Guest heineken72 Posted March 21, 2005 Share Posted March 21, 2005 wiem że to stała dolegliwość nissanów jednak rozmontowałem i wszystkie oporniki na płytce są w porzadku sprawdzałem i działaja ok patrzałem również styki na przełaczniku regulacyjnym też ok może to nie wina samej płytki?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmdelphi Posted March 21, 2005 Share Posted March 21, 2005 U mnie jest ten problem, że nie działa trzeci bieg, wszystkie inne działają. Pozdrawiam Delphi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest eltechnik Posted March 22, 2005 Share Posted March 22, 2005 Płytka na 100%. Znajduje się na niej oprócz rezystorów bezpiecznik w postaci lutu, który przerywa obwób przy zbyt dużym prądzie. Należy poprawić lut i wszystko powinno wrócić do normy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted March 22, 2005 Share Posted March 22, 2005 miałem to samo nowe cynowanko na PŁYTCE ZAŁAWIŁO SPRAWĘ A TAK POZATYM TO CHYBA NAJTAŃSZA NAPRAWA W PRIMERCE Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest heineken72 Posted March 22, 2005 Share Posted March 22, 2005 Płytka wydaje się ok nie widać na przepalonej ścieżki pozostałe elementy też wyglądają ok posprawdzam jeszcze wartości oporników Dziękuje koledze Eltechnik za schemacik ale z niego wynika że ten lut jest pomiędzy wyłącznikiem wentylatora a silnikiem - (raczej nie na płytce) Regulator prędkości wentylatora ma osobną kość która nie idzie na płytkę tylko osobną wiązką kabli - chyba do silnika :?: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted March 22, 2005 Share Posted March 22, 2005 WYWAL STARY LUT I ZALUTUJ NANOWO POWINNO ZADZIAŁAĆ OSTATNIO TO PRZERABIAŁEM WYDAWAŁO SIĘ OKI ALE PO PRZELUTOWANIU ZADZIŁAŁO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest heineken72 Posted March 22, 2005 Share Posted March 22, 2005 byłem jeszcze raz sprawdzić i ... wentylator nawet działa bez podłaczenia drugiej złączki tej od sterowania nawiewem wpiołem tylko jedną kość - tylko pokretło i działa .... tylko 4 bieg ... czyli wydaje mi sie że ta płytka nie odpowiada za predkość może to coś przy wentylatorze :?: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KaZeLoT Posted March 22, 2005 Share Posted March 22, 2005 Płytka NA PEWNO odpowiada za prędkość. Polutuj..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest heineken72 Posted March 22, 2005 Share Posted March 22, 2005 wszystko jasne płytka płytka ...płytka ... tylko że ja myslałem o płytce z opornikami tej przy panelu gdzie sie steruje a to po prostu chodzi o płyke z opornikami przy ... silniku wentylatora już wiem ... znalazłem ... dzieki za pomoc rzeczywiście wypalone przejście na płytce zabieram sie do lutowania Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted March 22, 2005 Share Posted March 22, 2005 :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmink Posted April 12, 2006 Share Posted April 12, 2006 a jak sie tam dostac? u mnie działa tylko na 4biegu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest heineken72 Posted April 13, 2006 Share Posted April 13, 2006 Mozna sie dostać siedząc na fotelu kierowcy i pochylic sie pod pólke pasażera (razem z latarką) tak chyba jest najłatwiej...nawet mozna nie demontować schowka zajzyj tu też http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=15694 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmink Posted April 13, 2006 Share Posted April 13, 2006 odkręciłem schowek szukałem i nie widziałem tej zasranej płytki!!!! czy do tej płytki przyczepia sie przewód z taka płaską i szeroką wtyczka? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest heineken72 Posted April 13, 2006 Share Posted April 13, 2006 tak ... odkrecasz 2 wkrety, wychodzi płytka i wisi na tym przewodzie rozłączasz wtyk i jest twoja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmink Posted April 13, 2006 Share Posted April 13, 2006 wnerwiłem się poszedłem przed chwilka do auta i znalazłem płytke - już jest naprawiona(troche nie profesjonalnie ale nie miałem dobrej lutownicy) i dmuchawa działa!!! dzięki za pomoc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wielkimisiek Posted April 13, 2006 Share Posted April 13, 2006 Witam ma Nissanka i mam ten sam problem dmuchawa chodzi mi na 4 biegu co jest grane ?? czy to wina tej płytki opo której piszecie ??? ona znajduje sie nad schowiem ??? POMOCY!