiem czy jest p[otrzeba ?? przecierz jest chłodnica , teraz niedługo bede wymieniał olej zobacze w jakim jest stanie po 60 tys. mil

miałes kiedys problemy z chłodzeniem skrzyni ze załozyłes dodatkowe ??

Link to comment
Share on other sites

Na szczescie jeszcze nie. Ale przy jezdzie gdzie mielisz biegami oplaca sie. Znaczy oplaca. Nie grzeje sie tak bardzo a co za tym idzie mniej zurzywa

Link to comment
Share on other sites

To chlodzenie oleju w skrzyni biegów jest oparte na zasadzie chlodzenia powietrzem czy cieczą ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...