Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Jak z tym gazem???


Guest KHALAD
 Share

Recommended Posts

Guest KHALAD

Witam. mam p11 GT 1997. przebieg 83000km. Zastanawiam się nad gazem do samochodu. Ale mam dylemat bo nie wiem jak zachowa się nysa na gazie. sporo osób które pytałem miało problemy przez gaz a ja nie chcę zarżnąć silnika. Jak jest u was czy warto a jeśli tak to jaki?? zwykły czy może sekwencję różnica w cenie to 2000 zł.. znjomy ma X-traila i już 2 silniki mu przez gaz padły. Jak to jest ????? napiszcie jak u was jak z zaworami i żywotnością silnika , jak zachowa się komputer??? nie zgłupieje??

Link to comment
Share on other sites

Guest Scyzor
Witam. mam p11 GT 1997. przebieg 83000km. Zastanawiam się nad gazem do samochodu. Ale mam dylemat bo nie wiem jak zachowa się nysa na gazie. sporo osób które pytałem miało problemy przez gaz a ja nie chcę zarżnąć silnika. Jak jest u was czy warto a jeśli tak to jaki?? zwykły czy może sekwencję różnica w cenie to 2000 zł.. znjomy ma X-traila i już 2 silniki mu przez gaz padły. Jak to jest ????? napiszcie jak u was jak z zaworami i żywotnością silnika , jak zachowa się komputer??? nie zgłupieje??

 

Silniki SR20DE to jedne z najłatwiejszych do zagazowania silników i raczej nie powinny przysparzać żadnych problemów przy poprawnie założonej instalce. Jeśli myślisz o zagazowaniu i tylko odstrasza Cię fakt, że komuś kiedyś ktoś powiedział że przez gaz zniszczył silnik to montuj a nie oglądaj się na bzdurne opinie.

 

pzd

Link to comment
Share on other sites

Guest KHALAD

Tylko że mój znajomy posadził dwa silniki w x-trailu przez gaz. napiszcie czy warto inwestować w sekwwencję czy zwykły wystarczy?? i jak z wytrzymałością zaworów czy się gniazda nie wypalają.

Link to comment
Share on other sites

Tylko że mój znajomy posadził dwa silniki w x-trailu przez gaz. napiszcie czy warto inwestować w sekwwencję czy zwykły wystarczy?? i jak z wytrzymałością zaworów czy się gniazda nie wypalają.

 

uwielbiam takie gadanie.. nie przez gaz, a przez kiepską instalkę, albo pseudo-mechaników. dobrze wyregulowana instalka nie ma prawa zniszczyć silnika (w większości przypadków ;-) ). problem w tym, że tanich instalkach baaardzo trudno to zrobić.

Link to comment
Share on other sites

Guest KHALAD

Fakt. nawet gazownicy mówią że w nowych samochodach są duże problemy z regulacją bo dużo elektroniki i zabezpieczeń. wczoraj na mojej kochanej stacji benzynowej obok napisu PB95 zobaczyłem drugi 3.85zł załamka :evil: a pierwszy samochód tankowałem za 1zł gdzie te czasy. teraz dylemat zwykły czy sekwencja???

Link to comment
Share on other sites

Guest Scyzor
Tylko że mój znajomy posadził dwa silniki w x-trailu przez gaz. napiszcie czy warto inwestować w sekwwencję czy zwykły wystarczy?? i jak z wytrzymałością zaworów czy się gniazda nie wypalają.

 

Holy ma rację. Nie przez gaz, tylko przez fatalnie założoną instalkę. Co do gniazd zaworowych to powinny wytrzymać długo, tylko czasem pojeździj na benzynie. I dbaj o dobrą regulację, żebyś nie jeździł na zbyt bogatej mieszance.

Jeśli zaś chodzi o typ, to ja bym zakładał zwykłą podciśnieniówkę ( tak właśnie zrobiłem ). Dobrze założona nie będzie sprawiać żadnych kłopotów a zwróci się znacznie szybciej ;)

 

pzd

Link to comment
Share on other sites

Guest KHALAD

Wczoraj byłem u gazownika który ma opinie jednego z najlepszych w mieście. radzi mi zakładać instalkę na wtrysku do mojej nysy. twierdzi że zwykła może być za słaba i czasem strzela co może przepływomierz posadzić. tylko cena 3300 :?

Link to comment
Share on other sites

Guest Scyzor
Wczoraj byłem u gazownika który ma opinie jednego z najlepszych w mieście. radzi mi zakładać instalkę na wtrysku do mojej nysy. twierdzi że zwykła może być za słaba i czasem strzela co może przepływomierz posadzić. tylko cena 3300 :?

 

Radzić to Ci każdy będzie wtrysk. Więcej zarobi na starcie, a potem z regulacjami się nie będzie bujał. Wiadomo wtrysk pewniejszy, mniej problematyczny i bardziej zaawansowany technicznie. Ale będzie się znacznie dłużej zwracać. Twój wybór, ja bym montował zwykłą podciśnieniówkę.

 

pzd

Link to comment
Share on other sites

Guest KHALAD

Scyzor jak długo jeździsz już na swojej instalce. jak spalanie i osiągi. kupiłem gt i nie chcę żeby zostało mi 120km na gazie , z drugiej strony 20l gazu na 100 też nieciekawa perspektywa :? jakiej firmy masz gaz???

Link to comment
Share on other sites

Guest Scyzor
Scyzor jak długo jeździsz już na swojej instalce. jak spalanie i osiągi. kupiłem gt i nie chcę żeby zostało mi 120km na gazie , z drugiej strony 20l gazu na 100 też nieciekawa perspektywa :? jakiej firmy masz gaz???

No ja to stosunkowo krótko bo dopiero od listopada, ale zapytaj starszych stażem. Ja oparłem swoją decyzję na kilkunastu pozytywnych opiniach użytkowników. Od momentu montażu nie robiłem przy niej kompletnie nic! ( W GA16DE w Almerce jeździłem raz na 2 tygodnie do gazownika bo ciągle coś było nie tak ) Leję i jeżdże. Nie zauważyłem żadnego spadku mocy, żadnego przygasania, żadnego przerywania. Choć powtarzam po raz kolejny, to przede wszystkim kwestia poprawnej instalki!

Spalanie? 11,5-12 l gazu po mieście zimą, 10l na trasie.

 

Doświadczenie uczy że na gazie jeżdżą chłopaki z przebiegiem prawie 200tys km i nie ma problemów. Wszystko zależy od tego gdzie i jak Ci założą.

 

pzd

Link to comment
Share on other sites

Guest Scyzor
Jakiej firmy masz gaz?? może ktoś z większym przebiegiem się też wypowie?

 

Sorki, zapomniałem dodać. Instalkę mam firmowaną marką Tartarini.

 

pzd

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...