Guest andrew Posted March 21, 2005 Share Posted March 21, 2005 co ile się wymienia olej w automacie (skrzyni biegów) pozdr. AS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted March 21, 2005 Share Posted March 21, 2005 Dobre pytanie. Podobno jak najrzadziej. Ja w swojej zmienielem pierwszy raz jak miala 70 tys mil. Slyszalem tez aby wogole nie zmieniac. Ale ja na to nie ide. Kolega zmienil olej i za tydzien mu padla. Ja poz mnienie jezdze jzu prawie 2 miesiace i jest dobrze. Nie slizga tak bardzo. Goraco polecam zamonotwac dodatkowy uklad chlodzacy oleju w skrzyni. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tomi Posted March 21, 2005 Share Posted March 21, 2005 ATF w automacie nalezy wymieniac gdy zmieni on barwe z czerwonej na ciemno-brazowa i robi sie to co ok. 30 tys km.Pierwszymi objawami zuzytego ATF`u jest szarpanie podczas zmiany biegow. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted March 21, 2005 Share Posted March 21, 2005 ATF w automacie nalezy wymieniac gdy zmieni on barwe z czerwonej na ciemno-brazowa i robi sie to co ok. 30 tys km.Pierwszymi objawami zuzytego ATF`u jest szarpanie podczas zmiany biegow. Najlepsze jest to ze mnie nic nie szarpalo nawet po 70tys mil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mrówa Posted March 21, 2005 Share Posted March 21, 2005 no ja zawsze co 50 tyś staram sie wymieniac :wink: w cvt w zwyklym automacie dodaje sobie 15 tys km Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Butryn Posted March 21, 2005 Share Posted March 21, 2005 Ja mialem wymiane po 160,000 km / / / / ale to przy tym jak wkladali mi nowa transmisje 8) p.s. nie z tego powodu siadla... ale tak co 50,000-60,000 powinno sie zmieniac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaca V6 Posted March 23, 2005 Share Posted March 23, 2005 No to ja w swojej wymieniłem po 50.000 i czuje że jakoś lepiej sie te biegi zmieniają Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Crush Posted April 26, 2005 Share Posted April 26, 2005 ja mam w swojej 58 tys mil i zaczyna mi szarpac przy zmainie , szczegolnie jak ostro jade , wczesniej chyba tego nie robiła , ale nie jestem pewien , jaki olej najlepeiej wlac ??? pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted April 26, 2005 Share Posted April 26, 2005 Przy mocnej akceleracji maximy zawsze szarpaly przy zmianie z jedynki na dwojke. A co do oleju to najlepszy oczywiscie. A tak na sersjio to wlej DexronIII badz IV One sa najlepsze Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bistur Posted April 28, 2005 Share Posted April 28, 2005 Po co te zbędne dyskusje.Płyn w automatycznej skrzyni biegów wymianiamy zgodnie z zaleceniami producenta czyli co 60.000 km i koniec. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted April 28, 2005 Share Posted April 28, 2005 Po co te zbędne dyskusje.Płyn w automatycznej skrzyni biegów wymianiamy zgodnie z zaleceniami producenta czyli co 60.000 km i koniec. A moja mowi 60 tys mil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bistur Posted April 29, 2005 Share Posted April 29, 2005 Może wersja amerykańska lub starszy model tak ma.Ale w A33 w wersji europejskiej wymieniamy co 60.000 km.Pozdrawiam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted April 29, 2005 Share Posted April 29, 2005 P10 mam napisane w Serivsówce ze olej w skrzynie nalerzy najpożniej wymienić po 60 tyś km. Jak wiadomo częstrza wymiana zaowocuje z pewnością dłuższą żywotnością tego elementu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted April 29, 2005 Share Posted April 29, 2005 Może wersja amerykańska lub starszy model tak ma.Ale w A33 w wersji europejskiej wymieniamy co 60.000 km.Pozdrawiam. A jaka masz skrzynie?? czworka?? czy piatka?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted April 29, 2005 Share Posted April 29, 2005 czwóreczka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted April 29, 2005 Share Posted April 29, 2005 To taka sama jak moja. Dokladnie to samo. Wyglad zewnetrzny inny ale mechanizmy te same Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Crush Posted May 16, 2005 Share Posted May 16, 2005 w ostatnim auto swiecie pisali ze nie powinno sie na maxa przyspieszac , zadnych gwałtownych chamowan ani przyspieszen , al e mi sie akurat wydaje ze moja skrzynia swietnie sie do tego nadaje , moze by załozyc jeszcze cos innego zeby dopomoc chłodnicy na skrzyni biegów ?? mieliscie jakies problemy z automatem od ostrej jazdy ?? , i jerszcze jedno jakis glupi nawyk mam ze jak sie zbilizam do skrzyzowania to bez wciskania chamulca właczam na luz to samo przy ruszaniu załaczam D bez wciskania chamulca , mozna tak robic ?? pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted May 16, 2005 Share Posted May 16, 2005 Myslisz o chlodzeniu?? Mam cos takiego. Bardzo latwe w instalacji. Zajelo moze niecala godzine. A co do zmiany biegow to ja nie daje na N tylko na 2 badz 1. zaleznie jak szybko jade. Wtedy mysla ze to manual i jzu zaden civic nie demonstruje swojego silnika na skrzyzowaniu :wink: Skrzynie w maximie mozesz zrabac tylko przez: - wrzucenie na D gdy silnik jest na wysokich obrotach, - za duzo badz niewystarczajaco plynu w przekladni. Aha no i nie dawaj na R badz P gdy samochod jest w ruchu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Crush Posted May 16, 2005 Share Posted May 16, 2005 ale z D na 2 dajesz bez wcisjkania hamulca ??? podczas jazdy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted May 16, 2005 Share Posted May 16, 2005 Tak. Bez hamulca. Tak samo z 2 na 1 i dowrotnie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Crush Posted May 17, 2005 Share Posted May 17, 2005 oki sprobuje , bo od 1 do D sie fajnie przechodzi szczegolnie na 2 jak obroty do maxa dochodza a samochod juz niezle popier... a dzwik silnika bomba teraz sie pobawie w druga strone tzn.. z redukcja dzieki i pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted May 17, 2005 Share Posted May 17, 2005 Ha ha. Spodobalo sie. Jasli bylbys zainteresowany specjalnym chlodzeniem plynu w skrzyni daj znac. Mam wszystko dokladnie opisane, tylko tyle ze po angielsku. Ale jak dla ciebie to moge przetlumaczyc. Sa obrazki tak wiec bedzie latwo :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Crush Posted May 17, 2005 Share Posted May 17, 2005 nie wiem czy jest p[otrzeba ?? przecierz jest chłodnica , teraz niedługo bede wymieniał olej zobacze w jakim jest stanie po 60 tys. mil miałes kiedys problemy z chłodzeniem skrzyni ze załozyłes dodatkowe ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted May 17, 2005 Share Posted May 17, 2005 Na szczescie jeszcze nie. Ale przy jezdzie gdzie mielisz biegami oplaca sie. Znaczy oplaca. Nie grzeje sie tak bardzo a co za tym idzie mniej zurzywa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted May 17, 2005 Share Posted May 17, 2005 To chlodzenie oleju w skrzyni biegów jest oparte na zasadzie chlodzenia powietrzem czy cieczą ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.