Coobcio Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Tak więc w czwartek (24.04.2008) zakupiłem ślicznego i zadbanego czerwonego kropka z gazikiem. Ogólnie trafiła mi się perełka, auto technicznie i wizualnie w stanie prawie idealnym, jedynie drobne kosmetyczne poprawki takie jak: *Wymiana tarcz i klockówi z tyłu + regneracja obu zacisków bo stały - ZROBIONE *Uruchomić benzynę (bo tylko na LPG latał) - ZROBIONE *Wymienić oba dolne wachacze bo luzy są masakryczne + końcowki drążków i same drążki *Urwana linka ręcznego *Porwane poduszki silnika i do tego na siłę wepchnięte z P10 (a są inne) *Wymienić oba przeguby zewnętrzne *Wymienić zegary bo ktoś je tak nieumiejętnie je tuningował - działa tylko poziom wody i benzyny i do tego te wstrętne szare tła... *W skrzyni wymielona 5tka... *Wymiana amorków - tył masakra bo cały olej się z nich wylał a przody miękkie jak w syrenie... *Przewody zapłonowe mają śliczne przebicia *Fotele rozgruchotane *Brak listew do okoła *Oszpecona tylna klapa - pozostałości po spoilerze niefachowo zamontowanym... *Mega wieś zderzaki... Poza tymi duperelami wszystko jest git jak na auto z rocznika 92 no i najważniejsze że jest proste Trochę FOTO (sprzed zakupu - pewno znane większości nas): http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/P1010840.jpg http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/P1010832.jpg http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/P1010843.jpg Parę godzin po zakupie wpadł OSA z pomocną dłonią i przywiózł śliczny przedni zderzak od GTI - tylny też poproszę W tym samum dniu zostały przywrócone do sprawności heble oraz wymienione wszystkie płyny ekspolatacyjne + zapodany nowy termostat... Parę dni później Został zrobiony wydech u Tomali fi 60mm przelotowo komorowy i pogarniana łyżwa pod maską Teraz jest długi weekend i to co na zdjęciu poniżej + łączniki stabilizatorów na wszystkich 4rech kołach - z taką robotą jakoś milej dni będą mijały, bowiem czekam na kolektor wydechowy SSAC 4-2-1 oraz ECU Mastera no i wizytę na Hamowni u Grabowskiego:) Ps. Generalnie auto sobie buduje/reanimuje z myślą o zabawie - coś w wolnej chwili od SX muszę sobie odreagować no ale przede wszystkim od zawsze chciałem mieć ten model nissana, tylko nigdy nie było sprzyjających warunków... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieshaq Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Coobcio, podziwiam twój zapał i powodzenia przy kolejnej zabawce(projekcie) :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Jestem pewien, że będzie grubo jak zawsze. Apropo był taki żart kiedyś Masz ząbki jak perełki Takie śliczne? Nie, w każdym dziurka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Dzięki temu Projektowi przynajmniej moja głowica ze srebrnej primery mi się nie zmarnuje Grubo czy ja wiem no chciałbym osiągnąć okolice 190KM - bez zmiennych Faz (nie idę na łatwiznę) i zejść z wagą do ok 950Kg - czy się uda czas pokarze, na razie auto doprowadzić muszę do perfekcji mechanicznej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 na tor z nim :kosci: [ Dodano: Czw 01 Maj, 2008 05:55 ] załatw sobie jescze oryginał atrapkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 Oj Kuba, Kuba, które to już autko w stajni?? Jak zwykle 3mam kciuki za powodzenie, tym bardziej, że to mój ulubiony model nissana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pers Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 Coobcio, jesteś miszczem :one: [ Dodano: Nie 04 Maj, 2008 16:21 ] kurcze gdyby miał kaske na takie projekty to też bym sobie dłubał przy jakimś GTi. Narazie musze wozic dupe ...... :kosci: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 5 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2008 mam atrapkę, zegary, skrzynie itp- jak coś to daj dzwoń oddam w mega promocji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lipass Opublikowano 5 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2008 Coobcio, czekalem tylko jak w koncu kupisz jakiegos malego killera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2008 Coobcio, czekalem tylko jak w koncu kupisz jakiegos malego killera Dziękuje - mały wóz już jest a dokładnie bandyta Ps. Albin po treningu biję do Ciebie kropkiem po fruty Wracając do projektu, tak więc po weekendzie zmieniłem wachacze i łączniki stabilizatora - na oko ustawiłem zbierzność... i jakoś dojechałem do domu a teraz czeka mnie wymiana drążków kierwoniczych i końcówek - za cholere nie wiem jak odkręcić drążki, w primerze łatwo miejsca masę a tu się obawiam wyciągania maglownicy, ale mi się tego nie chce robić, tak więc po 150 próbach odkręcenia poddałem się i zabrałem się za tył auta, wjechała belka od OSY i tylny zderzak - powoli wóz zaczyna cieszyć oko A i najważniejsze wjechało nowe mocowanie i poduszka silnika bo stara jak widać była w słabym stanie i co najważniejsze nie od tego modelu co trzeba... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Z tymi drążkami też miałem mnóstwo męczarni w CRV... żadnym kluczem nie szło podejść... ale się udało Kuba poszedł PW w sprawe frutów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieshaq Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Jak zmieniałem w swoim to odpina.