Guest Nestor Posted June 30, 2008 Share Posted June 30, 2008 Witam, jestem nowym uzytkownikiem. Borykam sie z takim problemem mianowicie chodzi mi o zakup nowej galki zmiany biegow do primery p11 ta z ktora kupilem samochod jest tragiczna i fatalna w lecie gdy sie nagrzeje. Prosilbym o podanie kontaku do kogos kto moze handlowac oryginalnymi (uzywanymi) takimi gałkami ew. jakims dobrym zamiennikiem. Na allegro i na googlach sprzedzilem juz swoje godziny w poszukiwaniu owej czesci. tak wyglada moja obecna gałka http://gallery.mud.pl/Nissan/28062008_008 Ps. jesli moge to chcialbym jeszcze ustalic doklanie jaki mam silnik Dzwonilem do seriwsu Nissana i po nr nadwozia podali mi ze jest to 2.0 DE ale nie wiem czy male De czy duze DE bo to ma znaczenie w KM z tego co sie orientuje, mialem juz z tym problemy przy zamawianiu filtrow Pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nice-wawa Posted June 30, 2008 Share Posted June 30, 2008 Widziałem na allegro że koleś handluje częściami do p11 w Radzyniu Podlaskim od ciebie blisko , poszukaj go na allegro i zadzwoń. Powinien mieć oryginalne . masz link do jego aukcji http://moto.allegro.pl/item385318865_nissa...rozbiorka_.html [ Dodano: Pon 30 Cze, 2008 16:00 ] a ile km miałeś wpisany w brief . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nestor Posted June 30, 2008 Share Posted June 30, 2008 W briefie pisze 85kw ale jak zamawialem czesci do 115 KM to mi filtr paliwa nie pasowal i stad mam to pytanie, w dowodach sa czasami rozne cuda jesli chodzi o parametry silnika i o faktyczny silnik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nice-wawa Posted June 30, 2008 Share Posted June 30, 2008 Bo Primerki z sr20 sprowadzone z Niemiec mają zmniejszona moc y 131 na 115 km , bo od mocy płaci się wysokość ubezpieczenia w Niemczech . Roznica podobno jest tylko w walkach rozrzadu. Obstawiam ze masy 115 km Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nestor Posted June 30, 2008 Share Posted June 30, 2008 Dzieki za ten kontakt do tego kolesia z allegro, strzal w 10tke mam teraz galke od Primery P12 za 30zl Wyglada cudownie, nawet mieszek sie zgral idealnie. A wlasnie co do silnika to juz zglupialem sam, bo mowia ze jesli jest to na wielopunkcie to jest to ten mocnijeszy silnik. Ja wlasnie mam ja na wielopunkcie tylko te jedno punktowe "podobno" sa 115 KM ale to tylko teza... Jak jest w rzeczywistosci do dzisiaj nie wiem, dziwi mnie fakt ze kod silnika mi tego nie mowi dokladnie Bo brzmi chyba tak SR20 lub sr2D - i jest to jakies odwrocone D dalej sa juz tylko jakies numery ktore nic nie mowia. Tak jak pisalem po numerach nadowzia w serwisie nissana powiedzieli mi ze mam wersje SR20DE ale nie sa wstanie podac czy SR2DE czy SR2De Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bodzió Posted June 30, 2008 Share Posted June 30, 2008 kolego silnik jaki posiadasz w swojej primerce to SR20De prawdopodobnie ma on 130 KM no chyba że osłabiony na Germanie pozdrawiam :diabel2: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.