Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Coobcia Sunny N14 GTI - BANDIT [193KM & 208Nm]


Coobcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tak więc w czwartek (24.04.2008) zakupiłem ślicznego i zadbanego czerwonego kropka z gazikiem. Ogólnie trafiła mi się perełka, auto technicznie i wizualnie w stanie prawie idealnym, jedynie drobne kosmetyczne poprawki takie jak:

*Wymiana tarcz i klockówi z tyłu + regneracja obu zacisków bo stały - ZROBIONE

*Uruchomić benzynę (bo tylko na LPG latał) - ZROBIONE

*Wymienić oba dolne wachacze bo luzy są masakryczne + końcowki drążków i same drążki

*Urwana linka ręcznego

*Porwane poduszki silnika i do tego na siłę wepchnięte z P10 (a są inne)

*Wymienić oba przeguby zewnętrzne

*Wymienić zegary bo ktoś je tak nieumiejętnie je tuningował - działa tylko poziom wody i benzyny i do tego te wstrętne szare tła...

*W skrzyni wymielona 5tka...

*Wymiana amorków - tył masakra bo cały olej się z nich wylał a przody miękkie jak w syrenie...

*Przewody zapłonowe mają śliczne przebicia :D

*Fotele rozgruchotane

*Brak listew do okoła

*Oszpecona tylna klapa - pozostałości po spoilerze niefachowo zamontowanym...

*Mega wieś zderzaki...

 

Poza tymi duperelami wszystko jest git jak na auto z rocznika 92 no i najważniejsze że jest proste :)

 

Trochę FOTO (sprzed zakupu - pewno znane większości nas):

http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/P1010840.jpg

http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/P1010832.jpg

http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/P1010843.jpg

 

Parę godzin po zakupie wpadł OSA z pomocną dłonią i przywiózł śliczny przedni zderzak od GTI :) - tylny też poproszę :D

240420081401.jpg

 

W tym samum dniu zostały przywrócone do sprawności heble oraz wymienione wszystkie płyny ekspolatacyjne + zapodany nowy termostat...

 

Parę dni później Został zrobiony wydech u Tomali fi 60mm przelotowo komorowy i pogarniana łyżwa pod maską

 

Teraz jest długi weekend i to co na zdjęciu poniżej + łączniki stabilizatorów na wszystkich 4rech kołach - z taką robotą jakoś milej dni będą mijały, bowiem czekam na kolektor wydechowy SSAC 4-2-1 oraz ECU Mastera no i wizytę na Hamowni u Grabowskiego:)

300420081429.jpg

 

Ps. Generalnie auto sobie buduje/reanimuje z myślą o zabawie - coś w wolnej chwili od SX muszę sobie odreagować no ale przede wszystkim od zawsze chciałem mieć ten model nissana, tylko nigdy nie było sprzyjających warunków...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem pewien, że będzie grubo jak zawsze.

 

Apropo był taki żart kiedyś :)

 

Masz ząbki jak perełki

Takie śliczne?

Nie, w każdym dziurka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki temu Projektowi przynajmniej moja głowica ze srebrnej primery mi się nie zmarnuje :D

Grubo czy ja wiem no chciałbym osiągnąć okolice 190KM - bez zmiennych Faz (nie idę na łatwiznę) i zejść z wagą do ok 950Kg - czy się uda czas pokarze, na razie auto doprowadzić muszę do perfekcji mechanicznej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coobcio, jesteś miszczem :one:

 

[ Dodano: Nie 04 Maj, 2008 16:21 ]

kurcze gdyby miał kaske na takie projekty to też bym sobie dłubał przy jakimś GTi. Narazie musze wozic dupe ...... :kosci:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coobcio, czekalem tylko jak w koncu kupisz jakiegos malego killera :D

Dziękuje - mały wóz już jest a dokładnie bandyta :)

 

Ps. Albin po treningu biję do Ciebie kropkiem po fruty :)

 

Wracając do projektu, tak więc po weekendzie zmieniłem wachacze i łączniki stabilizatora - na oko ustawiłem zbierzność... i jakoś dojechałem do domu a teraz czeka mnie wymiana drążków kierwoniczych i końcówek - za cholere nie wiem jak odkręcić drążki, w primerze łatwo miejsca masę a tu się obawiam wyciągania maglownicy, ale mi się tego nie chce robić, tak więc po 150 próbach odkręcenia poddałem się i zabrałem się za tył auta, wjechała belka od OSY i tylny zderzak - powoli wóz zaczyna cieszyć oko :D

nowyzderzak.jpg

 

A i najważniejsze wjechało nowe mocowanie i poduszka silnika bo stara jak widać była w słabym stanie i co najważniejsze nie od tego modelu co trzeba...

poduszka.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mikey_one

Z tymi drążkami też miałem mnóstwo męczarni w CRV... żadnym kluczem nie szło podejść... ale się udało :D

 

Kuba poszedł PW w sprawe frutów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki chłopaki za rady :)

Narazie poradziłem sobie z jednym drążkiem - tym od strony skrzyni biegów, bowiem jak ją wyciągnąłem to idealny dostęp się zrobił :D

Dobra kolejne dni za nami i nie zmarnowane tak więc na pokład wleciała piękna zdrowa skrzynia od Albina wraz z półośkami w doskonałym stanie no i zapodałem świerzutkie sprzęgło...

