Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N15] Problem z rozrządem


Gość Muchomor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Muchomor

Właśnie wróciłem z warsztatu gzie dowiedziałem się,że będą musieli pogrzebać mi w silniku.Od pewnego czasu słyszałem dziwne obce dźwięki wydobywające się spod maski no i okazuje się,że prawdopodobnie coś z rozrządem.Oczywiście nie wiadomo c szlag trafił ale jest nie wesoło.Zeby było śmieszniej to mam przejechane dopiero 93tyś.(almera n15).Czy komuś kiedyś również poszło przy rozrządzie?Piszcie bo jestem ciekaw.

Jest jeszcze inny obiaw(poruszany już na forum).Po zapaleniu zimnego silnika klekocze przez 2-3 sek.Wydaje mi się,że właśnie z rejonu paska.ozdrowionka dla wszystkich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wróciłem z warsztatu gzie dowiedziałem się,że będą musieli pogrzebać mi w silniku.Od pewnego czasu słyszałem dziwne obce dźwięki wydobywające się spod maski no i okazuje się,że prawdopodobnie coś z rozrządem.Oczywiście nie wiadomo c szlag trafił ale jest nie wesoło.Zeby było śmieszniej to mam przejechane dopiero 93tyś.(almera n15).Czy komuś kiedyś również poszło przy rozrządzie?Piszcie bo jestem ciekaw.

Jest to przykre, ale doświadczenie uczy, że czasem przed setką rozrząd domaga się wymiany. To rzadkie przypadki, ale się zdarzają :( Ustal czy to napewno rozrząd i jeśli tak, nie oszczędzaj.

 

Jest jeszcze inny obiaw(poruszany już na forum).Po zapaleniu zimnego silnika klekocze przez 2-3 sek.

Automatyczna regulacja luzów zaworowych. Nie słyszałeś tego wcześniej?

 

Wydaje mi się,że właśnie z rejonu paska.

Tam nie ma paska, tam jest łańcuszek :)

 

P.S. Jak tam "mój" zderzaczek? :)

 

pzd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Muchomor

Cześć!!!wiem,że łańcuszek.Tak mi się napisało.Zderzaczek za 2-3tygodnie powinien być założony.Ale zmartwili mnie w warsztacie bo jak będzie trzeba pójść w grubsze kozty to leżę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

 

Mi lancuch z napinaczem wymienili na gwarancji po 50 tys km :shock: powodem byla glosna praca, szczegolnie na zimnym motorze..

Jezeli bedziesz musial rozrzad zmieniac to ja proponuje wszystkie czesci ori, drogie ale pewne

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki z apocieszenie.... :( ale gdyby co to zamienniki faktycznie nie wchodzą w grę

 

Tak na marginesie. Nie daj się wciągnąć w kopletowany rozrząd, tylko bierz komplet naprawczy: łańcuszek, kółka zębate, ślizgi, napinacz i co tam jeszcze potrzeba, ale w komplecie. Np. same kółka zębate są niedostępne w ogóle!

 

pzd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Miałem to samo przy 130tyś, chcieli mi w warsztacie całość wymienić, a wystarczyło że sam wymieniłem napinacz górnego łańcucha (ok110zł + 30 min roboty), sprawdź sobie napinacz, ja miałem wżery na głębokość ok 3mm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...