_Janus_ Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Ponieważ to mój pierwszy post witam wszystkich gorąco. Jeżdżę od 2 tygodni Primerą P12 kombi 1.8 + sekwencja. Autko jest ok i nie mam z nim problemów ale nie wszystko o nim wiem i pomimo korzystana z opcji "szukaj" nie znalezłem kilku odpowiedzi (może źle szukałem). Mianowicie : - autoalarm Challenger, sterowanie w kluczyku (w książce serwisowej nie podano dokł. modelu ) - jak przełączyć go w tryb cichy (tylko mruganie światłami) ? - sekwencja Tomasetto reduktor Alaska Asterik - posiada jeden przycisk włączający jazdę na benzynie lub gazie - czy jest możliwość awaryjnego rozruchu na gazie (nie jestem sknerą, po prostu chciałbym mieć taką możliwość w razie awarii pompy paliwa - już tak jeździłem w jednym z moich aut) ? - czy jest możliwośc sprawdzenia kodu usterek samodzielnie - znalazłem anglojęzyczną instrukcję sugerującą równoczesne przyciśnięcie przycisków kasowania licznika i natężenia oświetlenia deski oraz przekręcenia kluczyka w pozycję "ON" - czy to jest to, czy można to wykonać przez zwarcie styków w złączu diagnostycznym ? - instalacja audio : czy jest możliwość zamontowania zmieniarki lub jakiegoś adtwarzacza mp3 oraz jakie głośniki są zamontowane fabrycznie i czy można bez większych ingerencji w tapicerkę wstawić coś większego ? - gdzie znajdę wlot powietrza do kabiny - chodzi mi o spr. filtra i ew. dezynfekcję klimy ? To chyba wszystko co mnie trapi. Strasznie się rozpisałem, ale obiecuję na przyszłość nie spamować a może komuś przyda się moja wiedza ( parę aut już miałem w tym 3 na gazie, parę kilometrów przejechałem a większośc napraw wykonuję samodzielnie, chyba że już muszę albo mi się nie chce to jadę do mechanika). pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 - sekwencja Tomasetto reduktor Alaska Asterik - posiada jeden przycisk włączający jazdę na benzynie lub gazie - czy jest możliwość awaryjnego rozruchu na gazie (nie jestem sknerą, po prostu chciałbym mieć taką możliwość w razie awarii pompy paliwa - już tak jeździłem w jednym z moich aut) ? jest dział LPG - gdzie znajdę wlot powietrza do kabiny - chodzi mi o spr. filtra i ew. dezynfekcję klimy ? archiwum i manual chyba juz wiesz gdzie szukać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janus_ Opublikowano 7 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Chciałem wszystkie pytania umieścić w jednym temacie, ale chyba jednak "czas zacząć nabijać licznik" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radkow Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Filtr kabinowy jest pod schowkiem po stronie pasazera. Musisz zdemontowac schowek i pozniej on jest zamkniety takim plastikiem na zatrzaski. Dzieciennie proste jest go wymienic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomirek Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Filtr kabinowy jest pod schowkiem po stronie pasazera. Musisz zdemontowac schowek i pozniej on jest zamkniety takim plastikiem na zatrzaski. Dzieciennie proste jest go wymienic. i nawet schowka nie trzeba wykrecac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tabor05 Opublikowano 24 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 - sekwencja Tomasetto reduktor Alaska Asterik - posiada jeden przycisk włączający jazdę na benzynie lub gazie - czy jest możliwość awaryjnego rozruchu na gazie (nie jestem sknerą' date=' po prostu chciałbym mieć taką możliwość w razie awarii pompy paliwa - już tak jeździłem w jednym z moich aut) ? [/quote']jest dział LPG Gdzie jest ten dział LPG bo jak wpisuję lpg to dostaję kilkaset tematów ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BoYan Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 do _Janus_ powiedz przy zakupie P12 na co zwracałes uwagę? czy na wstępie miałes jakies wymiany kosztowne czy naprawy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janus_ Opublikowano 20 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 Szukałem krajówki z książką serwisową i oczywiście nie przekoszonego. Cała reszta to jak przy zakupie każdego innego samochodu. Koszty na początku - zadnych, jeśli nie liczyć kompletu alufelg. Ponieważ autko miało w pełni udokumentowany przebieg dopiero wczoraj wymieniłem filtry gazu a gazownik ustawił autko "po mojemu" natomiast olej i inne takie będę wymieniał za jakieś 3kkm. W rozrządzie łańcuch - super sprawa, przed zimą wymienię płyn chłodzący - na wszelki wypadek bo jest super-czysty i to wszystko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.