 

A dziś od rana pastwiłem się nad bolączką związaną z elektroniką - auto ciężko zapalało a to za sprawą tego bałaganu pod deską rozdzielczą:

070520081441.jpg

 

Po dwóch godzinach walki wyciąłem wszytko w cholerę:

070520081442.jpg

 

No i wreszcie wszystko wróciło do uporządkowanej serii, pali na dotyk nie nie ma problemów z wyłączającą się pompą paliwa :diabel:

 

A i te nic nie warte przewody zapłonowe niebieskie Janmory wymieniłem na czarne BOSCHE i wreszcie wolne równe i stabilne obroty się pojawiły, hehe im więcej roboty przy aucie tym więcej radochy.

 

Chwilowo pauzuje z robotami bo się nieco spłukałem ale po weekendzie wchodzi komplet czerwonych KONI + seryjne sprężyny no i męski kolektor wydechowy 4-2-1 oraz postaram się o jakiś wykres z hamowni :one:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja natomiast bardzo chetnie bede sledzil ten temat bo bedzie mi na pewno pomocny w przerobkach mojego slonka :)

i gratuluje wyboru :one:

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość red_shogun
ja natomiast bardzo chetnie bede sledzil ten temat bo bedzie mi na pewno pomocny w przerobkach mojego slonka :)

i gratuluje wyboru :one:

pzdr

A co Ty chcesz jeszcze przerabiać? mało Ci to co masz? :D;)

 

Jak zwykle śledzę z zapartym tchem wątek dłubania N/A w SR20DE i 3mam kciuki za projekt Coobcio, choć słonecznych pod 190 kucyków już ci u nas dostatek, może czas na jakąś setkę :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

He- bo do tego tego to trzeba mieć jaja ;)

 

i nie oszukujmy się kabonę :]

 

Ciekawe co powie hamownia? Rozbierałeś dół? W jakim stanie silniczek? Masz może przyrząd do pomiaru ciśnienia na listwie albo na pompie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed hamownią wleci Rura ssąca od YARKO oraz kolektor z USA 4-2-1 no i można się mierzyć :)

No a dziś działeczka będzie grana i naprawa tego co popsułem - czyli pourywanych parę śrub i to nie byle jakich bo te co trzymają belkę pod silnikiem i stabilizator...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mikey_one

Ty to masz chyba za dużo siły :D

 

Wiem ile męczarni potrafią sprawić takie śruby :/ wczoraj skończyłem remont zawiechy z przodu... wynik 2:0 dla mnie ale ile nerwów i rozpaczy nad ukręconymi śrubami :D

 

Tak aby nie było OT - Kuba a co z tą głową ze srebrnej?? będziesz tu zakładał??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VET jest fajny i seryjny ale po co w nim dłubać skoro zwykłe DE+T zdziała więcej

 

[ Dodano: Nie 11 Maj, 2008 00:33 ]

Były seryjne VETy, coś pod 280KM chyba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak aby nie było OT - Kuba a co z tą głową ze srebrnej?? będziesz tu zakładał??

Taki jest plan, wyjmę silnik złożę go na nowych tłokach z 300ZX, łep ze srebrnej i dokładne regulacje i dopieszczenia tylu customowy kolektor ssący...

rzeźbie z tego co mam nie opłaca mi się VE szczepić.

Ps. śruby ogarnięte - bez kanału to była męczarnia, jedna się wykręciła a 3 musiałem przewiercić i na nowo nagwintować no ale efekt to inny wóz mniej stukania i silnik nie wpada w takie wibracje, jeszcze tylko te cholerne drążki i końcówki + geometria :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja natomiast bardzo chetnie bede sledzil ten temat bo bedzie mi na pewno pomocny w przerobkach mojego slonka :)

i gratuluje wyboru :one:

pzdr

A co Ty chcesz jeszcze przerabiać? mało Ci to co masz? :D;)

 

Jak zwykle śledzę z zapartym tchem wątek dłubania N/A w SR20DE i 3mam kciuki za projekt Coobcio, choć słonecznych pod 190 kucyków już ci u nas dostatek, może czas na jakąś setkę :P

 

ja sobie za rok setke kupie to podlubie :)

 

Coobcio ucze sie dzielnie z twojej wiedzy i doswiadczenia - moze kiedys bedziemy mogli wspolpracowac na duza skale :one:

powodzenia przy projekcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...