Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[N15] Problem z rozrządem


Guest Muchomor
 Share

Recommended Posts

Guest Muchomor

Właśnie wróciłem z warsztatu gzie dowiedziałem się,że będą musieli pogrzebać mi w silniku.Od pewnego czasu słyszałem dziwne obce dźwięki wydobywające się spod maski no i okazuje się,że prawdopodobnie coś z rozrządem.Oczywiście nie wiadomo c szlag trafił ale jest nie wesoło.Zeby było śmieszniej to mam przejechane dopiero 93tyś.(almera n15).Czy komuś kiedyś również poszło przy rozrządzie?Piszcie bo jestem ciekaw.

Jest jeszcze inny obiaw(poruszany już na forum).Po zapaleniu zimnego silnika klekocze przez 2-3 sek.Wydaje mi się,że właśnie z rejonu paska.ozdrowionka dla wszystkich

Link to comment
Share on other sites

Guest Scyzor
Właśnie wróciłem z warsztatu gzie dowiedziałem się,że będą musieli pogrzebać mi w silniku.Od pewnego czasu słyszałem dziwne obce dźwięki wydobywające się spod maski no i okazuje się,że prawdopodobnie coś z rozrządem.Oczywiście nie wiadomo c szlag trafił ale jest nie wesoło.Zeby było śmieszniej to mam przejechane dopiero 93tyś.(almera n15).Czy komuś kiedyś również poszło przy rozrządzie?Piszcie bo jestem ciekaw.

Jest to przykre, ale doświadczenie uczy, że czasem przed setką rozrząd domaga się wymiany. To rzadkie przypadki, ale się zdarzają :( Ustal czy to napewno rozrząd i jeśli tak, nie oszczędzaj.

 

Jest jeszcze inny obiaw(poruszany już na forum).Po zapaleniu zimnego silnika klekocze przez 2-3 sek.

Automatyczna regulacja luzów zaworowych. Nie słyszałeś tego wcześniej?

 

Wydaje mi się,że właśnie z rejonu paska.

Tam nie ma paska, tam jest łańcuszek :)

 

P.S. Jak tam "mój" zderzaczek? :)

 

pzd

Link to comment
Share on other sites

Guest Muchomor

Cześć!!!wiem,że łańcuszek.Tak mi się napisało.Zderzaczek za 2-3tygodnie powinien być założony.Ale zmartwili mnie w warsztacie bo jak będzie trzeba pójść w grubsze kozty to leżę

Link to comment
Share on other sites

Guest n15_krk

Hej,

 

Mi lancuch z napinaczem wymienili na gwarancji po 50 tys km :shock: powodem byla glosna praca, szczegolnie na zimnym motorze..

Jezeli bedziesz musial rozrzad zmieniac to ja proponuje wszystkie czesci ori, drogie ale pewne

 

pozdr

Link to comment
Share on other sites

Guest Scyzor
dzieki z apocieszenie.... :( ale gdyby co to zamienniki faktycznie nie wchodzą w grę

 

Tak na marginesie. Nie daj się wciągnąć w kopletowany rozrząd, tylko bierz komplet naprawczy: łańcuszek, kółka zębate, ślizgi, napinacz i co tam jeszcze potrzeba, ale w komplecie. Np. same kółka zębate są niedostępne w ogóle!

 

pzd

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
Guest markol2

Miałem to samo przy 130tyś, chcieli mi w warsztacie całość wymienić, a wystarczyło że sam wymieniłem napinacz górnego łańcucha (ok110zł + 30 min roboty), sprawdź sobie napinacz, ja miałem wżery na głębokość ok 3mm.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...