łem wachacz i poszło jakoś z tymi drązkami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 7 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Dzięki chłopaki za rady Narazie poradziłem sobie z jednym drążkiem - tym od strony skrzyni biegów, bowiem jak ją wyciągnąłem to idealny dostęp się zrobił Dobra kolejne dni za nami i nie zmarnowane tak więc na pokład wleciała piękna zdrowa skrzynia od Albina wraz z półośkami w doskonałym stanie no i zapodałem świerzutkie sprzęgło... A dziś od rana pastwiłem się nad bolączką związaną z elektroniką - auto ciężko zapalało a to za sprawą tego bałaganu pod deską rozdzielczą: Po dwóch godzinach walki wyciąłem wszytko w cholerę: No i wreszcie wszystko wróciło do uporządkowanej serii, pali na dotyk nie nie ma problemów z wyłączającą się pompą paliwa :diabel: A i te nic nie warte przewody zapłonowe niebieskie Janmory wymieniłem na czarne BOSCHE i wreszcie wolne równe i stabilne obroty się pojawiły, hehe im więcej roboty przy aucie tym więcej radochy. Chwilowo pauzuje z robotami bo się nieco spłukałem ale po weekendzie wchodzi komplet czerwonych KONI + seryjne sprężyny no i męski kolektor wydechowy 4-2-1 oraz postaram się o jakiś wykres z hamowni :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alib1984 Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Jak już go skończysz, to uważaj, bo mam podobnego i nie zawacham się Ci go podmienić :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość asmo666 Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Coobcio niezly wariat z Ciebie... tez chcialbym tak spelniac marzenia :/ pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość blufut Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 tez chcialbym tak spelniac marzenia He- bo do tego tego to trzeba mieć jaja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 ja natomiast bardzo chetnie bede sledzil ten temat bo bedzie mi na pewno pomocny w przerobkach mojego slonka i gratuluje wyboru :one: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość red_shogun Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 ja natomiast bardzo chetnie bede sledzil ten temat bo bedzie mi na pewno pomocny w przerobkach mojego slonka i gratuluje wyboru :one: pzdr A co Ty chcesz jeszcze przerabiać? mało Ci to co masz? Jak zwykle śledzę z zapartym tchem wątek dłubania N/A w SR20DE i 3mam kciuki za projekt Coobcio, choć słonecznych pod 190 kucyków już ci u nas dostatek, może czas na jakąś setkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 He- bo do tego tego to trzeba mieć jaja i nie oszukujmy się kabonę :] Ciekawe co powie hamownia? Rozbierałeś dół? W jakim stanie silniczek? Masz może przyrząd do pomiaru ciśnienia na listwie albo na pompie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 Przed hamownią wleci Rura ssąca od YARKO oraz kolektor z USA 4-2-1 no i można się mierzyć No a dziś działeczka będzie grana i naprawa tego co popsułem - czyli pourywanych parę śrub i to nie byle jakich bo te co trzymają belkę pod silnikiem i stabilizator... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 Ty to masz chyba za dużo siły Wiem ile męczarni potrafią sprawić takie śruby :/ wczoraj skończyłem remont zawiechy z przodu... wynik 2:0 dla mnie ale ile nerwów i rozpaczy nad ukręconymi śrubami Tak aby nie było OT - Kuba a co z tą głową ze srebrnej?? będziesz tu zakładał?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lipass Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 Coobcio, a moze by tak N14 withSR20VE+T?? :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 VET jest fajny i seryjny ale po co w nim dłubać skoro zwykłe DE+T zdziała więcej [ Dodano: Nie 11 Maj, 2008 00:33 ] Były seryjne VETy, coś pod 280KM chyba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 Tak aby nie było OT - Kuba a co z tą głową ze srebrnej?? będziesz tu zakładał?? Taki jest plan, wyjmę silnik złożę go na nowych tłokach z 300ZX, łep ze srebrnej i dokładne regulacje i dopieszczenia tylu customowy kolektor ssący... rzeźbie z tego co mam nie opłaca mi się VE szczepić. Ps. śruby ogarnięte - bez kanału to była męczarnia, jedna się wykręciła a 3 musiałem przewiercić i na nowo nagwintować no ale efekt to inny wóz mniej stukania i silnik nie wpada w takie wibracje, jeszcze tylko te cholerne drążki i końcówki + geometria Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nismojoe Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 ja natomiast bardzo chetnie bede sledzil ten temat bo bedzie mi na pewno pomocny w przerobkach mojego slonka i gratuluje wyboru :one: pzdr A co Ty chcesz jeszcze przerabiać? mało Ci to co masz? Jak zwykle śledzę z zapartym tchem wątek dłubania N/A w SR20DE i 3mam kciuki za projekt Coobcio, choć słonecznych pod 190 kucyków już ci u nas dostatek, może czas na jakąś setkę ja sobie za rok setke kupie to podlubie Coobcio ucze sie dzielnie z twojej wiedzy i doswiadczenia - moze kiedys bedziemy mogli wspolpracowac na duza skale :one: powodzenia przy projekcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.