Guest pk007 Posted March 29, 2005 Share Posted March 29, 2005 Witam Mam pytanko odnośnie wymiany samego modułu obrotomierza w P10, otoż czy ktoś przeprowadzał od początku do końca taką operację?? Jeżeli nie czy ktoś może stwierdzić jednoznacznie skąd idzie sygnał z cewki czy z ECU bo nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. I czy jak oddam to do jakiegoś elektro-mechanika to będzie wiedział co i jak i jakie pieniądze może za to wziąść?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest holy Posted March 30, 2005 Share Posted March 30, 2005 widzę, że wygrałeś moją aukcję z allegro postaram podesłać Ci się schemat elektryki wskaźników, powinno Ci to pomóc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pk007 Posted March 30, 2005 Share Posted March 30, 2005 ok dzięki , a może wiesz jak z tym sygnałem czy z Ecu czy z cewki?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest holy Posted March 30, 2005 Share Posted March 30, 2005 ok dzięki , a może wiesz jak z tym sygnałem czy z Ecu czy z cewki?? nie wiem. będę w domu to sprawdzę na schemacie. zapraszam na GG... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
siwy77 Posted March 30, 2005 Share Posted March 30, 2005 ja u siebie naprawialem obrotomierz bo troche szwankowal :? wedlu schematu w wyd. Auto sygnal niby idzie z rozdzielacza zaplonu, ale niech sie wypowiedza spece jeszcze, nie chce Cie wprowadzac w blad. pozdrowka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest holy Posted March 31, 2005 Share Posted March 31, 2005 wg schematu Haynes - sygnał idzie z modułu zapłonowego, przewodem do zestawu wskaźników i do ECU. czyli jeśli sygnału nie ma przy wskaźnikach, to na pewno można gowziąć... z ECU i z modułu zapłonowego. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest holy Posted March 31, 2005 Share Posted March 31, 2005 http://150.254.173.3/~holy/primera_skan1.jpg http://150.254.173.3/~holy/primera_skan2.jpg to są skany dotyczące 1.6 ... ale wynika z nich, że sygnał jest we wszystkich wymienionych miejscach - przy zegarach, w ECU i w module zapłonowym Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pk007 Posted March 31, 2005 Share Posted March 31, 2005 to by było całkiem nieźle jakby odrazu był kabelek do wskaźników :-) Dzięki holy za skany i za info. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest alexwa Posted July 10, 2006 Share Posted July 10, 2006 Borykam się właśnie z podpinaniem obrotomierza i zgłupiałem, ponieważ mam dwa schematy i na jednym sygnał brany jest z ECCS - pinu 2 , a na innym z pinu 3., a poza tym, nie mogę dostać rozrysowanego złącza ECCS. Może ktoś z Was ma taki schemat, gdzie dokładnie pokazane jest skąd brać sygnał. Bo w sumie prościej jest pociągnąć kabelek z cewki z cewki zapłonowej, ale nie jestem pewien czy to będzie dobrze. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted July 10, 2006 Share Posted July 10, 2006 Już w wielu P10 2.0 LX które w miejsce zegarka montowałem obrotomierz, wszystko jest plug and play nic tylko wyjąć zegar i wsadzić w jego miejsce obrotke. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest radek2109 Posted July 12, 2006 Share Posted July 12, 2006 w moim p10 2.0d włożyłem licznik z obrotomierzem, a obrotomierz nie działa, auto mam z 95r Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest alexwa Posted July 12, 2006 Share Posted July 12, 2006 Ale czy zamieniamy tylko zegar na obrotkę czy cały zestaw zegarów, bo może tu tkwi problem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted July 12, 2006 Share Posted July 12, 2006 Mowa o primerach bez NATS. Wystarczy zamiana samego zegarka na obrotke - reszta pozostaje twoja. Mowa o benzynowych silnikach 2.0 na jednopunkcie i wielopunkcie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
baryla Posted July 12, 2006 Share Posted July 12, 2006 a wiecie moze gdzie sie podlacza obrotomierz w DIESLU P10?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest radek2109 Posted July 16, 2006 Share Posted July 16, 2006 ostatnio też nie wiedziałem, szukałem na forum i nikt nie wiedział, ale mi to znawcy:) w serwisie osły też nie wiedzieli, musieli w schemat patrzeć, nie chciałem im zawracać głowy, to sam sie tym zająłem, otóż sygnał bierze z pompy wtryskowej, na górze jest czujnik tam gdzie linka gazu sie konczy, jest on elektroniczny, trzy kabelki z niego odchodzą, także jeśli masz tylko sam obrotomierz, to szukaj czujnika, bo ja po wielkich staraniach znalazłem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted July 17, 2006 Share Posted July 17, 2006 radek2109 - ten pan zasługuje na pochwałę, watro do działu zrób to sam dać ktorki opisik z paroma fotkami pt. "Podłanczanie obrotomierza w Diselu Primera/Sunny" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dusza Posted July 17, 2006 Share Posted July 17, 2006 o.k Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.