Guest KHALAD Posted March 21, 2005 Share Posted March 21, 2005 Witam. mam p11 GT 1997. przebieg 83000km. Zastanawiam się nad gazem do samochodu. Ale mam dylemat bo nie wiem jak zachowa się nysa na gazie. sporo osób które pytałem miało problemy przez gaz a ja nie chcę zarżnąć silnika. Jak jest u was czy warto a jeśli tak to jaki?? zwykły czy może sekwencję różnica w cenie to 2000 zł.. znjomy ma X-traila i już 2 silniki mu przez gaz padły. Jak to jest ????? napiszcie jak u was jak z zaworami i żywotnością silnika , jak zachowa się komputer??? nie zgłupieje?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Scyzor Posted March 22, 2005 Share Posted March 22, 2005 Witam. mam p11 GT 1997. przebieg 83000km. Zastanawiam się nad gazem do samochodu. Ale mam dylemat bo nie wiem jak zachowa się nysa na gazie. sporo osób które pytałem miało problemy przez gaz a ja nie chcę zarżnąć silnika. Jak jest u was czy warto a jeśli tak to jaki?? zwykły czy może sekwencję różnica w cenie to 2000 zł.. znjomy ma X-traila i już 2 silniki mu przez gaz padły. Jak to jest ????? napiszcie jak u was jak z zaworami i żywotnością silnika , jak zachowa się komputer??? nie zgłupieje?? Silniki SR20DE to jedne z najłatwiejszych do zagazowania silników i raczej nie powinny przysparzać żadnych problemów przy poprawnie założonej instalce. Jeśli myślisz o zagazowaniu i tylko odstrasza Cię fakt, że komuś kiedyś ktoś powiedział że przez gaz zniszczył silnik to montuj a nie oglądaj się na bzdurne opinie. pzd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KHALAD Posted March 22, 2005 Share Posted March 22, 2005 Tylko że mój znajomy posadził dwa silniki w x-trailu przez gaz. napiszcie czy warto inwestować w sekwwencję czy zwykły wystarczy?? i jak z wytrzymałością zaworów czy się gniazda nie wypalają. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest holy Posted March 23, 2005 Share Posted March 23, 2005 Tylko że mój znajomy posadził dwa silniki w x-trailu przez gaz. napiszcie czy warto inwestować w sekwwencję czy zwykły wystarczy?? i jak z wytrzymałością zaworów czy się gniazda nie wypalają. uwielbiam takie gadanie.. nie przez gaz, a przez kiepską instalkę, albo pseudo-mechaników. dobrze wyregulowana instalka nie ma prawa zniszczyć silnika (w większości przypadków ;-) ). problem w tym, że tanich instalkach baaardzo trudno to zrobić. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KHALAD Posted March 23, 2005 Share Posted March 23, 2005 Fakt. nawet gazownicy mówią że w nowych samochodach są duże problemy z regulacją bo dużo elektroniki i zabezpieczeń. wczoraj na mojej kochanej stacji benzynowej obok napisu PB95 zobaczyłem drugi 3.85zł załamka :evil: a pierwszy samochód tankowałem za 1zł gdzie te czasy. teraz dylemat zwykły czy sekwencja??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Scyzor Posted March 23, 2005 Share Posted March 23, 2005 Tylko że mój znajomy posadził dwa silniki w x-trailu przez gaz. napiszcie czy warto inwestować w sekwwencję czy zwykły wystarczy?? i jak z wytrzymałością zaworów czy się gniazda nie wypalają. Holy ma rację. Nie przez gaz, tylko przez fatalnie założoną instalkę. Co do gniazd zaworowych to powinny wytrzymać długo, tylko czasem pojeździj na benzynie. I dbaj o dobrą regulację, żebyś nie jeździł na zbyt bogatej mieszance. Jeśli zaś chodzi o typ, to ja bym zakładał zwykłą podciśnieniówkę ( tak właśnie zrobiłem ). Dobrze założona nie będzie sprawiać żadnych kłopotów a zwróci się znacznie szybciej pzd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KaZeLoT Posted March 23, 2005 Share Posted March 23, 2005 Scyzor, miałeś chyba na myśli zbyt ubogą mieszankę? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Scyzor Posted March 23, 2005 Share Posted March 23, 2005 Scyzor, miałeś chyba na myśli zbyt ubogą mieszankę? Ekhm... No tak pzd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dawidos75 Posted March 23, 2005 Share Posted March 23, 2005 ja jeżdze na gaziku juz 3 latka i jakos nie narzekam no a koszt benzyny ... bez komentarza. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KHALAD Posted March 24, 2005 Share Posted March 24, 2005 Wczoraj byłem u gazownika który ma opinie jednego z najlepszych w mieście. radzi mi zakładać instalkę na wtrysku do mojej nysy. twierdzi że zwykła może być za słaba i czasem strzela co może przepływomierz posadzić. tylko cena 3300 :? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Scyzor Posted March 24, 2005 Share Posted March 24, 2005 Wczoraj byłem u gazownika który ma opinie jednego z najlepszych w mieście. radzi mi zakładać instalkę na wtrysku do mojej nysy. twierdzi że zwykła może być za słaba i czasem strzela co może przepływomierz posadzić. tylko cena 3300 :? Radzić to Ci każdy będzie wtrysk. Więcej zarobi na starcie, a potem z regulacjami się nie będzie bujał. Wiadomo wtrysk pewniejszy, mniej problematyczny i bardziej zaawansowany technicznie. Ale będzie się znacznie dłużej zwracać. Twój wybór, ja bym montował zwykłą podciśnieniówkę. pzd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KHALAD Posted March 24, 2005 Share Posted March 24, 2005 Scyzor jak długo jeździsz już na swojej instalce. jak spalanie i osiągi. kupiłem gt i nie chcę żeby zostało mi 120km na gazie , z drugiej strony 20l gazu na 100 też nieciekawa perspektywa :? jakiej firmy masz gaz??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Scyzor Posted March 24, 2005 Share Posted March 24, 2005 Scyzor jak długo jeździsz już na swojej instalce. jak spalanie i osiągi. kupiłem gt i nie chcę żeby zostało mi 120km na gazie , z drugiej strony 20l gazu na 100 też nieciekawa perspektywa :? jakiej firmy masz gaz??? No ja to stosunkowo krótko bo dopiero od listopada, ale zapytaj starszych stażem. Ja oparłem swoją decyzję na kilkunastu pozytywnych opiniach użytkowników. Od momentu montażu nie robiłem przy niej kompletnie nic! ( W GA16DE w Almerce jeździłem raz na 2 tygodnie do gazownika bo ciągle coś było nie tak ) Leję i jeżdże. Nie zauważyłem żadnego spadku mocy, żadnego przygasania, żadnego przerywania. Choć powtarzam po raz kolejny, to przede wszystkim kwestia poprawnej instalki! Spalanie? 11,5-12 l gazu po mieście zimą, 10l na trasie. Doświadczenie uczy że na gazie jeżdżą chłopaki z przebiegiem prawie 200tys km i nie ma problemów. Wszystko zależy od tego gdzie i jak Ci założą. pzd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KHALAD Posted March 24, 2005 Share Posted March 24, 2005 Jakiej firmy masz gaz?? może ktoś z większym przebiegiem się też wypowie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Scyzor Posted March 24, 2005 Share Posted March 24, 2005 Jakiej firmy masz gaz?? może ktoś z większym przebiegiem się też wypowie? Sorki, zapomniałem dodać. Instalkę mam firmowaną marką Tartarini. pzd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.