Gość jarki Opublikowano 5 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2008 Witam Czasami zliczy 2-3 km i staje. Chciałbym go przeczyścić bo może trybiki zasyfione ale nie wiem czy dostanę się do niego po zdjęciu zegarów. Trzeba rozmontować całość czy z tyłu go widać?. Nie chciałbym demontować wszystkiego łącznie ze wskazówkami bo mi potem cierpliwości do złożenia nie wystarczy :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tonek Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 toż tylko się cieszyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarki Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Eee, tam. Za jakieś 5 tys. powinienem wymienić olej. Teraz muszę w pamięci mniej więcej zliczać kilometry żeby widzieć kiedy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Daniels Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Trzeba rozmontować całość czy z tyłu go widać? No niestety ,trzeba wydłubać cały zestaw wskaźników i w dodatku go rozpołowić. wskazówek nie trzeba wyciągać. Ogólnie nie jest tak źle jak wygląda:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarki Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 Zauważyłem dziś pewna powtarzalność. Rano jak jadę do pracy o 6 działa normalnie. jak wracam około 16 to już nie. Tak jakby wpływ miało na całe zjawisko ciepło, jak jest chłodno rano działa, jak się rozgrzeje po całym dniu stania w słońcu- już nie. Nie ma rady trzeba rozebrać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
falej Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 :/ Kolego u mnie mam podobny problem, czy jak rozebrałeś to udało ci się naprawić? Ja mam licznik w wersji elekronicznej, kiedyś tam elektronik dłubał ale nic nie pomógł. Działa tylko prędkość ale kilometry już nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarki Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 Trochę odgrzeję temat. Przedmuchałem ostatnio sprężonym powietrzem wnetrze licznika po wymontowaniu, podmuchałem tez między trybikami ale to nie pomogło. Zreszta szczerze nie spodziewałem się pozytywnych efektów. Jestem na 100% pewny że to jakiś problem z elektryką prawdopodobnie osławiony "zimny lut". I tego się obawiam czy poradzę sobie. Jak dostać się do tych ścieżek odpowiadających za licznik? Czy wiadomo które to czy trzeba (o zgrozo!) przelutować wszystkie. Boje się że przepalę coś i zegary do wymiany będą. Czy ktoś juz przerabiał ten temat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.