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmink Posted April 13, 2006 Share Posted April 13, 2006 ja dzisiaj to właśnie naprawiłem - 30min roboty(w tym 15min szukałem lutownicy) nie trzeba odkręcac schowka postąpiłem według instrukcji: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=15694 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gustaw55 Posted May 15, 2006 Share Posted May 15, 2006 Wszystko fajnie jest płytka jak sie polutuje to zadziała ale tylko na chwile tam nie moze być sama cyna musi być opornik takie jest moje zdanie teraz mam pytanie czy ktoś wie jaki opornik tam wstawić ilo omowy? Sama cyna topi sie od temperatury i odpada. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted May 15, 2006 Share Posted May 15, 2006 sama cyna wystarczy :wink: :wink: zaufaj doświadczeniu innych uf uf uf to zawsze działa :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest heineken72 Posted May 15, 2006 Share Posted May 15, 2006 dla bardziej ambitnych polecam rozwiazanie: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=15694 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gustaw55 Posted May 17, 2006 Share Posted May 17, 2006 http://img135.imageshack.us/my.php?image=zdj281cie0155qt.jpg Sorry za jakość zdjęcia ale na szybko w pracy telefonem... Ale czy można jeszcze więcej tego zrobić? Jeszcze więcej cyny? z drógiej strony było tyle samo i wszystko sie stopiło i odpadło. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pjfox Posted November 13, 2006 Share Posted November 13, 2006 tak to wygląda u mnie. Chyba trzeba będzie pomału szukać płytki na allegro. Na razie naprawiłem i działa Tył Przód_1 Przód2 . Pytanie za 200pkt: Czemu tak zardzewiało?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest heineken72 Posted November 14, 2006 Share Posted November 14, 2006 Zardzewiała tak pewnie bo leci woda do kanału wentylacyjnego przez plastykowe podszybie też tak miałem. leciało mi po spince do mocowania podszybia. mozna ja uszczelnic też od wewnątrz wyciagając smigło wentylatora i tam siegając reką mozna ja namacać i posmarowac czymś... Chyba że leci gdzieś indziej albo już kiedyś leciało. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dinodino Posted November 16, 2006 Share Posted November 16, 2006 Zardzewiała tak pewnie bo leci woda do kanału wentylacyjnego przez plastykowe podszybie też tak miałem. leciało mi po spince do mocowania podszybia. mozna ja uszczelnic też od wewnątrz wyciagając smigło wentylatora i tam siegając reką mozna ja namacać i posmarowac czymś...Chyba że leci gdzieś indziej albo już kiedyś leciało. cześć. zgadzam się problem dotyczy słynnej "zielonej spinki" ustalającej położenie przedniej szyby. spinka jest dokładnie nad wlotem powietrza wentylacji (woda leje się na wentylator a potem na płytkę) . można uszczelnić od środka - tyle że mało tam miejsca i nie wygodnie no i efekt nie najlepszy. Ja zrobiłem z zewnątrz (od środka też próbowałem ale ciekło dalej) adres jak rozmontować http://www.nissanklub.pl/zrob_sam.php?pid=...id=3&tid=33 na zdjęciu nr 9 widać zieloną spinkę , taka sama jest po stronie pasażera i o tą właśnie chodzi. musisz wyciągnąć , wyczyścić , odtłuścić i uszczelnić silikonem albo czyms podobnym i wcisnąć spinkę na miejsce. przy okazji możesz sobie przesmarować mechanizm wycieraczek wd40 potem smar ,nigdy samo wd40. będzie cichutko pozdrowienia :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobroy Posted December 6, 2006 Share Posted December 6, 2006 Właśnie dołączyłem do grona dmuchawonaprawiaczy :-) Miałem zamiar zrobić tę płytkę z radiatorem, ale było trochę przeciwności i pozostałem przy nalutowaniu ocynowanego drucika. Przy okazji wymieniłem filtr kabinowy. Teraz fajnie dmucha :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.